Gå til innhold

Menn i hvite bukser - hva faen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om dette? Personlig blir jeg oppriktig kvalm av å se menn i hvite bukser! Blir forbanna når jeg ser ellers kjekke menn gå rundt i dette. Hvite bukser er da virkelig ikke for menn? Nå har plutselig to av de mannlige kollegaene mine begynt med dette, og jeg holder på å spy. Fatter ikke hva de tenker på. Tror de selv dette er fint?

Anonymkode: 521e1...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er greit om dette tydelig er gutter/menn i tenårene,eller til nøds starten av de 20. Men oftere og oftere ser jeg menn fra 30-50 års alderen sprade rundt i hvite bukser,som om de var på en permanent palmesus festival. Er enig. Det ser ikke bra ut. 

Endret av Fant80
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva tenker dere om dette? Personlig blir jeg oppriktig kvalm av å se menn i hvite bukser! Blir forbanna når jeg ser ellers kjekke menn gå rundt i dette. Hvite bukser er da virkelig ikke for menn? Nå har plutselig to av de mannlige kollegaene mine begynt med dette, og jeg holder på å spy. Fatter ikke hva de tenker på. Tror de selv dette er fint?

Anonymkode: 521e1...ea0

Kan nå ikke menn få gå i hva de vil, hvite bukser er både hot, fint og clean style🤍🤍

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Advokater pleier å gå med hvite bukser om sommeren. Med et glass hvitvin i hånda

Anonymkode: 26826...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle forstått det hvis det var sjokk rosa eller noe, men hvit?????? :huh:

Synes hvite bukser er flott jeg! 

JEANSBIANCHI_945.jpg

Anonymkode: 5eefd...caf

• Liker 2
Skrevet

Det var da fælt da. Hvite bukser er da pent. Dere som henger dere oppi i sånt må være fæle å være sammen med.

• Liker 1
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være vanskelig å se andre leve livet som de ønsker for de som ikke vil bevege seg 1 millimeter utenfor boks. 

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

På den rette mannen så er hvite bukser pent tenk 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg du ikke har sett og hørt mye utenfor den lille bobla di

Anonymkode: de3bf...343

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn går vel kun i hvite bukser for at kvinnene skal spyle dem ved vann slik at buksene blir gjennomsiktige. :vetikke:

Anonymkode: fdca5...ad0

AnonymBruker
Skrevet

I all verden. Jeg er 45 og har sett menn i hvite bukser siden jeg var barn. Dette er ikke noe nytt fenomen? Riktig nok for det aller meste sommerplagg. 

Anonymkode: ea23c...cd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

f15b6e2904a21d062b33c386e5a49066.jpg

Anonymkode: 0ab3c...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Skal hive den hvite buksa mi når du på 130 kg hiver tightsene dine. Eller var det ikke lov å si sånt andre veien?

Anonymkode: c6951...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...