AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har søkt økonomi og administrasjon nettstudie ved bi og Oslo nye høyskole. Kommet inn på Oslo nye høyskole, og skal få svar fra bi innen neste uke forhåpentligvis. Ville dere ventet på svar fra BI, eller bare godta plassen på Oslo nye høyskole? Må svare innen 2 uker. Anonymkode: 6f7fc...87b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har søkt økonomi og administrasjon nettstudie ved bi og Oslo nye høyskole. Kommet inn på Oslo nye høyskole, og skal få svar fra bi innen neste uke forhåpentligvis. Ville dere ventet på svar fra BI, eller bare godta plassen på Oslo nye høyskole? Må svare innen 2 uker. Anonymkode: 6f7fc...87b Jeg bare lurer: Har det noe å si hvilken skole du velger siden det er nettstudier? Da skal du vel ikke møte opp på skolen uansett? Anonymkode: 06854...2d0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bare lurer: Har det noe å si hvilken skole du velger siden det er nettstudier? Da skal du vel ikke møte opp på skolen uansett? Anonymkode: 06854...2d0 Noen skoler har gjerne et bedre rykte og ser bedre ut på CVen enn en middelmådig skole. Ellers så er det noen nettstudier som har enkelte obligatoriske oppmøter. Anonymkode: 5ad87...42e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå