Anonym bruker jeg Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Hei:)jeg har prøvd alle de vanlige datingplatformene men får null respons. jeg har levd ett liv med rus og kriminalitet store deler av mitt 36år lange liv.men i 2011-2012 dro jeg inn i behandling ved tyrli og vart 1år og har vært rusfri siden.blir gammel"gjeldsfri" i september så har hus og bil og jobb lever helt normalt.nå ønsker jeg meg en dame å dele livet med men det blir med ønske😂🫣mine venner er endten døde eller jeg har kuttet dem ut.jeg er lite interesse for sosiale medier og jobber ganske mye.så med denne pakka blir det sikkert en skummel profil for mange så jeg prøver ikke skrive hele min historie i profilteksten.så jeg skriver mer hva jeg liker og ser etter men uten (bor i en liten bygd)en velutviklet Instagram å noen selfier og null vennebilder så ringer psykoalarmen damehjernene rundt omkring.jeg er ikke chaning tatum men litt grått hår litt slapp kroppsholdning(10år på opiater) og litt slitne tenner(som jeg pusser kanskje mer en vanlige folk)så gjør det at damen grøsser og sveiper for meg feil vei🤷🏻♂️har de faktiske psykoene alt som blir skrevet på nette og soss medier skremt damene slik at hvis ikke en profil hukes av grønt på alle boksene de ikke tør og ta sjansjen?jeg mener jeg er ganske så normal å renslig og ingen ekstreme fetisher kanskje barnslig humor av og til men😂liker det uhøytidlige og ser ganske rasjonelt på verden.hele historien min skal hun få om hun spør eller når vi møtes facetoface for det er kun henne denne infoen er relevant for.for være ærlig har lært utrolig mye som jeg ikke ville vært uten om selv meg og vad som er viktig.jeg kjenner meg selv bedre en di flest.eneste jeg mangler er noen liker meg som meg og jeg liker som deg.ønsker meg et barn og men det er kanskje for sent det sverre.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Datingapper er designet for at folk ikke skal få kjæreste Anonymkode: 587e7...5b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Tja. Jo lenger du gjenoppbygger deg selv og står støtt på egne bein og tar vare på kropp og sinn, og med andre ord større avstand i tid og livsstil fra ditt tidligere liv, jo større blir sjansen for at du finner noen. De fleste damer ønsker trygghet. Du må sikre at du er trygg på deg selv og ikke blir avhengig av andre. Men dating apper er veldig overfladiske og designet for folk med topp 10% ytre kvaliteter som tar seg ut på bilde. Ville satset på andre arenaer. Men fokuser litt på deg selv og fortsett det gode arbeidet. Det danner grunnmuren i ditt fremtidige liv. Anonymkode: 8f41e...dc4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Anonym bruker jeg skrev (24 minutter siden): litt grått hår litt slapp kroppsholdning(10år på opiater) og litt slitne tenner(som jeg pusser kanskje mer en vanlige folk)s LItt grått hår gjør ikke noe. Kroppsholdningen kan du vel endre ved å trene stryke og utholdenhet, og tenner kan tannlegen fikse. Jeg reagerer mer på at du ikke har mellomrom etter punktum og mangler stor bokstav på starten av en setning. Husk også komma etter men. Det gjør det vanskelig å lese. Din 'trøblete' fortid begynner å bli lenge siden, noe som gjør at det får liten eller ingen betydning. Du bor i en liten bygd, da er det begrensete muligheter og kanskje ryktet går foran deg? Sosiale medier betyr ikke noe, en fordel om du ikke henger der spør du meg. Det er ikke for sent for barn, du har mange år igjen hvor du kan videreføre dine gener. Kanskje du burde bytte plattform? Bruk en av datingsidene som er på nett og ikke hvor man sveiper (app). Anonymkode: f0910...358 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 Jeg tror du har gode sjanser nå som du har fått livet ditt på stell. Har du prøvd Match.com ? Jeg har blitt anbefalt å prøve, men har ikke gjort det hittil. Har kun datet noen få menn fra Tinder uten klaff hittil. K38 Anonymkode: eb4bd...e72
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Jeg er nok en av de som ikke hadde tatt sjansen. Anonymkode: 865c5...478
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Datingapper er designet for at folk ikke skal få kjæreste Anonymkode: 587e7...5b4 Hvordan? Jeg er på datingapper. Anonymkode: fff11...322
