AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Terapi har jeg prøvd så alt for mange ganger nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Klarer ikke å finne min plass i verden, jeg har ingen selvtilitt når jeg snakker- dvs - ingen som orker hører på meg når jeg snakker. Jeg har en stygg stemme som jeg hater. Det er ingenting spesielt ved meg som fenger eller vekker interesse, så i tillegg til lite venner er jeg jo selvfølgelig også veldig singel. For ingen mann ser i min retning med mindre en av venninnene mine sitter rett ved siden av da... Terapi er ikke for meg som sagt Noen som kan anbefale selvhjelpsbok eller annet som kan få meg til å endre litt tankemønster? Er så sliten av å ha det sånn Anonymkode: 01c2f...e07
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Terapi har jeg prøvd så alt for mange ganger nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Klarer ikke å finne min plass i verden, jeg har ingen selvtilitt når jeg snakker- dvs - ingen som orker hører på meg når jeg snakker. Jeg har en stygg stemme som jeg hater. Det er ingenting spesielt ved meg som fenger eller vekker interesse, så i tillegg til lite venner er jeg jo selvfølgelig også veldig singel. For ingen mann ser i min retning med mindre en av venninnene mine sitter rett ved siden av da... Terapi er ikke for meg som sagt Noen som kan anbefale selvhjelpsbok eller annet som kan få meg til å endre litt tankemønster? Er så sliten av å ha det sånn Anonymkode: 01c2f...e07 ❤️❤️ Lurer på det samme! Anonymkode: 7ccd7...4ab
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Har du forsøkt å tenke mindre på ditt forhold til deg selv, og heller finne en hobby eller tre du kan fordype deg i? Gjøre mer saker du synes er morsomme, interessante og lærerike (netflix teller ikke, fugletelling i trekketiden er tøft). Kanskje noen av de nye interessene dine kan utføres sammen med andre som liker det samme som deg? Samtaler flyter lettere når man kan mye om noe, og møter noen andre som også er interessert i temaet. Anonymkode: bde76...b38
Gjest Raptuss Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Det første du må gjøre er å snakke til det selv som din egen beste venn, eller sånn du ville snakket til noen du er glad i ❤️ Gjør dette hver gang du blir bevist på at du sier negative ting til deg selv. Og ikke vær så hard med deg selv, det er ordentlig vanskelig å gå rundt å ha det slik over lang tid. Man får dessverre ikke fikset det med en kvikk fiks. Det kan hende terapi funker bedre nå om du er mer innstilt til å endre tankene. Det kan også hende du hadde feil type behandler tidligere. Er ikke alle som er like flinke dessverre. Ellers hiver jeg meg på anonym over som foreslår nye interesser. Om du sitter for mye i egne tanker er det nok bra med en pause innimellom.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du forsøkt å tenke mindre på ditt forhold til deg selv, og heller finne en hobby eller tre du kan fordype deg i? Gjøre mer saker du synes er morsomme, interessante og lærerike (netflix teller ikke, fugletelling i trekketiden er tøft). Kanskje noen av de nye interessene dine kan utføres sammen med andre som liker det samme som deg? Samtaler flyter lettere når man kan mye om noe, og møter noen andre som også er interessert i temaet. Anonymkode: bde76...b38 Jeg har prøvd litt til dels ja. En interesse/ hobby hvor jeg møtte ganske mange andre med samme interessen over en periode. Men samme problem der også. Jeg lar meg selv bli overkjørt (først når jeg kommer hjem blir jeg frustrert og kommer på hva jeg skulle sagt) folk avbryter meg,. Og så blir jeg hun rare som ingen helt kommer innpå. Føler jeg er Jane Doe hvis du skjønner, eller noe helt gjennomsiktig som ingen interesserer seg for. Anonymkode: 01c2f...e07
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 Har samme problem, skjønner ikke hvordan jeg skal snu det. Prøver hobbyer, men jeg sliter med at jeg ikke får til noe, og får enda dårligere selvtillit av det. Håper du finner ut av det ❤️ Anonymkode: 3cdf6...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå