AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har vært for "på" overfor en mann. Han har til og med signalisert det. Vi bruker noe tid sammen, dvs vi bor en time fra hverandre så vi sees ca en gang hver uke eller annenhver uke. Det er gjensidig interesse men når han sier jeg er altfor på og gjør det for lettvint for han, så må jeg skjønne tegninga. Derfor har jeg bestemt meg for å backe av litt, så han får mulighet til å ta initiativ overfor meg. Jeg håper at det at jeg blir litt stille, tar et skritt tilbake, vil vekke han litt. Noen med erfaring på dette?stemmer det at menn faller for kvinner i deres fravær? Mens kvinner faller i deres nærvær? Og stemmer det at menn som blir "ignorert" våkner og ser at de kanskje er på vei til å miste eller i det minste vil de lure på hva som skjer nå... Vil gjerne høre fra dere med erfaring på dette. Anonymkode: 25b46...01a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Det er viktig at du ikke bare backer av men finner noe å gjøre. Ikke bare se Netflix men gjøre en aktiv hobby, trene, være med venner eller familie (ikke andre menn) osv. Vis overfor både deg og ham at din tid er verdifull og at han får "konkurranse". Anonymkode: 9d650...b34
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Min erfaring er at han ble helt stille, så det slo feil ut. Nå føler jeg at jeg har mistet ham. Jeg vet ikke hvordan jeg skal rekke ut en hånd igjen, alt jeg skriver i meldingsfeltet føles klønete og feil. Anonymkode: eff35...4a7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Det heter å spille spill og mindgames. Ikke innled forhold med noen som aktivt innfører push pull. Det gjorde jeg en gang, og det er forjævlig å være i et forhold hvor man får høre at man er for på i itde og utide, og føler at det er meg det er noe galt med, når han var utilgjengelig og ville bare ses for sex et par ganger i måneden.. Anonymkode: b9985...2d5 5
Gjest Paramount Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 Min erfaring er at det dessverre fungerer slik ts beskriver, mht til nærhet og distanse. Og det kan skape problemer, så du bør være forsiktig med å simulere fraværende. Han kan bli provosert, føle seg ignorert, og vil ta "hevn" ved å ignorere tilbake. Han kan lett gjøre noe han ikke egentlig vil, bare på trass. Å roe litt ned kan være fint, men du bør ikke glemme å gi noen hint om at du tenker på han. Det er vanskelig å vite hvor slakk eller stram denne linen bør være, og det varierer nok fra person til person også. Men ikke bli utilgjengelig, og borte for han, for lenge, da kan det lett gå galt. Menn liker og trenger oppmerksomhet, selv om vi ikke alltid er like flink til å innrømme det ved å gi tilbakemeldinger som bekrefter dette.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Jeg tror ikke det bør bli dere 2. Jeg ville aldri sagt til ei dame at hun er altfor på og gjør det for lettvindt dersom jeg var oppriktig interessert i henne. Ville ikke sagt det dersom jeg ikke var interessert heller, men ville kuttet relasjonen. Ser på det som en effektiv måte å holde deg på gress, med en armlengde unna. AnonymBruker skrev (6 timer siden): stemmer det at menn faller for kvinner i deres fravær? Mens kvinner faller i deres nærvær? Og stemmer det at menn som blir "ignorert" våkner og ser at de kanskje er på vei til å miste eller i det minste vil de lure på hva som skjer nå... Anonymkode: 25b46...01a Stemmer ikke for meg som mann. Blir jeg ignorert eller føler at hun ikke virker interessert, gir jeg beng. Anonymkode: 7dcf9...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 Hvorfor ikke finne en som er like påkrudd som deg? Da jeg møtte min mann, falt det seg helt naturlig å være litt på hverandre. Begge er normalt sett ikke så på. Så det har jo roet seg naturlig med tiden hos begge. Jeg skjønner ikke dette med å bare møtes en gang i uken annenhver uke, med mindre det harmed avstand å gjøre. Faller man pladask for noen begge veier, er jo stort sett ønskevom å være sammen mye ganske gjensidig. Selv om man må ha tid til andre ting også. Iallfall ble det han som hadde lik energi inn i forholdet jeg giftet meg med. Skal man tåle å være sammen et langt liv, så må man tåle å møtes litt mer enn annenhver uke. Hadde ikke sett på det som noe seriøsit, om han ikke ville møtes. Selv om vi var på begge to, så gjorde vi overraskelser for hverandre ofte. Høres jo veldig passivt ut å skylde på at du er for mye på. Jeg har slått om med noen som var for mye på. Men det var på grunnlag av å tråkke på grensene mine. Det er ikke gjensidig respekt. Men da er vi på vgs tiden. Feks en fyr som fikk beskjed vi kan møtes kl 18, for jeg må gjøre lekser og spise først. Han hadde blitt med hjem rett etter skolen tidligere, med full viten om at jeg hadde lekser. Jeg anså at han skulle gjøre sine. Men han satte seg ved siden av og klagde i ett sett om at jeg brukte lang tid. Det etter 5 minutter. Så da var ikke det et tema igjen. Når jeg da ba han om å møtes da et sted kl 18. Så kom han på døra midt i leksene. En veninde som var lei seg, ville jeg skulle komme. Så jeg sa jeg ikke kunne møte han. Da sto han utenfor huset hennes hele kvelden. Altså da var han for mye på og lite respektfullt og jeg gjorde det slutt. Så hvis du presser deg på der du ikke skal, skjønner jeg han godt. Hvis han ikke er så ivrig på å møtes, hadde jeg droppet hele greia Anonymkode: 1955a...80f 2 1
Rosa Dartle Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Han er bare ikke så interessert. Dessverre 😕 Det er innmari kjipt og vanskelig å innse, men hvis han er så dårlig på å ta initiativ er det bortkastet å bruke tid på ham. Du får det garantert veldig mye bedre med en som er like «påskrudd» som deg ❤️ 3
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 Det er aldri en god ide å tilpasse seg på den måten for en annen. Da "mister du deg selv". Du må være deg selv og heller finne en som setter pris på den oppmerksomheten du gir. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Noen med erfaring på dette?stemmer det at menn faller for kvinner i deres fravær? Anonymkode: 25b46...01a Ikke i det hele tatt. Anonymkode: f7a90...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Skrevet 27. juli 2023 Hvordan er du "på" noe dere sees en gang hver uke/annenhver uke? Det burde være nok av tid til å savne hverandre på. Med mindre du bombarderer han med tekstmeldinger og slikt da. Gjør du det? I såfall, er det nok lurt å roe ned på med det. Anonymkode: d7497...1e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå