AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Føler tiden bare flyr fra meg. Jeg er snart 36 år, har samboer, ingen barn. Eier hus, fast jobb. Så sånn sett er ting på stell. Jeg ønsker meg barn, men er redd det er for sent. Kan bli sittende å tenke at jeg har kastet bort livet mitt, klarer ikke se noe annet enn negativt. At alle er skuffet over meg, og at nå går det bare nedover. Andre som føler det sånn? Er det for sent å få barn? Anonymkode: 37e15...287 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Ja. Bare at jeg er tre år eldre enn deg, er varig ufør og er singel. Ingen barn. Følelsen av meningsløshet er helt klart der ja. Anonymkode: 64f63...b60 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Ikke for sent 😊 Hender tankene kommer snikende ja, vet jo ikke når det plutserlig vil klaffe med noen. Kanskje bestille legetime å se an hvordan det står til med egg/sæd kvaliteten? Vet ikke om du er mann eller kvinne, men om du sjekker hos legen så får du vel et tydeligere svar vil jeg tro, om hvor god tid du har Anonymkode: 53d50...46d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Bare at jeg er tre år eldre enn deg, er varig ufør og er singel. Ingen barn. Følelsen av meningsløshet er helt klart der ja. Anonymkode: 64f63...b60 Er i samme båt. Anonymkode: 38e0b...7b3
seriousgirl Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 Høres jo ut som om du har mer enn nok å være lykkelig over. Hvorfor har dere ikke fått barn enda? Er ikke samboer klar/lyst på barn? Og hva hvis det viser seg at du ikke kan få barn? Er liksom ikke livet ditt verdt noe da? Det er en veldig usunn ting å basere seg på bare 1 ting som styrer lykken din. Forsøk å finne flere ting i livet ditt som gjør livet ditt fint. Finn deg noen hobbyer, reise eller gjøre andre ting med samboeren din. Finn andre drømmer som du kan ha i tillegg til ønske om å få barn:) Jeg er 31. Har mann. ingen barn. Jeg opplevde akkurat min største drøm om å gifte meg. Vi vet ikke om vi vil ha barn. Det vil tiden vise om vi er klare. Men for meg er det å reise og finne på hyggelige ting med mannen min som gjør at jeg gleder meg til alt livet har å by på<3 1
Mr X Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 Du er ung og har mange tiår igjen av livet. Husk at du må pule for at det skal bli barn!😉
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Skrevet 26. juli 2023 Jeg fikk barn da jeg var 35. Singel alenemor nå fire år etter, det er virkelig heller ikke noe å trakte etter ❤️ Men det er fortsatt tid, dersom dere begge ønsker barn? Anonymkode: 814e3...e4d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #8 Skrevet 26. juli 2023 Jeg er 30, og midt oppi et samlivsbrudd med samboer gjennom flere år. Vi hadde planer om barn fra tidlig av i forholdet, men hans syn endret seg og han ønsker seg ikke barn likevel. Det er skikkelig tungt og vanskelig, ikke bare på grunn av mitt sterke ønske om barn, men også at jeg nå mister han. I tillegg føler jeg på at jeg har ventet og ventet på at han skal bli klar, og jeg nå frykter en fremtid ikke bare uten han, men en fremtid som er usikker. Føler veldig på at jeg ”burde“ hatt barn nå, og hadde jeg fått det som jeg ville hadde jeg allerede vært to-, kanskje trebarnsmamma. Jeg er fullt klar over at det ikke er for sent, samtidig som jeg føler tiden løper fra meg. Sender deg en klem, jeg vet naturligvis ikke hvordan det er å være akkurat deg, men du er likevel ikke alene om å ha disse følelsene og tankene❤️ Anonymkode: 21d29...ace 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #9 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Føler tiden bare flyr fra meg. Jeg er snart 36 år, har samboer, ingen barn. Eier hus, fast jobb. Så sånn sett er ting på stell. Jeg ønsker meg barn, men er redd det er for sent. Kan bli sittende å tenke at jeg har kastet bort livet mitt, klarer ikke se noe annet enn negativt. At alle er skuffet over meg, og at nå går det bare nedover. Andre som føler det sånn? Er det for sent å få barn? Anonymkode: 37e15...287 Nei det er ikke for sent, men du bør ikke vente for lenge hvis du har muligheten til å få det til nå 😘 Anonymkode: b52af...f40
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #10 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er i samme båt. Anonymkode: 38e0b...7b3 Kjipt. Drømmen om å bli mamma er langt nok unna pga singel i den alderen. Ufør i tillegg = 🚫🚫🚫 fra alle menn 😜 ..😔 Anonymkode: 64f63...b60
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #11 Skrevet 26. juli 2023 Hva skal jeg si som nærmer meg 50.... 🙄 Anonymkode: 3dc15...ec4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #12 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke for sent 😊 Hender tankene kommer snikende ja, vet jo ikke når det plutserlig vil klaffe med noen. Kanskje bestille legetime å se an hvordan det står til med egg/sæd kvaliteten? Vet ikke om du er mann eller kvinne, men om du sjekker hos legen så får du vel et tydeligere svar vil jeg tro, om hvor god tid du har Anonymkode: 53d50...46d Er dame, vært hos gynekolog, har ifølge henne mange egg, og alt ser bra ut Anonymkode: 37e15...287 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #13 Skrevet 26. juli 2023 Jeg var tidlig ute med å få barn (var 26 år). Men flere rundt oss fikk barn i fra 35 års alderen. Så du har enda noen gode år igjen med å prøve å få barn💕 Anonymkode: 3e585...606
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #14 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk barn da jeg var 35. Singel alenemor nå fire år etter, det er virkelig heller ikke noe å trakte etter ❤️ Men det er fortsatt tid, dersom dere begge ønsker barn? Anonymkode: 814e3...e4d Vi ønsker barn, men samboer føler seg liksom aldri helt klar. Ikke noe å trakte etter, det å få barn? Anonymkode: 37e15...287
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #15 Skrevet 26. juli 2023 seriousgirl skrev (16 minutter siden): Høres jo ut som om du har mer enn nok å være lykkelig over. Hvorfor har dere ikke fått barn enda? Er ikke samboer klar/lyst på barn? Og hva hvis det viser seg at du ikke kan få barn? Er liksom ikke livet ditt verdt noe da? Det er en veldig usunn ting å basere seg på bare 1 ting som styrer lykken din. Forsøk å finne flere ting i livet ditt som gjør livet ditt fint. Finn deg noen hobbyer, reise eller gjøre andre ting med samboeren din. Finn andre drømmer som du kan ha i tillegg til ønske om å få barn:) Jeg er 31. Har mann. ingen barn. Jeg opplevde akkurat min største drøm om å gifte meg. Vi vet ikke om vi vil ha barn. Det vil tiden vise om vi er klare. Men for meg er det å reise og finne på hyggelige ting med mannen min som gjør at jeg gleder meg til alt livet har å by på<3 Jo, samboer har lyst på barn, men han er liksom ikke helt klar. Jeg ønsker jo å føle at livet mitt er like mye verdt uten barn. Vet jeg har mye å være takknemlig for, men klarer liksom ikke se det. Bare tenker på alt jeg ikke har.. Anonymkode: 37e15...287
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #16 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, samboer har lyst på barn, men han er liksom ikke helt klar. Jeg ønsker jo å føle at livet mitt er like mye verdt uten barn. Vet jeg har mye å være takknemlig for, men klarer liksom ikke se det. Bare tenker på alt jeg ikke har.. Anonymkode: 37e15...287 Mye vil ha mer og faan vil ha fler Anonymkode: 64f63...b60
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #17 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye vil ha mer og faan vil ha fler Anonymkode: 64f63...b60 Kan du ikke bare la vær å kommentere? Anonymkode: 37e15...287 2
seriousgirl Skrevet 26. juli 2023 #18 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, samboer har lyst på barn, men han er liksom ikke helt klar. Jeg ønsker jo å føle at livet mitt er like mye verdt uten barn. Vet jeg har mye å være takknemlig for, men klarer liksom ikke se det. Bare tenker på alt jeg ikke har.. Anonymkode: 37e15...287 Så kjipt å høre ts. Det er en tankegang som du bør jobbe med å snu, selv om det ikke er noe man får snudd over natten. Kanskje du hadde hatt godt av å lufte de negative tankene med en profesjonell? Det er mange som får barn i slutten av 30 årene, så forsøk det du kan å nyte livet uten barn nå, og heller glede deg til dere skal få barn senere:) Og forsøk som sagt å finne andre drømmer så ikke verden din raser om du skulle være så uheldig å ha problemer med å få barn. Men mest sannsynlig kommer det til å gå veldig bra<3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #19 Skrevet 26. juli 2023 Skjønner du må føle deg desperat. Er like gammel som deg; tre barn, fast jobb, enebolig og mann. Hadde følt meg helt lost om jeg ikke hadde barn på den alderen. Dere bør prøve med en gang. Er han ikke klar nå så blir han det aldri Anonymkode: 1e565...b35 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #20 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjipt. Drømmen om å bli mamma er langt nok unna pga singel i den alderen. Ufør i tillegg = 🚫🚫🚫 fra alle menn 😜 ..😔 Anonymkode: 64f63...b60 Sånn er livet. Jeg som mann kan ikke få partner eller barn fordi jeg tjener 420.000 i året. Anonymkode: 7548b...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå