Gå til innhold

Invitasjoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes kanskje et bedre forum å poste dette her på, men jeg prøver her. Regner med at noen av dere har gode erfaringer.

Jeg skal lage bryllupsinvitasjonene mine selv. Jeg må bruke litt lim på forsiden, men jeg vil helst ha lim som ikke griser! (Tyter ut når man presser det på plass)

Har dere gode ideer? Bruker man dobbelsidig tape, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på rubberstamps forum, der vet de det meste om papir & lim osv ;)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Du kan bruke dobbeltsidig roll-on lim (samme prinsipp som roll-on korrekrutlakk)

Skrevet

Jeg bruker tynn dobbeltsidig tape, som i prinsippet blir det samme som roll-on tape.

Skrevet

Jeg kjøpte dobbelsidig tape på en hobbybutikk. Brukte det til å lime silke på papir.Da var det bare å lime det som skulle limes på tapen, og klippe ut. Enklere går det vel ikke ann å få det.

Lykke til :)

Skrevet

Dobbeltsidig teip er det beste. Det fins billig i velassorterte matbutikkar, som td. Coop Mega. Lukke til! Dersom du går inn i dagboka mi kan du sjå eit eksempel på invitasjon på nest-siste side også, om du vil.. ;)

Skrevet

Invitasjonene dine var kjempeflotte! De må du vel ha brukt en god del tid på, eller?

Skrevet
Invitasjonene dine var kjempeflotte! De må du vel ha brukt en god del tid på, eller?

Med god hjelp frå den herlege forlovaren min som også er heilt hobby-frelst, så gjekk det ganske fort faktisk! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...