AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Kom gjerne med flere tips i Sverige enn de jeg listet opp. Og gjerne med overnatting. Vi har 4 barn i alderen 11-15 år om det har noe å si. Anonymkode: ccf4c...a40
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 High capparal. ( Kan være skrivefeil der) Anonymkode: 58e79...99c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Daftø er ikke noe for såpass store barn. Anonymkode: 58e79...99c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 Skara når dem er såpass store, dem andre stedene så kan mye begynne og bli kjedelig. Men er jo forskjell på barn/ungdom også. Neste år åpner foresten et svært badeland på Liseberg. Innendørs, rett ved ene inngangen. Vi lå på Gøteborg vandrerhjem og der er det billig og greit. Har man litt bedre råd, har Liseberg åpnet et helt nytt hotell. Anonymkode: 2761d...d69
Eva-Lena Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Sommarvik er min favoritt. Langgrunn badestrand. Forskjellige aktiviteter og kort vei inn til Ärjäng. Flere typer hytte til utleie. Ville helt klart dratt hit igjen og igjen. Har sikkert vært der 20 ganger og alltid på samme plass med bobil. Daftø er også fint, men det er stort sett ikke mer enn badebasseng. For meg som feriere stort sett uten barn, så er Daftø greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå