Gjest seroxata Skrevet 16. januar 2006 #22 Skrevet 16. januar 2006 nope, skjer egentlig sjelden, logger meg bare ut når jeg skal spør om hemorideproblemene, luft i magen, illeluktende utflod og kviser i ræva
Cola;) Skrevet 16. januar 2006 #24 Skrevet 16. januar 2006 Har ikke gjort det til nå. Men om det kommer inn på noe veldig personlig, kan det godt hende jeg gjør det, siden jeg har ihvertfall en irl-venninne her som jeg vet om. Men aldri for å slenge med leppa, nei.
Gjest Miloine Skrevet 16. januar 2006 #25 Skrevet 16. januar 2006 nope, skjer egentlig sjelden, logger meg bare ut når jeg skal spør om hemorideproblemene, luft i magen, illeluktende utflod og kviser i ræva ← forståelig
Gjest Bellatrix Skrevet 16. januar 2006 #27 Skrevet 16. januar 2006 har gjort det et par ganger når jeg har villet spørre om noe som er veldig personlig... Men aldri for å være spydig eller frekk. Jeg står for meningene mine. ← Samme her.
Cata Skrevet 16. januar 2006 #28 Skrevet 16. januar 2006 Har også gjort det et par ganger når jeg absolutt ikke har villet bli gjenkjent, men jeg svarer alltid på innlegg som "meg selv".
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #29 Skrevet 16. januar 2006 At faste brukere logger seg ut for å slenge med leppa tror jeg er en myte. Det er vel heller gjester som skylder på faste brukere når en annen gjest er litt ufine mot dem.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #30 Skrevet 16. januar 2006 har gjort det et par ganger når jeg har villet spørre om noe som er veldig personlig... Men aldri for å være spydig eller frekk. Jeg står for meningene mine. ← Samme her. Og jeg har logget ut fordi jeg var redd for å bli gjenkjent av noen som jeg ikke ønsket skulle kjenne meg igjen.
Shagya Skrevet 18. januar 2006 #31 Skrevet 18. januar 2006 Nei, ikke ofte. Hvis jeg vil lufte/spørre om noe jeg ikke er interessert i at folk som kjenner meg og min identitet skal vite.
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #32 Skrevet 18. januar 2006 De gangene jeg har postet som gjest, er fordi jeg har sittet på en annen maskin der jeg ikke er automatisk innlpogget.....
Gjest Sukkerert Skrevet 18. januar 2006 #33 Skrevet 18. januar 2006 Aldri. Når jeg en sjelden gang har glemt å logge inn, sier jeg ifra.
Ugla Skrevet 18. januar 2006 #34 Skrevet 18. januar 2006 Ikke alltid jeg logger inn, når jeg bare er inne for å lese/sjekke svar. Men skriver aldri innlegg som gjest.
Gjest TomKrus Skrevet 19. januar 2006 #35 Skrevet 19. januar 2006 Har jeg ikke logget meg inn, har jeg ikke logget meg inn. Gidder ikke å poste et nytt innlegg for å fortelle at den forrige gjesten var meg når jeg innser det. Det viktige er vel hva jeg har skrevet, og ikke at det var jeg som skrev det. Og når jeg skal være fryktelig sympatisk og snill, og føler at det ikke passer profilen min, så logger jeg meg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå