Gå til innhold

Facebook dating, fungerer det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen prøvd den nettdatingen? Er det mer seriøst enn feks Tinder og Møteplassen? Har dere blitt kontaktet, eller fått kommentarer av kjentfolk? Og hvilken aldersgruppe er innpå der, ser ikke for meg at 20-åringer er på der inne, eller…?

Anonymkode: 9461e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjør på. Du blir ikke presentert for folk på vennelista di, men andre kjente kan du jo treffe. Alder på brukermassen vil følge Facebook ellers, dvs lite unge folk.

Akkurat like seriøst som andre steder. Det er useriøse mennesker som er problemet, ikke apper. 

Anonymkode: f1ef0...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle jeg har hatt kontakt med der inne, var menn med psykiske vansker.. mulig jeg var uheldig, men jeg gav opp . 

Anonymkode: 4c63a...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null tro på Facebook dating, har aldri skrevet med en reell person med rent mel i posen tror jeg. Jeg bruker først og fremst Tinder, som jeg betaler for, og så er jeg på Happn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er facebook dating noe eget? Jeg traff kjæresten min på en singelside på facebook for 5 år siden. Det var full klaff 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tantemor skrev (5 timer siden):

Er facebook dating noe eget? Jeg traff kjæresten min på en singelside på facebook for 5 år siden. Det var full klaff 🥰

Noe eget, som kun er på mobilappen.

Anonymkode: f1ef0...9b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en profil på Facebook Dating, men er ikke veldig aktiv.

Noe jeg har lagt merke til, er at det dukker opp forslag om profiler som er utenfor de begrensingene jeg har satt mtp alder og lokasjon - da er det jo unødvendig og bortkastet å sette en til- og fra alder + område, om det allikevel ikke blir hensynstatt av tjenesten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har noen prøvd den nettdatingen? Er det mer seriøst enn feks Tinder og Møteplassen? Har dere blitt kontaktet, eller fått kommentarer av kjentfolk? Og hvilken aldersgruppe er innpå der, ser ikke for meg at 20-åringer er på der inne, eller…?

Anonymkode: 9461e...860

Synes det er dårlig. Du får opp en haug profiler utenfor referansene du har satt. 

Anonymkode: d4402...dd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teknologien fungerer , men om datingen fungerer er jo opp til deg og personen du skal møte. 

Anonymkode: 52cb0...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det var like håpløst som Tinder, har logget meg ut for godt. Hadde litt kontakt med en fyr som ville over på snap etterhvert. Joda, ok, det… Så går det en halv dag, og så fikk jeg en skyllebøtte fordi jeg ikke ville over på snap. «Øh, vi ER jo på snap…?» Skjønte jo at han blandet meg med en annen. Sjarmerende. Dagen etter dette sendte han meg en snap hvor det sto «Tit-tei»! Tit-tei du, nå blir vi nok godt kjent, tenker jeg… Gud hjelpe meg. Jeg blokkerte og slettet meg fra hele drittappen.

Anonymkode: 61282...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Traff kjæresten min på Facebook dating, og jeg har aldri vært så forelsket som jeg ble i han❤️🥰

Anonymkode: 3c7aa...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...