AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg er på dateren etter mange år i samme forhold. Det nærmer seg sex. Kjenner på at jeg er litt «ute av det» og lurer på hva som er godt /sexy for deg rett og slett..? Beskriv gjerne rent teknisk.😁 Jeg forstår at det er hundre forskjellige svar og at folk foretrekker forskjellige ting, men vil gjerne høre om mye forskjellig. Plukke opp tips og teste ut..😉 Anonymkode: f5d59...48d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Det at kvinnen virkelig nyter er viktig. Selvtillit i det man gjør og at man er aktiv og "med". Seksuelle preferanser er veldig individuelt… noen liker at hun tar kontroll, andre liker at hun lar seg kontrollere, noen liker mørkt undertøy og stayups, andre synes det er tacky, noen elsker at kvinnen tar seg til rette og suger, andre menn foretrekker å ikke bli sugd (dog virker det som det er fåtallet), noen liker å kle av kvinnen, andre liker at kvinnen kler av seg foran dem ++ Vil man virkelig ha god sex så må man snakke om sex. Ikke vær redd for å si hva man liker og forventer av hverandre. Selv på en one night stand. Da kan faktisk et ons bli en god opplevelse også. Både menn og kvinner klager på dårlige ons for at «kvinnen bare lå der», «mannen var klønete og fant aldri riktig stimulering av klitoris», «mannen kjørte på raskt og hardt, noe jeg ikke liker», «hun laget ikke noe lyd», etc. Alt dette kunne vært unngått med en kjapp prat underveis eller i forkant. Men det virker som det er kleint å snakke om sex med dem man skal ha sex med… så min beste anbefaling er å snakk med han du skal ha sex med. Gjerne i form av dirtytalk som forspill Anonymkode: 90bed...611 4
Gjest Paramount Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Det viktigste er at du er komfortabel, avslappet og uten de største forventninger. De første gangene er det følelsen som teller mest, at det føles trygt og godt bare å være intim med en annen person. Største feilen du kan gjøre er å tro du skal overprestere med noe teknisk, eller at du avviser på en dårlig måte med strenge grenser som begrenser opplevelsen, både nå og for framtiden. Den beste sexen forutsetter at dere kjenner hverandre, det kommer etter hvert. Ta det med ro, er du rolig og positiv så kan det gi noen positive pek inn i framtiden. Deilig er det, normalt sett, alltid. Hvis ikke har du møtt feil person.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Paramount skrev (6 minutter siden): Det viktigste er at du er komfortabel, avslappet og uten de største forventninger. De første gangene er det følelsen som teller mest, at det føles trygt og godt bare å være intim med en annen person. Største feilen du kan gjøre er å tro du skal overprestere med noe teknisk, eller at du avviser på en dårlig måte med strenge grenser som begrenser opplevelsen, både nå og for framtiden. Den beste sexen forutsetter at dere kjenner hverandre, det kommer etter hvert. Ta det med ro, er du rolig og positiv så kan det gi noen positive pek inn i framtiden. Deilig er det, normalt sett, alltid. Hvis ikke har du møtt feil person. Er uenig med de strenge grensene, da er det bedre å gå videre med noen andre enn å få noen til å gjøre ting de ikke vil. Folk må få lov til å ha grensene sine. Anonymkode: b3594...7c4 1
Gjest Paramount Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er uenig med de strenge grensene, da er det bedre å gå videre med noen andre enn å få noen til å gjøre ting de ikke vil. Folk må få lov til å ha grensene sine. Anonymkode: b3594...7c4 Grenser har vi alle. Det jeg mente var at de behøver ikke markeres med et gjerde av piggtråd fra første stund. Det kan fortelle noe om deg som angår mer enn bare grensene. De fleste erfarer at grenser i dag ikke alltid er de samme om noen år. Selv om grensene gjelder, når de gjelder.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Paramount skrev (4 minutter siden): Grenser har vi alle. Det jeg mente var at de behøver ikke markeres med et gjerde av piggtråd fra første stund. Det kan fortelle noe om deg som angår mer enn bare grensene. De fleste erfarer at grenser i dag ikke alltid er de samme om noen år. Selv om grensene gjelder, når de gjelder. Om det er noe vedkommende virkelig ikke vil, jo. Å da burde det være i din beste interesse å ikke påføre andre ubehag også. Det er så lett å finne nye å være intim med, om kjemien eller behovene i sengen ikke stemmer. Bryr meg ikke om hva folk jeg ikke passer med tenker om grensene mine, vi skal ikke være sammen uansett. Håper andre også forstår at de ikke trenger å forholde seg til sånnt. Alt vi kan gjøre er å forholde oss til kroppen idag, om det endrer seg siden er uvisst og får da bare være en glede til et senere tidspunkt. Anonymkode: b3594...7c4 1
