Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kollega på jobben som vrenger og vrir på alt som blir sagt, og uansett hvordan det er så blir hun aldri snakket til av sjefene. Det virker som at de har så respekt for denne kollegaen, noe som gjør at hen bare kan fortsette i samme sporet. Jeg er så lei og forbannet at snart kommer jeg til og koble inn fagforeningen - men det vil nok ikke hjelpe heller har jeg tenkt da ingen har noe bevis på noe. Denne personen har en historie på denne jobben med og være frekk og fæl mot kollegaer, mange har sluttet og i mot meg har hun holdt på i over 5år uten at noe har skjedd og hen har ikke fått en eneste skramme. Kollegaen kan til tider være hyggelig men jeg stoler aldri på hva som blir sagt uansett hva det handler om. Hunden betyr mer en personens egen familie, da begynner det og gå langt. Denne kollegaen forandrer på ting som blir sagt til oss andre på jobben, aldri er noe av det hen sier likt. Om vi sier at jammen du sa at det var slik...nei det har jeg aldri sagt.. jammen du gjorde det i går, vi var jo to som så det...nei det gjorde jeg ikke og har aldri gjort. Jeg kan jobben min og har jobbet her i ...år så ikke kom her og lær meg jobben. balblabla. Så er det noen som har forslag til hva man gjør med slike mennesker? Jeg ber vær dag om at vedkommende skal brekke bein og armer men han hører meg ikke. Jeg tror på karma så det må skje før eller siden. 

Anonymkode: 01df5...3bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en kollega eller arbeidstaker som aldri lyver, mener du? Sier du akkurat hva du mener til kollegaene og sjefen? 

Anonymkode: 52a65...f16

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Finnes det en kollega eller arbeidstaker som aldri lyver, mener du? Sier du akkurat hva du mener til kollegaene og sjefen? 

Anonymkode: 52a65...f16

ja faktisk det gjør jeg, men på en hyggelig måte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...