Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Jeg kjøper vanligvis hudpleieprodukter på BodyShop, men nå har jeg fått et gavekort på Estetique. Siden jeg snart trenger ny ansiktskrem, tenkte jeg å kjøpe den der. Men jeg har aldri satt mine ben inn på et slikt parfymeri, og blir litt stresset ved tanken, så jeg har tenkt å forberede meg litt og kanskje kan dere hjelpe? Jeg har blandingshud, dvs tørr i kinnene og oljete panne som får kviser iblant. Jeg er også plaget med kviser på brystpartiet etter jeg sluttet med p-pillene i fjor. Jeg foretrekker produkter som ikke er testet på dyr. Noen forslag til kremer/produkter/merker jeg bør se etter (og som selges på Estetique)?
Little sister Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Jeg bruker hydrazen fra Lancome, og har også blandingshud. Den er litt dyr, men er veldig drøy.
lillesky Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Gå på parfymeriet, si at du har et gavekort du ønsker å bruke (slik at de vet verdien) og si at du ønsker en krem til ansiktet, og som helst ikke er testet på dyr. Ikke noe å grue seg for, de er der for å hjelpe DEG. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå