Gå til innhold

Sover dårligere etter å ha sluttet med bleie om natt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen som har opplevd at barna sover dårligere etter å ha sluttet med bleie om natt? Vært uten dagbleie i et år og ønsket selv å slutte på natt nå. Våkner ikke bare ved uhell eller når hun kjenner hun må tisse, men også plutselig ellers og... 3,5 år. Skjønner ikke helt hvorfor? Sovet godt og fra 19-7 siden 7 mnd.

Anonymkode: 87ba2...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje uvant for barnet? Hun er kanskje mer obs på det, særlig om hun er såpass stor og allerede tørr på dagtid 😊 det går seg nok til. 

Anonymkode: d7fa2...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Om hun nettopp har begynt å sove uten bleie, kan det være fordi det er uvant, og/eller fordi hun er litt stresset for komme til å tisse i sengen.

Er du sikker på at hun faktisk sover dårligere, og våkner oftere? Det kan jo hende hun har vært våken om natten før også, men at dere ikke har merket det på samme måte? Jeg aner ikke hvordan min eldste sover om natten. Jeg merker at han går på do om natten, så jeg ser jo at han er våken ihvertfall et par ganger, men om han ligger våken inne på rommet sitt vet jeg jo ikke. Så jeg aner ikke om han er mer våken nå enn han var da han sov med bleie. 

Anonymkode: 9745e...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...