Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå vært sammen med en mann i 7 mnd, og vi har fortsatt ikke tatt vanskelige og dype samtaler. Han har tre skjønne tenåringsbarn boende fast hos seg, noe jeg synes er rart men føler samtidig at det blir litt feil å spørre om hvorfor de bare drar på overnattingsbesøk hos mor og ikke bor 50/50, også for å vite om det er noe jeg trenger å ta ekstra hensyn til fordi jeg vil være en god bonusmor.

Jeg har også litt bagasje og svarer gledelig hvis han spør, men han verken spør for å bli bedre kjent med meg eller lar meg ta opp vanskelige samtaler. Jeg har også prøvd å ta opp andre ting som er avgjørende for vårt forhold som også kan være greie å få avklart i begynnelsen som f.eks å få barn, og får alltid unnvikende svar, og derfor blir jeg nå helt fortvila da vi er mer som to fremmede forelska mennesker enn to nære. Hva gjør jeg og hva er normalen når man skal ha «dype samtaler»?

Anonymkode: 9e7fb...c4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har ikke vært sammen ett år en gang så samtaler om problemene til eksen og hva han tenker om å bli småbarnsfar igjen ligger nok litt fram i tid. 

Anonymkode: cda43...d37

Skrevet

Samtaler om hva man ønsker i livet bør man ha helt fra starten. Hvis du sterkt ønsker et barn, så er det lurt å avklare hva han mener om dette før man blir veldig forelsket. Hvis han er unnvikende når du spør om barn, så vil han ikke ha barn. Det er også helt naturlig å spørre om mor til barna. Ikke hold igjen. Spør om alt som er vikitg for deg. 

Virker som at dette er noe som potensielt aldri vil komme fra datingstadiet til et forhold hvis han ikke er nysgjerrig på hvem du er eller lar deg ta opp samtaler som er viktig for deg  

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har nå vært sammen med en mann i 7 mnd, og vi har fortsatt ikke tatt vanskelige og dype samtaler. Han har tre skjønne tenåringsbarn boende fast hos seg, noe jeg synes er rart men føler samtidig at det blir litt feil å spørre om hvorfor de bare drar på overnattingsbesøk hos mor og ikke bor 50/50, også for å vite om det er noe jeg trenger å ta ekstra hensyn til fordi jeg vil være en god bonusmor.

Jeg har også litt bagasje og svarer gledelig hvis han spør, men han verken spør for å bli bedre kjent med meg eller lar meg ta opp vanskelige samtaler. Jeg har også prøvd å ta opp andre ting som er avgjørende for vårt forhold som også kan være greie å få avklart i begynnelsen som f.eks å få barn, og får alltid unnvikende svar, og derfor blir jeg nå helt fortvila da vi er mer som to fremmede forelska mennesker enn to nære. Hva gjør jeg og hva er normalen når man skal ha «dype samtaler»?

Anonymkode: 9e7fb...c4c

Spør han rett ut om de ubehagelige temaene. Greit å vite om du skal satse på fyren eller om du har en gal eksdame i vente som du må forholde deg gjennom hele livet fordi du ikke turte å spørre han ut om det nå.

Anonymkode: 325e5...48c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...