AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Hvor eller hvem klager jeg barnehage inn til? Barnehagen vår nekter skrive skademelding. Vil ikke gå i detalj, men det er en middels alvorlig hendelse som vil gi senskader for barnet. Anonymkode: 67386...27b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor eller hvem klager jeg barnehage inn til? Barnehagen vår nekter skrive skademelding. Vil ikke gå i detalj, men det er en middels alvorlig hendelse som vil gi senskader for barnet. Anonymkode: 67386...27b Barnehagen er pliktig til å skrive skademelding ved den minste skade. Om styrer nekter, ta kontakt med gode kontoret til kjeden barnet går i. Anonymkode: fbc90...a19 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barnehagen er pliktig til å skrive skademelding ved den minste skade. Om styrer nekter, ta kontakt med gode kontoret til kjeden barnet går i. Anonymkode: fbc90...a19 Jeg har tatt komunikasjonen over på mail slik jeg har det skriftlig. Styrer påstår skademelding filen var ødelagt. Så de måtte skrive ny, så spør hun meg om dato. Jeg tror de aldri skrev skademelding. Anonymkode: 67386...27b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barnehagen er pliktig til å skrive skademelding ved den minste skade. Om styrer nekter, ta kontakt med gode kontoret til kjeden barnet går i. Anonymkode: fbc90...a19 Det er en privat barnehage. Anonymkode: 67386...27b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 Statsforvalteren har overordnet oppsyn med private barnehager. Du kan klage dit. Anonymkode: 90630...bbb
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 Men dersom hun står klar til å skrive ny, så nekter hun vel ikke akkurat? Du kommer vel lengst med denne saken ved å forsøke å hjelpe styrer med å rote frem riktig dato, og gi informasjonen som trengs slik at skademelding sendes så fort som mulig. Eller har jeg misforstått noe her nå? Anonymkode: e906a...166 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå