AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Bare jeg som har lagt merke til at Vero Moda kopierer og profitterer på å kopiere bestselgere til high end merker? Jeg ser det gang på gang. Meotine sin Charlie jakke, ravn sin lita kjole og nå stitches genseren er bare få eksempler. Stadig kopierer de merker som Bytimo og by Malina. Synes dere dette er greit og at det er kjekt for alle å ha mulighet til å gå med klærne, eller synes dere det er feil at de skal profittere på å kopiere andre designere og ikke eier egen kreativitet? Anonymkode: 9777b...ef1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Dette gjør vel alle kjedebutikker. Måtte le når jeg så at HM har saksøkt Shein for dette🤣 Anonymkode: 3fe8f...fa7 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Kanskje legge ut noen bilder av orginalen og det du mener er kopi? Anonymkode: aa8d8...563 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Er ikke dette hele konseptet for lavprisbutikker? Anonymkode: d5b29...0b2 10 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 Jeg synes ikke Vero Moda har noe som helst fint lenger. Spesielt billig er det ikke lenger heller. Drittbutikk. Anonymkode: b4b16...9c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 De som ønsket foto eksempel. Jeg er enig i at det kanskje er konseptet til lavpris butikker å bli inspirert, men har lagt merke til de siste årene at mer og mer er direkte kopi og ikke et eneste snev av inspirasjon eller egen kreativitet. Anonymkode: 9777b...ef1 2
Gjest Albbas Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: De som ønsket foto eksempel. Jeg er enig i at det kanskje er konseptet til lavpris butikker å bli inspirert, men har lagt merke til de siste årene at mer og mer er direkte kopi og ikke et eneste snev av inspirasjon eller egen kreativitet. Anonymkode: 9777b...ef1 Disse kjolene er jo ikke kopier, det er sånn "alle" kjoler ser ut for tiden, med prektig knepping, blonder og rysjer og absolutt alt jeg hater. 😂
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Albbas skrev (2 timer siden): Disse kjolene er jo ikke kopier, det er sånn "alle" kjoler ser ut for tiden, med prektig knepping, blonder og rysjer og absolutt alt jeg hater. 😂 Veldig prektige oventil, men så korte at hvis det kommer et vindpust, så blåser de opp og man ser hele glufsetufsa. Interessant konsept. Anonymkode: b4b16...9c3 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 Hver gang jeg er i Kina så handler jeg alltid på Vero Moda. De har helt andre ting der enn det vi har i vesten, og er mye mer eksklusivt. Sykt irritert på meg selv fordi jeg nylig kom hjem fra Kina og angret på at jeg ikke kjøpte den ene kjolen og jakken som ikke selges i vestlige Vero Moda. Anonymkode: 049d1...14b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: De som ønsket foto eksempel. Jeg er enig i at det kanskje er konseptet til lavpris butikker å bli inspirert, men har lagt merke til de siste årene at mer og mer er direkte kopi og ikke et eneste snev av inspirasjon eller egen kreativitet. Anonymkode: 9777b...ef1 Den genseren er jeg enig at er veldig lik. Kjolene er jo ikke unike, slik ser jo (dessverre) alle kjoler ut om dagen uansett produsent Anonymkode: 3fe8f...fa7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå