Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Finnes kanskje et bedre forum å poste dette her på, men jeg prøver her. Regner med at noen av dere har gode erfaringer. Jeg skal lage bryllupsinvitasjonene mine selv. Jeg må bruke litt lim på forsiden, men jeg vil helst ha lim som ikke griser! (Tyter ut når man presser det på plass) Har dere gode ideer? Bruker man dobbelsidig tape, eller?
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Hør på rubberstamps forum, der vet de det meste om papir & lim osv
Gjest Markblomsten Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Du kan bruke dobbeltsidig roll-on lim (samme prinsipp som roll-on korrekrutlakk)
Lassie Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg bruker tynn dobbeltsidig tape, som i prinsippet blir det samme som roll-on tape.
Elise_ Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Jeg ville brukt sånne små limdotter som brukes i scrapping. Se her f.eks.: http://www.scrapshop.no/products.php?cat=7...00c5981ceeb0a95
Boogie Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Jeg kjøpte dobbelsidig tape på en hobbybutikk. Brukte det til å lime silke på papir.Da var det bare å lime det som skulle limes på tapen, og klippe ut. Enklere går det vel ikke ann å få det. Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Dobbeltsidig teip er det beste. Det fins billig i velassorterte matbutikkar, som td. Coop Mega. Lukke til! Dersom du går inn i dagboka mi kan du sjå eit eksempel på invitasjon på nest-siste side også, om du vil..
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Invitasjonene dine var kjempeflotte! De må du vel ha brukt en god del tid på, eller?
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #10 Skrevet 16. januar 2006 Invitasjonene dine var kjempeflotte! De må du vel ha brukt en god del tid på, eller? ← Med god hjelp frå den herlege forlovaren min som også er heilt hobby-frelst, så gjekk det ganske fort faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå