Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rotet meg borti noe dumt. Etter 9 år har jeg plutselig fått følelser for kollegaen min. I vinter begynte vi å samarbeide tettere og følelser utviklet seg, for oss begge. Problemet er at han har samboer og barn. 

Han har uttrykt at han har et dårlig samboerskap, med en dame som aldri vil prioritere han. Et dødt forhold rett og slett, men fortsatt har han ikke gått fra henne. 

Vi samarbeider masse på jobb, og ender opp med å bli sittende å prate i timevis. Han sender meldinger og ringer når vi ikke er på jobb. Jeg er forelsket! Men skjønner at det er utrolig dumt å håpe på noe. 
Er det noen som har noen gode erfaringer å dele? 

Anonymkode: 268e8...4ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli en homewrecker! Du får holde deg unna han med mindre han blir 110% SINGEL.

Anonymkode: 83821...ff9

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skjønner det, men det er vanskelig når man er forelsket.. 

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette her er oppskriften på KATASTROFE.

Hvem av dere skal slutte på jobben når dette blir oppdaget, helvete er et faktum og han og samboeren finner tilbake til hverandre? 

Be ham om å holde seg unna til han er singel -

Nå er du med å opprettholde forholdet han har hjemme, nå orker han at det er så dårlig..... ( om han snakker sant) 

Anonymkode: 5ad12...de4

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Plutselig får han en unge til med samboeren. Vent å se. 

Anonymkode: 7cbfc...3cf

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er ikke sikkert det er så dødt som han sier til deg og spesielt når det er barn in e i bilde bør du holde deg unna han.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke gå for en fyr som ikke klarer å rydde opp i eller forlate forholdet sitt. Dette lukter drama og skuffelse. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han velge deg??

Anonymkode: ba5e2...66b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han sier at han ikke blir prioritert av samboer, ikke at han ikke vil ha henne. Han er nok helst der følelsene hans ligger.

Anonymkode: 620a9...7ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

A tale old as history.

😅

Anonymkode: c6a38...162

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har rotet meg borti noe dumt. Etter 9 år har jeg plutselig fått følelser for kollegaen min. I vinter begynte vi å samarbeide tettere og følelser utviklet seg, for oss begge. Problemet er at han har samboer og barn. 

Han har uttrykt at han har et dårlig samboerskap, med en dame som aldri vil prioritere han. Et dødt forhold rett og slett, men fortsatt har han ikke gått fra henne. 

Vi samarbeider masse på jobb, og ender opp med å bli sittende å prate i timevis. Han sender meldinger og ringer når vi ikke er på jobb. Jeg er forelsket! Men skjønner at det er utrolig dumt å håpe på noe. 

Hvor gammel er du som ikke har lært en av de eldste triksene i boka? 

Anonymkode: 15d09...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Ingen på KG kan svare deg på dette. Basert på det bitte lille du skriver så nei, han går ikke fra samboer fordi du er forelsket. 

Det er ikke sikkert han går fra samboer selv om han også er forelsket. 

Dette kommer med all sannsynlighet bare til å såre deg og skape unødvendig drama i livet ditt. 

Selv om dere ender opp sammen, er det verdt det? Å bli hun som ødela alt? Xen som ikke kan fordra deg, men som du må forholde deg til? Frykten for at han gjør det samme med deg om dere har en litt trasig periode? 

Dersom du tenker nøye gjennom dette så tror jeg du kommer til konklusjonen at han ikke er verdt det. 

Anonymkode: 97813...22a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Jeg lurer også på hvor gammel du er? Det der er oppskriften på et knust hjerte. 

Anonymkode: 90183...0bf

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har definitivt best sjanser for å få han ved å kutte ham helt ut og håpe at savnet etter deg blir så stort at han bryter med samboer. Så lenge han har deg på siden, har han jo ikke noe behov for å velge - han velger selvsagt å helst ha begge to, så lenge det er mulig. 

Si med kjærlighet at du vil ha han, men ut av respekt for deg selv og hans samboer, må du trekke deg tilbake og si til han disse ordene nøyaktig: "du er den jeg vil ha, men jeg kan ikke love at døren min fremdeles er åpen hvis tiden går for lenge". Etc. 

Med smil, omsorg og kjærlighet kan jeg love deg at han vil bli helt på knærne etter deg hvis du gjør dette. Spesielt hvis du deretter kutter all kontakt helt utover jobb, og fokuserer på deg selv og dine interesser, din velvære. Han vil bli gal etter deg :)

Anonymkode: 9d1c1...fa1

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Pølsevev. Han kan ikke prate om å ikke bli prioritert i forholdet når han selv bruker tid på å ringe/sende meldinger til deg.

Tipper at han legger store deler av ansvaret for barn over på nåværende partner og samtidig føler seg oversett nettopp fordi hun er for opptatt med barn.

Anonymkode: 3d063...3d8

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har definitivt best sjanser for å få han ved å kutte ham helt ut og håpe at savnet etter deg blir så stort at han bryter med samboer. Så lenge han har deg på siden, har han jo ikke noe behov for å velge - han velger selvsagt å helst ha begge to, så lenge det er mulig. 

Si med kjærlighet at du vil ha han, men ut av respekt for deg selv og hans samboer, må du trekke deg tilbake og si til han disse ordene nøyaktig: "du er den jeg vil ha, men jeg kan ikke love at døren min fremdeles er åpen hvis tiden går for lenge". Etc. 

Med smil, omsorg og kjærlighet kan jeg love deg at han vil bli helt på knærne etter deg hvis du gjør dette. Spesielt hvis du deretter kutter all kontakt helt utover jobb, og fokuserer på deg selv og dine interesser, din velvære. Han vil bli gal etter deg :)

Anonymkode: 9d1c1...fa1

Enig. Dette er det eneste du kan prøve. Det blir vinn-vinn uansett, for eten kommer han etter deg, ellers så kommer du deg raskere over han

Anonymkode: 90183...0bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger ikke velge deg, antageligvis vil han få i både pose og sekk. 

Anonymkode: 3a98b...0a0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Go for IT!

Anonymkode: 4be6c...dd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Du er forelsket, men ikke hjernevasket. Du kan velge dine handlinger

Anonymkode: d57a2...bea

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk ti år frem i tid, og alle konsekvenser av valgene dine. Tenk realistisk. Da vil du se at det ikke er noen rosenrød drøm som venter hvis du velger han uansett om han velger deg eller ikke.

Husk: Hvis det faktisk blir dere vil det alltid finnes en eks som dere ikke blir kvitt, barn med sine følelser rundt det hele og en svigerfamilie med sine meninger om dette. Du burde løpe i motsatt retning så fort du kan mens du fremdeles kan det..

Anonymkode: 8498a...5bc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...