Gå til innhold

Hadde dere blitt irritert over dette i et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten må alltid spille på telefonen for at den skal gå tom for strøm. Kan aldri ta i laderen før den går tom, legger telefonen i fryseren og må lade den avslått. 

Jeg ringte han, for å si noe viktig der han sier han ringer opp når tv programmet er ferdig. Han skyndte seg veldig med å legge på. Og jeg tror det var fordi han skulle spille ferdig så mobilen slo seg av. Hørte ikke noe på 45 min, han ga heller ikke beskjed at han hadde lite strøm. 
når mobilen går på snakker han med en annen istedenfor å ringe meg. 

syns dette er dårlig, alt i forholdet skal være avhengig av den telefonen og ladingen hans. 
og nå som det var noe viktig ble jeg enda mer irritert. Og hva om noe hadde skjedd? jeg mener at telefonen skal alltid være påslått. Spesielt når man har barn. 

og pga jeg ga beskjed om dette, ble han enda mer sur og slo av telefonen. Han pleier alltid å reagere med å bli sint, når jeg tar han i noe som er sant. 

han har også lovet flere ganger at han skal ha telefonen på, men gjør det ikke. Så jeg må ofte vente 1,5-3 timer hver dag på å få tak i han pga han skal lade mobilen avslått. 

Anonymkode: aefdc...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket, han er på 12 års stadiet mentalt høres det ut som. 

Anonymkode: 4e9e1...f1a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mobil i fryseren?

Anonymkode: 23ede...317

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mobil i fryseren?

Anonymkode: 23ede...317

For at den skal kjøle seg ned..

AnonymBruker
Skrevet

Da er han jo redd for noe. Kanskje greit å respektere det. Ingen holder på slikt med å lade telefonen uten at noe ligger bak.

Anonymkode: 28171...164

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For at den skal kjøle seg ned..

For at den skal kjøle seg ned, få kondens og fuktskader, og kortere levetid, mener du?

Elektronikk er ikke laget for å utsettes for de temperatursvingningene...

Anonymkode: 30fda...cde

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er han jo redd for noe. Kanskje greit å respektere det. Ingen holder på slikt med å lade telefonen uten at noe ligger bak.

Hva skal han være redd for? Han har mye tegn på ocd, som er en form for angst. Så det ligger jo noe der pga det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har aspbergers eller OCD.

Anonymkode: dbf30...6d5

• Liker 7
Skrevet

Hadde kanskje ikke blitt irritert, men jeg hadde lurt veldig hva som er galt med han. Dette fremstår veldig rart, og er ikke normalt. Mobilen i fryseren🤷‍♀️😅 I alle dager🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Løses med to telefoner. 

Anonymkode: e48a3...fcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal han være redd for? Han har mye tegn på ocd, som er en form for angst. Så det ligger jo noe der pga det. 

Hva tror du angst er? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ut som psykiatri. 

Anonymkode: 9b21a...693

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han redd for hvite flystriper på himmelen også? 

At batteriet på mobilen skal tømmes helt før lading er bare tull. Det ødelegger levetiden på batteriet. 
Det var slik før men ikke nå lengre. 

Anonymkode: 4e9e1...f1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Dishwalla skrev (2 minutter siden):

Hadde kanskje ikke blitt irritert, men jeg hadde lurt veldig hva som er galt med han. Dette fremstår veldig rart, og er ikke normalt. Mobilen i fryseren🤷‍♀️😅 I alle dager🤔

Hahaha mobil i fryseren og TS skriver det som at det er den naturligste ting! 😆😆 Jeg er sikker på at hadde han sagt til henne at han må putte laderen opp i rumpa en times tid før tlf kan lades så hadde hun ikke reagert da heller.

Anonymkode: 80f1d...34c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahaha mobil i fryseren og TS skriver det som at det er den naturligste ting! 😆😆 Jeg er sikker på at hadde han sagt til henne at han må putte laderen opp i rumpa en times tid før tlf kan lades så hadde hun ikke reagert da heller.

Anonymkode: 80f1d...34c

Det er ikke naturlig for meg nei😅 ikke i det hele tatt. Telefonen hans funker heller ikke å snakke i, kun på høytaler. Så der har vi grunnen til hvorfor telefonen er ødelagt, pga fryseren ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres ut som han har aspbergers eller OCD.

Anonymkode: dbf30...6d5

Say what? Jeg har Asperger og bruker mobilen bittelitt for mye, men selv jeg er ikke så irrasjonell som han der. De fleste andre jeg kjenner med autisme er heller ikke det 

Anonymkode: 2b9e3...e87

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir du irritert?

Anonymkode: 89b41...335

Skrevet

Sikker på at du er den eneste han har???

Dette høres spesielt ut spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæresten må alltid spille på telefonen for at den skal gå tom for strøm. Kan aldri ta i laderen før den går tom, legger telefonen i fryseren og må lade den avslått. 

Jeg ringte han, for å si noe viktig der han sier han ringer opp når tv programmet er ferdig. Han skyndte seg veldig med å legge på. Og jeg tror det var fordi han skulle spille ferdig så mobilen slo seg av. Hørte ikke noe på 45 min, han ga heller ikke beskjed at han hadde lite strøm. 
når mobilen går på snakker han med en annen istedenfor å ringe meg. 

syns dette er dårlig, alt i forholdet skal være avhengig av den telefonen og ladingen hans. 
og nå som det var noe viktig ble jeg enda mer irritert. Og hva om noe hadde skjedd? jeg mener at telefonen skal alltid være påslått. Spesielt når man har barn. 

og pga jeg ga beskjed om dette, ble han enda mer sur og slo av telefonen. Han pleier alltid å reagere med å bli sint, når jeg tar han i noe som er sant. 

han har også lovet flere ganger at han skal ha telefonen på, men gjør det ikke. Så jeg må ofte vente 1,5-3 timer hver dag på å få tak i han pga han skal lade mobilen avslått. 

Han her fant du på en vernet bedrift eller?

Anonymkode: 48241...09a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke dette.

Typen har altså et manisk forhold til mobilspill og at spillingen skal vedvare til mobilen slår seg av. Deretter skal den lades i fryseren. Men det som bekymrer deg,er ikke hans unormale oppførsel, men heller det at du ikke når han når du vil?

Anonymkode: 6f7d7...5ee

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...