Gjest Raptuss Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Hvor vidt er søket ditt da? Min begrensede erfaring er at det er få og finne i hjembygden, men er man villig til å inn til nærmeste storby blir situasjonen en helt annen. Det er ekstra vanskelig på små plasser da utvalget er så begrenset. Det er ikke gitt at man passer sammen kun fordi begge er single. For det er jo ikke lett å finne noen man klaffer godt sammen med, enda vanskeligere om man har baggasje eller ikke er særdeles pen/kjekk. Det pleier å løse seg likevel, tar bare lengre tid og krever mer innsats.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 De færreste kvinner ønsker seg en eks-narkoman mann, med dårlig holdning og dårlige tenner. Det er helt naturlig. Nå er jeg gift selv, men er datter av en rusavhengig mor og jeg ville aldri rådet venninner til å date en avhengig. Selv om han eller hun hadde vært rusfri en periode. Det er så belastende for de rundt dersom det skjer et tilbakefall. Jeg anbefaler deg å heller jobbe mer med deg selv før du tenker på partner. Du skriver at du har vært rusfri i ett år? Det er jo ingenting. Anonymkode: a3805...9db 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De færreste kvinner ønsker seg en eks-narkoman mann, med dårlig holdning og dårlige tenner. Det er helt naturlig. Nå er jeg gift selv, men er datter av en rusavhengig mor og jeg ville aldri rådet venninner til å date en avhengig. Selv om han eller hun hadde vært rusfri en periode. Det er så belastende for de rundt dersom det skjer et tilbakefall. Jeg anbefaler deg å heller jobbe mer med deg selv før du tenker på partner. Du skriver at du har vært rusfri i ett år? Det er jo ingenting. Anonymkode: a3805...9db Ser du sier du har vært rusfri siden 2011. Uansett ville varsellampene mine blinket. Desverre. Anonymkode: a3805...9db
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Skrevet 27. juli 2023 Du er ikke uegnet nei. Du virker snill og morsom og kan helt sikkert finne deg en dame. Men kanskje det er lettere i "den virkelige" verden enn på nett? 🤗 Anonymkode: 1efa3...2e0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Skrevet 27. juli 2023 Ja tror kanskje ikke nettet er din arena. Anonymkode: 0fd72...93e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #13 Skrevet 27. juli 2023 Jeg skulle aldri ha en mann som var utlendinger(altså ,som i ikke bosatt i Norge), en som var religiøs eller fotball entusiast. Skulle i hvertfall ikke gifte meg. Jeg er gift med en som er alle tre😂 Poenget mitt er at selv om man kanskje har reservasjoner av ulike grunner, så kan man jo falle for noen likevel. Om noen blir kjent med deg slik du er nå, er det jo den utgaven av deg de faller for, ikke den du har vært. Om noe beundrer innsatsen som sikkert gikk med i å komme seg ut av dette. Men jeg må innrømme jeg tror du har dårlige sjangser i en bygd. Det kan være min egen forutinntatthet, er selv fra en bygd. Der forblir du noen du var for lenge siden uansett hva som skjer. Jeg var feit, er feit enda der selv om jeg har vært slank de siste 15 åra og har besøkt hjembygda jevnlig pga. Familie. Noen bjeffer tilogmed til meg om de ser meg på besøk. Ikke sikker på hvorfor men har visst sammenheng med noe jeg gjorde på barneskolen og jeg aner ikke hva😂 Så mitt råd er altså å flytte. Anonymkode: 60bde...e60
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Skrevet 27. juli 2023 Nei, du er ikke uegnet som kjæreste. Utfordringen er å treffe den rette, den som ser deg for den du egentlig er, den som ser deg for den du er i dag. Fravær fra sosiale medier ser jeg ikke på som noen ulempe, men det er jo mange som nærmest er avhengig av det og som søker det polerte glansbildet som er "insta-vennlig". Da tenker jeg at du bare tenker at de som er overfladiske uansett er personer som ikke har nok dybde i seg selv til å kunne være en god partner for deg - og dermed velger du dem bort, like mye som motsatt. For det du trenger, det er en dame som er trygg i seg selv, en som er jordnær og har sunne grenser og interesser. Det er lettere å treffe slike i det