AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Er det normalt? Satt i sofaen og oppdaget plutselig en stor flekk på t-skjorta (hadde ikke noe under), og skjønte fort at det var puppen. Etter en stund begynte det å lekke igjen, og da så jeg at det var blank væske. Det rant av seg selv. Det er en fare for at jeg kan være gravid, tror dere det kan være grunnen? Eller er det helt vanlig å lekke MYE blank væske etter ammeslutt? Anonymkode: 410a5...998
Million Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Ja, det skjedde på meg også. Faktisk, på en mammografi-undersøkelse jeg var på 6 år etter ammeslutt, klemte maskinen ut en skvett av noe som så ut som morsmelk av ene puppen... Ting blir lagret lenge inne i dem, det er klart.😂
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Million skrev (11 minutter siden): Ja, det skjedde på meg også. Faktisk, på en mammografi-undersøkelse jeg var på 6 år etter ammeslutt, klemte maskinen ut en skvett av noe som så ut som morsmelk av ene puppen... Ting blir lagret lenge inne i dem, det er klart.😂 Oi, det var lenge 😅 Er bare så overrasket, for det er helt blank væske, ikke melk. Har ikke lekket fra puppene på sikkert et år, så synes det er kjemperart at det plutselig skal renne, måtte ha ammeinnlegg nå på begge brystene. Minner meg så veldig om da jeg var gravid, og tenkte kanskje sånn væske kunne komme såpass tidlig siden jeg sikkert er påvirket av ammehormoner ennå. Anonymkode: 410a5...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå