Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Begynne når de er liten, rutiner.. balsamspray!

Anonymkode: f7551...9df

Så bra! Skal bare spole tilbake tiden 3 år og starte😃 eller vent, jeg har jo gjort det hele tiden???? Kom igjen da. Ikke kom med dumme svar når det åpenbart ikke er noe hjelp i det.

Anonymkode: 74163...5c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sett på en tegnefilm hun liker på tv. Sett dere i sofaen, hun på fanget ditt vendt mot tv-en. Du sitter og grer hår så fort du kan. 

Anonymkode: 2b2fa...7ab

GJENNOMBRUDD!!!! Takk herrejesus for en lifesaver du er

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Glad jeg ikke kjenner deg føler jeg etter å ha lest denne tråden.

Anonymkode: 127bb...e51

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så bra! Skal bare spole tilbake tiden 3 år og starte😃 eller vent, jeg har jo gjort det hele tiden???? Kom igjen da. Ikke kom med dumme svar når det åpenbart ikke er noe hjelp i det.

Oj. Her er en tråd med masse seriøse svar og så er det TS selv som er tulling.  Det var i allefall litt nytt

Anonymkode: 78ba4...c90

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet du, du er bare ufordragelig og man får lite lyst til å hjelpe deg. Slik du snakker her inne vitner om at du trolig ikke er særlig balansert, og projiserer sikkert uro og irritasjon til ungen. Ikke rart ungen griner. 

Anonymkode: 9c73b...b4d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og dette helt elementære tiltaket var det som skulle til, etter at du har fnyst av og latterliggjort en haug andre råd? Det er en grunn til at frisørsalonger ofte har TV ved barneplassene. 

Anonymkode: 41685...9fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og dette helt elementære tiltaket var det som skulle til, etter at du har fnyst av og latterliggjort en haug andre råd? Det er en grunn til at frisørsalonger ofte har TV ved barneplassene. 

Det er nok mor som er problemet her, ikke metodene. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Balsam i dusjen og spray mot floker etterpå. Begynn å gre før dusj, og fortsett etterpå. 

Sett en stol foran tv med noe gøy på, og gi en is. 

Alltid begynn nederst, og bruk tangle børste. 

Flett håret, spesielt før natta. 

Evt, klipp kortere. 

Har mye erfaring her.... ;)

Endret av solmåneogstjerner
Leste ikke kommentarene før jeg svarte. Jaja....
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sarkasme🙂

AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden):

Balsam i dusjen og spray mot floker etterpå. Begynn å gre før dusj, og fortsett etterpå. 

Sett en stol foran tv med noe gøy på, og gi en is. 

Alltid begynn nederst, og bruk tangle børste. 

Flett håret, spesielt før natta. 

Evt, klipp kortere. 

Har mye erfaring her.... ;)

Alle disse rådene er nevnt flere ganger før, men for TS er det "ubrukelig" hjelp fra oss...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Oj. Her er en tråd med masse seriøse svar og så er det TS selv som er tulling.  Det var i allefall litt nytt

Anonymkode: 78ba4...c90

Ja, haha! Forfriskende. 😅

Hilsen mor til jente tre år med tykt hår til rompa som klikket seg inn her med intensjonen å dele masse gode tips, men som nå velger og la väre.  :strikker:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle disse rådene er nevnt flere ganger før, men for TS er det "ubrukelig" hjelp fra oss...

Ja jeg så det nå etter at jeg svarte. Men da er det ingen løsninger da tydeligvis. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok mor som er problemet her, ikke metodene. 

Ut fra svarene til ts, er det mye som tyder på at det er ts som er problemet. Ikke børstingen.

Anonymkode: 15199...633

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ut fra svarene til ts, er det mye som tyder på at det er ts som er problemet. Ikke børstingen.

Anonymkode: 15199...633

Det var nettopp det jeg skrev. TS = mor. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sarkasme🙂

Ja, men da så! Da går du jo bare inn for å være ufordragelig, og så blir tråden deretter. Kjempesmart! :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sarkasme🙂

Det er stor forskjell på sarkasme og dritt. Du må nok lære deg hva sarkasme er, og hvordan bruke det riktig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flaut å lese svarene dine, TS.

Dette har ingenting med sarkasme å gjøre. Syns du skal ta noen runder med deg selv og som et minimum vise folk som gidder å svare deg respekt, fremfor svar som dette. Du kunne spesifisert i HI hva du faktisk har gjort, så slipper andre å gjenta det du mener "alle burde forstå at du har gjort".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min 3 åringen synes det er veldig gøy å børste og ordne håret mitt, så hun aksepterer at jeg ordner henne dersom hun får ordne meg. 

Hun er dog ikke like forsiktig som meg 🤭 Så det er bare å innfinne seg med slag i hodet fra børsten, brutal børsting og som en konsekvens slitt hår... Og for all del, om 3 åringen får slå seg løs med glitterklemmer, sløyfer og søte hårstrikk, husk å ta de ut før du reiser hemmefra. Dersom det glemmes vil man få mange rare blikk fra fremmede 😅

Anonymkode: 16950...d71

AnonymBruker
Skrevet

Ok - TS, ingen grunn til å være så nebbete. Fortell oss hva du har prøvd, og så kan vi komme med råd til deg. Folk er ikke tankelesere og selvom du sier at dere har prøvd "alt" så kan ikke vi gjette hva du definerer som "alt".

Ellers - eneste som funker 100% er å klippe ungen kort - da slipper du å gre.

Anonymkode: d1361...596

AnonymBruker
Skrevet

Gre med fingrene, ikke med børste.
Løsne alle floker forsiktig med fingrene. Start nederst, og løsne hårstrå for hårstrå. 

Anonymkode: f0e9d...016

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...