virkelige livet enn det er på datesider/-apper, som er designet både for det overfladiske og for at kun et lite mindretall skal treffe noen. Så sats heller på andre arenaer for å møte en kvinne Jeg er kvinne som er en del eldre enn deg. Jeg har ikke en slik historie som det du har, men jeg har likevel hatt et liv som har vært alt annet enn A4, og som har gjort at jeg har en del erfaringer og kunnskap som mange andre ikke har. Jeg blir innimellom forsøkt sjekket opp av "perfekte" menn (tror de selv, i hvert fall - godt utseende, svært god økonomi, høy stilling m.m.). For all del, det finnes menn med dybde blant slike menn også, men de fleste av de jeg har møtt har ikke hatt det. Jeg har valgt dem bort, selv når både de og andre har ment jeg var "idiot". Men de hadde et fokus som var altfor overfladisk til at jeg hadde blitt lykkelig med dem. Nå er jeg hodestups forelsket i en i mine øyne utrolig flott mann. Han oppfyller ikke de overfladiske kriteriene som de andre har hatt i full monn. Men han er uten tvil den flotteste mannen jeg har møtt. For meg har han alt. Han har gode verdier, har en dybde i seg som han heller ikke er redd for å vise meg, han har en humor som matcher min, han har de fineste smilende øynene. Men hverken når det gjelder det ytre eller jobb eller status oppfyller han de overfladiske kravene som mange stiller i dag. Men det er jo bare til min fordel, for da var han ledig da vi traff hverandre Vel verdt å vendte på! Du sier at du bor på et lite sted, og slike steder er det dessverre lett for at ryktene går. Men det går an å snu det også. Jeg tenker at du har mye menneskelig kunnskap som du kan bruke positiv og slik også bli kjent med nye mennesker. Meld deg f.eks. inn i det lokale Røde Kors eller Norsk Folkehjelp, og jobb der som frivillig, bli en del av miljøet der. Gjør du din del der så får du et miljø rundt deg av jordnære og gode personer som står på din side, som går god for deg, og du blir kjent med et veldig positivt miljø. Vet om to par som har funnet hverandre der. Men selv om det kanskje ikke er noen der som passer for deg, så vil det at du er aktiv et slikt sted over tid være positivt for deg, for det bekrefter at du har et godt og stabilt og positivt miljø rundt deg, og det viser også at du har snudd egen historie til noe godt for både deg selv og andre. Vær stolt av at du greide å bryte så totalt med stoffmiljøet! Du greide å snu forholdsvis tidlig, selv om du også begynte med stoff tidlig. Men den jobben du har gjort i ettertid står det respekt av, og det krever styrke, motivasjon og disiplin - og et stort ønske om et normalt godt liv! Det viser også at du har evnene til å jobbe med vanskelige utfordringer, holde fokus på målet ditt og jobbe målbevisst for ikke bare å nå målene, men for å fortsette å jobbe for et godt liv. Det er mange nok rundt om som tar både eget liv og sine nære for gitt og slutter å jobbe for det når de f.eks. føler de er i mål og har funnet en kjærest eller har giftet seg. Sjekk ut om du også kan sette i gang med noe målrettet trening. Ikke med tanke på utseendet, men fordi det er viktig for kroppen din, spesielt med tanke på at kroppen din hadde det veldig tøft i mange år. Du kan jo også, om du føler for det, sjekke med en tannlege hva som ev. kan gjøres med tennene dine. Men uansett hva - smil, smil med hele deg, ikke skjul deg! Og du, det grå håret har ingenting å si heller. Sjekk det ut i dag - ta kontakt med ditt lokale Røde Kors eller Norsk Folkehjelp-lag! Jeg tror det vil være veldig positivt for deg Anonymkode: 16329...118
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #15 Skrevet 27. juli 2023 Det kan være vanskelig nok å finne seg en kjæreste for folk som har hatt et greit liv. Jeg tror ikke du finner en kjæreste på en datingapp. Men har tro på at det kan finnes en til deg også om du viser hvem du virkelig er. En som du møter på en felles arena, en fritidsaktivitet. Jeg hadde selv ikke tatt sjansen på deg, men det er ikke umulig å finne seg en kjæreste for deg heller, selv om det kan være vanskeligere og ta lenger tid. Lykke til 🩷 Anonymkode: c0b30...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå