Gå til innhold

FRYNSEGODER?

Anbefalte innlegg

Gjest christineemily
Skrevet (endret)

Ble litt inspirert av en "hårete" tråd her inne: Hvilke frynsegoder har dere på jobben? I jobben min er frynsegoden gratis hårfjerning og hudpleie med lazer, samt lån av feriehus i Italia. Dere da? Hvilke goder drar dere nytte av?

Endret av christineemily
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...ikke så mange frynsegoder på jobben min nei. Jobber i barnehage.

Gjest Embla s
Skrevet

Hm :klø: Tror jeg må melde pass i denne tråden..

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

God tilgang på narkotika og sats, subsidiert trening (selvsagt på SATS), håndjern og batonger til fritt helgeutlån og et nettverk som åpner uante muligheter for kreativ problemløsning.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg får 20 prosent rabatt på varer fra butikken...

Skrevet

Jeg sender blomster gratis og kan ta med meg hjem... Men er mammas butikk da ;)

Tidligere har jeg fått rabatter på klær/vesker i de butikkene jeg har jobbet i.

Skrevet

40% rabatt på Bik Bok, Carlings, Dressmann, Cubus, Varners, Vivikes og Warehouse.

Skrevet

Bonus med inntil en månedslønn en gang i året og gratis medlemsskap i treningssenter.

Skrevet

Nå er jeg ansatt som arbeidssøker hos aetat, og frynsegodet mitt i så måte må vel være late dager med full lønn...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er student og får dermed ingenting, annet enn studentrabatt da. Samboeren min får dekket abonnement + bruk av mobiltelefon og hustelefon, firmaet dekker kjøp av ny mobiltelefon hvert tredje år, rabatt på ADSL, abonnement på aviser og datablader (inntil en viss sum), bonus avhengig av overskuddet i firmaet...for å nevne noe.

Skrevet

Ingen frynsegoder på hovedjobben min (lærer), men får 70% avslag på klærne i butikken der jeg er lørdagshjelp (B-young).

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Ingen frynsegoder på hovedjobben min (lærer), men får 70% avslag på klærne i butikken der jeg er lørdagshjelp (B-young).

70%????!!

Dæven!

Skrevet

Får 10% rabatt i en matbutikk. Ikke mye å rope hurra for,nei.

Skrevet (endret)

40% avslag

Endret av Cola;)
Skrevet

Er på rehabilitering, og eneste frynsegode må være at de få dagene jeg er tilnærmet frisk kan jeg nyte og fylle med hva jeg vil.

Skrevet
70%????!!

Dæven!

Ja, det er veldig bra!!!

Skrevet

Rabatt på treningssenter, rabatt på ADSL, fri mobil og gratis kaffe.

Skrevet

Fri mobil og hustelefon, Pc og ADSL hjemme, diverse abonnement på aviser og fagblad. Gratis kaffe, te og frukt.

Skrevet

Frynsegoder?

Tja, det eneste er vet at jeg selv bestemmer hvilke bøker som kjøpes inn til biblioteket og derfor også kan låne dem først hvis jeg kjøper inn noe bra. Hurra, virkelig et frynsegode... hehe

Skrevet
Frynsegoder?

Tja, det eneste er vet at jeg selv bestemmer hvilke bøker som kjøpes inn til biblioteket og derfor også kan låne dem først hvis jeg kjøper inn noe bra. Hurra, virkelig et frynsegode... hehe

Skulle ønske det var meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...