Gjest Paramount Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt vi kan gjøre er å forholde oss til kroppen idag, om det endrer seg siden er uvisst og får da bare være en glede til et senere tidspunkt. Anonymkode: b3594...7c4 Som sagt, men ikke lest av deg: Paramount skrev (25 minutter siden): Selv om grensene gjelder, når de gjelder. Problemstillinger rundt menn som ikke respekterer grenser og aldri slutter å mase er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Foretrekker elskerinne, i stedet for elsker Takk. Lær deg å setter rette ord på ting Anonymkode: 31318...738 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 Entusiasme, nysgjerrighet og åpenhet. Anonymkode: 8e376...a13 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 Vis at du vil ha han, og at du har tenkt på sex med han før det skjer. Ta på deg noe sexy undertøy før dere møtes. Ta gjerne initiativ, tirr han med dirty talk og vær deltagende i sexakten. En god elsker for meg er ei som liker å vise hva hun liker, åpen for utforske, flink til å suge og tar å ta initiativ og vise hva hun liker. Anonymkode: 758e4...ac4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Skrevet 31. juli 2023 Som kvinne selv har jeg egentlig fått et likt svar på det av samtlige menn. Å se kvinnen ha det godt og nyte Anonymkode: f801b...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Skrevet 31. juli 2023 At du er med og liker deg selv og det du og partneren din driver med. At du er vennlig, påkoblet og til stedet. Anonymkode: 768aa...040
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Skrevet 31. juli 2023 Dere glemmer å nevne orgasme gutter, kommer hun ikke så spiller det ingen rolle om hun er delaktig og viser hvor mye hun har lyst på deg. Defekt. Anonymkode: 7c5c5...2a3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Skrevet 1. august 2023 Min splitter nye kjæreste sa i helgen at det som gjør han vill er det faktum at jeg begjærer HAN. At det finnes ingen tvil om at jeg vil ha han. Det lyser av øynene mine og hele meg forteller han at det er han jeg vil ha. Og det er riktig det 🥰 Jeg forsyner meg av pikk når han går forbi meg ved sofaen. Jeg vekker han for sex om natten. Jeg venter på han etter jobb eller trening uten undertøy og leder han svett og deilig rett i seng. Jeg syger, rir, foreslår stillinger, kysser, klemmer, kommer, leker med meg selv, spør hvor han vil komme, hva han liker, om han vil prøve noe nytt osv. Vi er tross alt ferske elskere ❤️ Anonymkode: 0bd2c...dea 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Skrevet 1. august 2023 Sexy for meg er ganske enkelt at hun er kåt, og viser det tydelig. Teknisk sett ved å onanere, og gni seg mot meg. Grønt flagg!! Anonymkode: dc565...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #16 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dere glemmer å nevne orgasme gutter, kommer hun ikke så spiller det ingen rolle om hun er delaktig og viser hvor mye hun har lyst på deg. Defekt. Anonymkode: 7c5c5...2a3 Æsj så tåpelig og vrangsynt. Anonymkode: 04bcf...510
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #17 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 8.13): Jeg er på dateren etter mange år i samme forhold. Det nærmer seg sex. Kjenner på at jeg er litt «ute av det» og lurer på hva som er godt /sexy for deg rett og slett..? Beskriv gjerne rent teknisk.😁 Jeg forstår at det er hundre forskjellige svar og at folk foretrekker forskjellige ting, men vil gjerne høre om mye forskjellig. Plukke opp tips og teste ut..😉 Anonymkode: f5d59...48d Sexy er en kvinne som har det godt med seg selv, et avslappet og positivt forhold til kropp og nakenhet, vet hva hun selv vil og ønsker uten å skamme seg eller være flau over å gi uttrykk for det. Ei som nyter sex og nyter at partner nyter. Når det gjelder selve sexen så må du jo bare snakke og utforske med aktuell partner Det er forresten også sexy, å tørre å snakke sammen og veilede den andre underveis. Man må jo lære hverandre å kjenne Anonymkode: 9e2bc...baa 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #18 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Æsj så tåpelig og vrangsynt. Anonymkode: 04bcf...510 ? Anonymkode: 7c5c5...2a3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #19 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ? Anonymkode: 7c5c5...2a3 At hun tar aktivt del og viser at hun begjærer partner teller da ufattelig mye mer enn om hun kommer så lenge begge fokuserer på hverandres nytelse. Anonymkode: 9e2bc...baa
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #20 Skrevet 1. august 2023 Paramount skrev (På 27.7.2023 den 8.57): Grenser har vi alle. Det jeg mente var at de behøver ikke markeres med et gjerde av piggtråd fra første stund. Det kan fortelle noe om deg som angår mer enn bare grensene. De fleste erfarer at grenser i dag ikke alltid er de samme om noen år. Selv om grensene gjelder, når de gjelder. Så en kvinne skal ikke si i fra den første gangen de har sex at "nei, beklager, men jeg vil ikke/kan ikke deepthroate". Blir mannen muggen da og føler seg "avvist med piggtråd"? Anonymkode: 57c4d...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå