kar90 Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Dette her kunne fort kostet uskyldige livet. https://tv.vg.no/video/270329/stygg-forbikjoring-veldig-skremmende I Danmark beslaglegger man bilen til fartssyndere som overskrider med en viss grense. Det bør være nulltoleranse for livsfarlige avgjørelser i trafikken, og vi bør beslaglegge bilen til folk som gjør slike forbikjøringer når det er dokumentert på video. 1
Akhenaton Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Jeg må si meg litt enig. Jeg tror vi kunne fått bukt med en god del av villmannskjøringen dersom tullingene visste at kjerra forsvant dersom de ble tatt. 1
Gjest McGjest Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 (endret) Det jobbes med politisk, ihvertfall før sommerferien. Over en viss alvorlighetsgrad, kan biler inndras til fordel for statskassen. Er noe som har tvunget seg frem etter at deler av bilmiljøet sperrer motorveien, kjører i 250-300 km/t og flere gir blaffen i at de ikke har førerkort. Fullfinansiert bmwen til 1,500.000,-? Det var synd. Du får beholde lånet til banken men bilen overdras til staten og selges på auksjon. Endret 27. juli 2023 av Gjest McGjest 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå