AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Del Skrevet 26. juli 2023 Jeg liker mange av Crichtons romaner. Men mistet respekten for ham da jeg leste "State of Fear". Hensikten med denne boken er å fornekte klimaendringer. Jeg visste egentlig veldig lite om ham som person, men etter å ha lest denne romanen, googlet jeg Crichton og fant ut at han var en fornekter av klimaendringer - og at et konsortium av bekymrede forskere til og med har publisert artikler og kommentarer med korrigerte data og logiske tolkninger for å fjerne unøyaktigheter og logiske sprang gjort av boken, som de finner potensielt farlige. Anonymkode: e3268...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 Han hadde nok endret mening tror jeg. Hvis han hadde levd nå. Men selvfølgelig merkelig at en smarting som han kunne være så idiotisk. Anonymkode: 2def1...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Nei. Jeg er dog dønn enig med ham. Anonymkode: 40e50...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 8.46): Han hadde nok endret mening tror jeg. Hvis han hadde levd nå. Men selvfølgelig merkelig at en smarting som han kunne være så idiotisk. Anonymkode: 2def1...35c Ja, muligens. Han døde i 2008, og da det fortsatt mainstream å være klimaskeptiker. Hadde han sett alle flommene, orkanene, hetebølgene, etc. vi har hatt de siste 10 årene... Anonymkode: e3268...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 19.46): Nei. Jeg er dog dønn enig med ham. Anonymkode: 40e50...9f3 Har du gått glipp av alle flommene, orkanene, hetebølgene, etc. vi har hatt de siste 10 årene? Anonymkode: e3268...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du gått glipp av alle flommene, orkanene, hetebølgene, etc. vi har hatt de siste 10 årene? Anonymkode: e3268...e5c Hehe, har du gått glipp av hvor mange syke mennesker i makt som finnes nå? Er det 100% umulig at mye hvis ikke alt dette klimahysteriet er skremselspropaganda?? Bare lurer... Vi burde være åpne for alt. Anonymkode: 3ec91...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hehe, har du gått glipp av hvor mange syke mennesker i makt som finnes nå? Er det 100% umulig at mye hvis ikke alt dette klimahysteriet er skremselspropaganda?? Bare lurer... Vi burde være åpne for alt. Anonymkode: 3ec91...1de Kanskje du er et romvesen også? Siden vi bør være åpne for alt…. Anonymkode: 2def1...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 16.43): Har du gått glipp av alle flommene, orkanene, hetebølgene, etc. vi har hatt de siste 10 årene? Anonymkode: e3268...e5c Neida. Har sett dette. Og? Anonymkode: 40e50...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Del Skrevet 4. august 2023 Synes dette var mer spesielt: Michael Crowley of The New Republic alleged that, in retaliation for his having written a negative review of Crichton's previous novel State of Fear, Crichton named a character with a small penis who rapes a baby after him. From page 227: "Alex Burnet was in the middle of the most difficult trial of her career, a rape case involving the sexual assault of a two-year-old boy in Malibu. The defendant, thirty-year-old Mick Crowley, was a Washington-based political columnist who was visiting his sister-in-law when he experienced an overwhelming urge to have anal sex with her young son, still in diapers." Both the real and the fictional Crowley are Washington-based political columnists who had graduated from Yale. https://en.wikipedia.org/wiki/Next_(Crichton_novel)#Character_name_controversy Anonymkode: c9080...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 16.42): Ja, muligens. Han døde i 2008, og da det fortsatt mainstream å være klimaskeptiker. Hadde han sett alle flommene, orkanene, hetebølgene, etc. vi har hatt de siste 10 årene... Anonymkode: e3268...e5c Som ikke er noe nytt... Anonymkode: b0d25...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå