AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Hei. Jeg hadde sex 11 juli, etter det har jeg hatt sykt mye mens murringer og stikking i underlivet. Er nå 2 uker siden og fortsatt samme smertene. Helt uvanlig for meg. Kjenner ut som jeg får mensen hele tiden men har ikke kommer enda denne uken. Hadde en bitter bitter liten rosa flekk i innlegget for 3 dager siden ellers ingenting etter det. Har ei på 11 men da var jeg sykt kvalm allerede før jeg testa positivt på 2-3 uker gravid. Jeg gikk ned 10 kg første trimester. Var mer på sykehuset enn hjemme i det svangerskapet. Ulempen nå er at jeg får flimmer og hjernetåke. Klarte å rygge på en moped i dag😳 gikk fint altså. Glemmer alltid poenget mitt når jeg snakker og ting jeg skal hente/gjøre osv. Helt fjern. Skal på ferie til sverige i morgen på telttur i 5 dager. Alt er bestilt og betalt for lenge siden. Det er kun meg og min datter som skal reise. Badeland og tivoli. Jeg får seriøst angst av å ikke vite at jeg kan være gravid. Man skal vel ikke gjøre noe av dette når man er gravid?? Har ikke hjerte til å ikke reise heller om jeg ikke skulle være gravid. Anonymkode: cdd49...bb0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Kanskje du skal starte med å ta en test Anonymkode: 0e3e7...8d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Klart du kan dra på telttur som gravid? Og hva med å.fakrisk ta en test? Og ikke ta sorgene på forskudd? Anonymkode: 8b460...134
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Glemte å si at jeg har tatt en test i dag tidlig og den var negativ. Ingen spor etter 2 streker!!!! Man skal vel ikke ta karuseller når man er gravid? Hørt at man helst ikke skal ta masse sklier osv heller. Anonymkode: cdd49...bb0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje du skal starte med å ta en test Anonymkode: 0e3e7...8d5 Glemte å skrive at jeg tok test i dag. Ingen spor etter 2 streker Anonymkode: cdd49...bb0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Glemte å si at jeg har tatt en test i dag tidlig og den var negativ. Ingen spor etter 2 streker!!!! Man skal vel ikke ta karuseller når man er gravid? Hørt at man helst ikke skal ta masse sklier osv heller. Anonymkode: cdd49...bb0 Det gjelder vel strengt talt om du er mye lengre på vei en hva du potensielt kan være nå. Kos det på bade badeland og tivoli du. Testen er jo også negativ Anonymkode: c15e5...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå