AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Hadde sex noen ganger før og på det kalenderen mener er eggløsningsdag. Fikk kjempeømme pupper fem dager etter antatt eggløsningsdag, og har ikke hatt så ømme pupper siden jeg var gravid sist. Men det stemmer jo ikke helt med tidslinjen at jeg fikk ømme pupper så tidlig etter eggløsning, for da hadde jo ikke egget rukket å feste seg ennå. Eneste alternativet da er vel at eggløsning har skjedd tidligere enn beregnet? Men det tror jeg ikke, for jeg hadde typiske smerter samme dag som kalenderen sa. Kan jeg bare gå utfra at de ømme puppene kommer av at mensen er rett rundt hjørnet? 😊 Noen erfaringer? Anonymkode: e379d...fd8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Mest sannsynlig er ikke de ømme puppene relatert til graviditet, men kommer på grunn av hormonene som dominerer i kroppen mellom eggløsning og mensen. Har du gått på prevensjon tidligere? Eventuelt om du ikke har vært så bevisst på disse kroppslige endringene tidligere sykluser? Uansett veldig spennende, og det virker jo som om dere har truffet på eggløsning!😊 Ville helt klart tatt en test om noen dager for å se uansett🤞🏻 Anonymkode: 7cdcd...b86
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mest sannsynlig er ikke de ømme puppene relatert til graviditet, men kommer på grunn av hormonene som dominerer i kroppen mellom eggløsning og mensen. Har du gått på prevensjon tidligere? Eventuelt om du ikke har vært så bevisst på disse kroppslige endringene tidligere sykluser? Uansett veldig spennende, og det virker jo som om dere har truffet på eggløsning!😊 Ville helt klart tatt en test om noen dager for å se uansett🤞🏻 Anonymkode: 7cdcd...b86 Skal ta test om ikke mensen kommer 😊 Har vært ganske obs på forskjellige ting i syklusen, og har ikke vært plaget med ømme pupper så lenge før mensen før. Fort gjort å tenke gravid da når jeg var det sist de var så vonde, og vi i tiløegg hadde sex rundt eggløsning. Hadde vært gøy om det klaffet nå, men vi har god tid 😄 Anonymkode: e379d...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå