AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Levd med angst siden 2013. Det hat ødelagt livet mitt totalt. Har ok perioder, men for det meste er det ille. Nå sliter jeg med søvnen. Jeg kan duppe av, men våkner i full panikk med skjelvinger og anspenthet, spesielt i beina. Noen som kjenner seg igjen i dette? Dele erfaringer? Anonymkode: ade06...707 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Klinikk for 4-dagers behandling (B4DT) - Helse Bergen (helse-bergen.no) Sjekk om du kan få dette tilbudet i din kommune / ditt fylke. Angst er ikke så vanskelig å bli kvitt Anonymkode: 087a2...c97
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klinikk for 4-dagers behandling (B4DT) - Helse Bergen (helse-bergen.no) Sjekk om du kan få dette tilbudet i din kommune / ditt fylke. Angst er ikke så vanskelig å bli kvitt Anonymkode: 087a2...c97 Skal man bli ha en sjanse til å kvitt angst må man finne ut grunnen til den. Angst er for mange vanskelig å bli kvitt. Anonymkode: 7781f...1ad
Memorangen Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Skal man bli ha en sjanse til å kvitt angst må man finne ut grunnen til den. Angst er for mange vanskelig å bli kvitt. Anonymkode: 7781f...1ad Dette er det motsatte av det jeg har lært gjennom all terapien jeg har vært gjennom. Å «finne grunnen» til angst kan ofte føre til mye grubling. Du blir aldri helt kvitt angst uansett. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Memorangen skrev (Akkurat nå): Dette er det motsatte av det jeg har lært gjennom all terapien jeg har vært gjennom. Å «finne grunnen» til angst kan ofte føre til mye grubling. Du blir aldri helt kvitt angst uansett. Jeg blir aldri kvitt min, men angst for edderkopper for eksempel er noe man kan bli kvitt. Da vet man hva man er redd. Var et svar til den over som mente et 4 dagers kurs kurerte angst. Og det tror jeg det kan gjøre med angst man vet hva kommer av, som for eksempel Edderkopper, høyder etc. ( Les kan, tror ikke alle kan bli kvitt høydeskrekk heller) Anonymkode: 7781f...1ad
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Levd med angst siden 2013. Det hat ødelagt livet mitt totalt. Har ok perioder, men for det meste er det ille. Nå sliter jeg med søvnen. Jeg kan duppe av, men våkner i full panikk med skjelvinger og anspenthet, spesielt i beina. Noen som kjenner seg igjen i dette? Dele erfaringer? Anonymkode: ade06...707 Jeg hadde det sånn i en periode ja. Det var angst. Det gikk over til slutt. Har opplevd det mange ganger at angsten skifter form. Anonymkode: 66f13...4e0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal man bli ha en sjanse til å kvitt angst må man finne ut grunnen til den. Angst er for mange vanskelig å bli kvitt. Anonymkode: 7781f...1ad Tull.. Som oftest skaper det bare enda mer problemer å starte denne grublingen. Det frarådes på det sterkeste å lete etter årsaker på hvert problem du støter på i livet. "livet går videre", som det så fint heter.. Anonymkode: fcb50...374
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Klinikk for 4-dagers behandling (B4DT) - Helse Bergen (helse-bergen.no) Sjekk om du kan få dette tilbudet i din kommune / ditt fylke. Angst er ikke så vanskelig å bli kvitt Anonymkode: 087a2...c97 Jeg må nok dessverre også avkrefte denne. Generell angst har ikke nødvendigvis noen årsak og svært mange, inkl meg selv blir aldri 100% kvitt den selv om man kan ha svært gode perioder og det kan hjelpe med medisiner og terapi. Etter mange år med hjelp/terapi fikk jeg til slutt beskjed om ‘å bli venn med angsten’😅 Anonymkode: 35265...30f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg må nok dessverre også avkrefte denne. Generell angst har ikke nødvendigvis noen årsak og svært mange, inkl meg selv blir aldri 100% kvitt den selv om man kan ha svært gode perioder og det kan hjelpe med medisiner og terapi. Etter mange år med hjelp/terapi fikk jeg til slutt beskjed om ‘å bli venn med angsten’😅 Anonymkode: 35265...30f Er dere venner nå? 😁 Anonymkode: 91cb2...75b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #11 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Klinikk for 4-dagers behandling (B4DT) - Helse Bergen (helse-bergen.no) Sjekk om du kan få dette tilbudet i din kommune / ditt fylke. Angst er ikke så vanskelig å bli kvitt Anonymkode: 087a2...c97 «Angst er ikke så vanskelig å bli kvitt» Jøss 🫠 Anonymkode: a6e28...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå