Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min veninne fyller 50 og jeg trenger tips til gave. Hun skal feire med stor fest.

Hun jobber med blomster så det er uaktuelt som gave, og hun er godt bemidlet.

Litt kjedelig å gi alkohol da omtrent alle gir det.

Tips?

Anonymkode: 97d2f...610

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo si beløp!

Smykke, de finnes i alle prisklasser. Parfyme, fuktighetskrem. Bok. Veske. 

Anonymkode: 8f5a8...3c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En opplevelse, konsert, show, teater, opera el. om hun liker slikt. 

Anonymkode: 2a2d1...ffc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

En opplevelse, konsert, show, teater, opera el. om hun liker slikt. 

Anonymkode: 2a2d1...ffc

Enig. Dette er den beste gaven når man har "alt" 

Anonymkode: e78b4...7e4

• Nyttig 1
Skrevet

Prisklasse? 

Gavepakke på noe kremstæsj eller noe annet fint fra parfymeri?

Kjøp med byttelapp. Det meste kan byttes.

Gavekort på en kul restaurant. Spørs vel litt hvor dere bor? Gå sammen flere  og spleis på noe litt høyere prisklasse?

Kanskje et fint smykke? Parfyme?

Noe fint fra en stæsjy klesbutikk som man ikke kjøper til seg selv? Mange klesbutikker har mye fint av pynt og dill.

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort.

Anonymkode: 6c61b...cdb

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo veldig an på beløp, da! 

Hvis du har tenkt å gi billig gave: To kinobilletter til henne og deg, evt henne og mannen.

I samme leia, men dyrere er jo andre opplevelsesgaver som teater, opera, foredrag på Litteraturhuset, show, konsert - men du må gi to billetter og de koster gjerne fra 700 -1200 kr stykket og krever egentlig en drink eller tre før og etter. Eller et restaurantbesøk med deg, det er min favoritt, men det blir også dyrt. Eventuelt en time hos hudpleier, det får du for ca en tusenlapp og er noe de fleste liker. Eller fotpleie. Manikyr med håndmassasje? 

ALKOHOL er ikke ALKOHOL - en god årgangsvin eller champagne er ikke det samme som en hvitvin til 130 kroner - HVIS hun setter pris på slik (jeg setter veldig pris på slikt og vil helst bare ha god vin i gave). Kvinner på 50 med god råd trenger egentlig bare (enda mer) god vin. :fnise: 

Hun driver med blomster, har hun hage? Hva med (mini)drivhus og noen frø eller planter?

Anonymkode: 8d64a...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker hun seg noe?

Om du vil gi en opplevelse, konsert, restaurant eller liknende - luft ideen for henne på forhånd.

Slike ting kan ikke returneres/byttes.

Har hun noen interesser? Hytte? Gjør dere noen felles aktiviteter?

Kan du bildekollasj over vennskapet deres?

Anonymkode: 085a9...16f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fylt 50 tidligere i år, og noen av de aller beste gavene jeg fikk var opplevelser. Jeg fikk flere: konsertbilletter, festivalpass, gavekort på Ticketmaster, venninnetur, og en helaften på en restaurant jeg har hatt lyst til å besøke. Noe var spleisegaver og noe var gaver fra enkeltpersoner. Flere av opplevelsene har funnet sted i sommer, og det har vært SÅ fine opplevelser å tenke tilbake til. 

Men samtidig, tilpass opplevelsen til mottakeren. Alle opplevelser passer ikke for alle. En jeg kjenner som har alvorlig ME fikk billetter til en av de store konsertene denne sommeren, og det var ingen vellykket gave. 

Anonymkode: 9875f...15c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gavekort.

Anonymkode: 6c61b...cdb

Jeg tenker alltid at gavekort er upersonlig. 

Anonymkode: a6a94...fea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestille massasje?

Anonymkode: a6a94...fea

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på fotpleie eller hudpleie hadde jeg ikke tenkt på, men det tror jeg hun liker.

Ts

Anonymkode: 97d2f...610

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg fylte 50 år så ønsket jeg meg opplevelser. Og gjerne sammen med den jeg fikk gaven fra. Så det året var jeg på mange konserter, opera og teater sammen med gode venninner 😊 Fikk også gavekort som jeg selv kunne bruke på konserter sammen med mannen.

Jeg ønsket meg ikke smykker og andre ting, for det har jeg mye av allerede. Så opplevelser og venninneturer var det jeg satte mest pris på 🥂

Anonymkode: 4b78f...568

AnonymBruker
Skrevet

Opplevelsesgave! Gjerne noe dere skal gjøre sammen. 

Anonymkode: 9fceb...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med flertallet at opplevelser er det aller beste gavetipset ved runddager i voksen alder

Anonymkode: 044a9...084

AnonymBruker
Skrevet

Jeg feiret nylig rundt år, og fikk opplevelsesgaver av alle. Fine gaver som jeg ble veldig glad for!

Men helt ærlig så hadde det vært hyggelig å få noen fysiske gaver også, noen konkrete minner fra dagen. Selv om opplevelsene også gir veldig gode minner, blekner de med tiden, mens f.ex. et smykke eller en vakker vase hadde jeg hatt med meg hele livet. 

Anonymkode: 8f5a8...3c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...