AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Vi har vært sammen siden September i fjorår, forholdet er egentlig veldig fint, med noen få unntak: Han har et uvanlig nært forhold til sin x (de har barn sammen) hun vet ikke om meg, jeg hører av og til hvordan han prater til henne på telefon, og det høres ut som at han fremdeles har følelser for henne. Blir sint når jeg tar det opp med han, og vil vente til vi har vært sammen ett år før han forteller noe til sin x. Han vil også vente like lenge med å fortelle noe til foreldrene sine. Samtidig sier han at han ser for seg en fremtid med meg og at han vil vi skal flytte sammen neste sommer. Likevel gjør dette meg usikker, og jeg kjenner at jeg nå ikke ønsker at han skal møte min mor enda heller. Vi skal egentlig møte henne i morgen, men når jeg tenker på det føler jeg at jeg har lyst til å vente til han også er klar til å dele forholdet med sine foreldre og ikke minst sin x. Er det dumt av meg? Burde jeg si det til han slik jeg føler det eller blir det bare teit? Jeg ønsker ikke å introdusere noen om vedkommende for eksempel blir å slå opp kort tid etter. Vi er 35 år gammel begge to, jeg har også barn fra før. Barna har ikke møtt han, jeg har ikke møtt hans barn. Usikkerheten min gjør at jeg venter med å la mine barn få møte han. Kan legge til at det har vært slutt mellom han og hans x i to og et halvt år nå. Anonymkode: 4e06f...335 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 avlys. Det har vel ikke noe hastverk at han skal møte mora di Anonymkode: 2b549...910 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): avlys. Det har vel ikke noe hastverk at han skal møte mora di Anonymkode: 2b549...910 Nei, det er absolutt ingen hast. Jeg er litt rett for å fremstå som teit, og litt redd jeg kanskje overtenker litt. Anonymkode: 4e06f...335
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Jeg hadde ikke hatt problemer med å la min mor hilse på i samme setting som deg. Men, jeg hadde hatt problemer med å være en hemmelig kjæreste så lang tid etter bruddet med eksen. Anonymkode: b178f...a85 2 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde ikke hatt problemer med å la min mor hilse på i samme setting som deg. Men, jeg hadde hatt problemer med å være en hemmelig kjæreste så lang tid etter bruddet med eksen. Anonymkode: b178f...a85 Ja, dette har jeg også reagert på. Og prøvd å prate om det, men da blir han sint. Dette gjør jo min usikkerhet stor. Samtidig sier han at han ønsker å flytte sammen neste år (ser ikke det for meg, da barna ikke kjenner han en gang) så det er store kontraster mellom ting han sier og gjør. Anonymkode: 4e06f...335 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det er absolutt ingen hast. Jeg er litt rett for å fremstå som teit, og litt redd jeg kanskje overtenker litt. Anonymkode: 4e06f...335 Redd* skulle det stå Anonymkode: 4e06f...335
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, dette har jeg også reagert på. Og prøvd å prate om det, men da blir han sint. Dette gjør jo min usikkerhet stor. Samtidig sier han at han ønsker å flytte sammen neste år (ser ikke det for meg, da barna ikke kjenner han en gang) så det er store kontraster mellom ting han sier og gjør. Anonymkode: 4e06f...335 Høres ut som om dette ikke er helt liv laga, så jeg hadde avlyst. Anonymkode: eeeba...c14 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #8 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som om dette ikke er helt liv laga, så jeg hadde avlyst. Anonymkode: eeeba...c14 Er det jeg er så redd for ja Anonymkode: 4e06f...335
Rødstrupa Skrevet 26. juli 2023 #9 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har vært sammen siden September i fjorår, forholdet er egentlig veldig fint, med noen få unntak: Han har et uvanlig nært forhold til sin x (de har barn sammen) hun vet ikke om meg, jeg hører av og til hvordan han prater til henne på telefon, og det høres ut som at han fremdeles har følelser for henne. Blir sint når jeg tar det opp med han, og vil vente til vi har vært sammen ett år før han forteller noe til sin x. Han vil også vente like lenge med å fortelle noe til foreldrene sine. Samtidig sier han at han ser for seg en fremtid med meg og at han vil vi skal flytte sammen neste sommer. Likevel gjør dette meg usikker, og jeg kjenner at jeg nå ikke ønsker at han skal møte min mor enda heller. Vi skal egentlig møte henne i morgen, men når jeg tenker på det føler jeg at jeg har lyst til å vente til han også er klar til å dele forholdet med sine foreldre og ikke minst sin x. Er det dumt av meg? Burde jeg si det til han slik jeg føler det eller blir det bare teit? Jeg ønsker ikke å introdusere noen om vedkommende for eksempel blir å slå opp kort tid etter. Vi er 35 år gammel begge to, jeg har også barn fra før. Barna har ikke møtt han, jeg har ikke møtt hans barn. Usikkerheten min gjør at jeg venter med å la mine barn få møte han. Kan legge til at det har vært slutt mellom han og hans x i to og et halvt år nå. Anonymkode: 4e06f...335 Dropp treff hos mor i morgen. Vent til magefølelsen din sier det er greit. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #10 Skrevet 26. juli 2023 Jeg hadde ikke akseptert å bli holdt skjul i nesten ett år. Jeg hadde ikke tatt han med til mor, jeg hadde satt krav eller gjort det slutt. Anonymkode: c942b...f3e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #11 Skrevet 26. juli 2023 For en kjip fyr. Høres ut som en dårlig deal. Gi heller tid og omsorg til en som setter deg høyt og behandler deg deretter. Anonymkode: 670f5...dec 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #12 Skrevet 26. juli 2023 Tusen takk for alle svar dere. Da har jeg avlyst det. Prøvde å forklare han hvorfor, igjen sa jeg at jeg blir usikker når han skjuler meg på denne måten - han ble sint, som vanlig. Anonymkode: 4e06f...335 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #13 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tusen takk for alle svar dere. Da har jeg avlyst det. Prøvde å forklare han hvorfor, igjen sa jeg at jeg blir usikker når han skjuler meg på denne måten - han ble sint, som vanlig. Anonymkode: 4e06f...335 Synes synd på deg. Og det at han reagerer med sinne istedenfor å ta det til seg er ikke en god ting. Dere burde kunne diskutere noe som er så viktig for forholdet på en rolig og voksen måte. Han viser ikke den respekten for deg og stoltheten over deg som han burde når han holder deg skjult. Med mindre han har en skikkelig god grunn ville jeg aldri ha akseptert å bli behandlet slik. Anonymkode: b0e46...595 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #14 Skrevet 26. juli 2023 Han vil jo selv vente med å introdusere deg til hans egne foreldre, så da er det jo helt fint at du venter også syntes jeg. At han ble sur for dette ville jeg nok dessverre ikke tolket som et så godt tegn i seg selv, men jeg ville nok heller ikke konkludert helt ennå hvis alt annet er bra. Dere har jo kun vært sammen i ca. 10 måneder, det er jo ikke så lenge, særlig ikke når begge har barn. Men se an hvor seriøs han er når det gjelder å flytte sammen. Dere bør jo egentlig begynne planleggingen av det nå, hvor skal dere bo, leilighet/hus, leie/kjøpe, må en/begge flytte og få ny jobb, hvordan blir det med barna oppi flyttelassene/delt bosted med biofar/mor...Vil tro du snart ser om han involverer seg i disse tingene eller bare lar det skure og gå/utsetter hele tiden. Anonymkode: f0730...8c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #15 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Tusen takk for alle svar dere. Da har jeg avlyst det. Prøvde å forklare han hvorfor, igjen sa jeg at jeg blir usikker når han skjuler meg på denne måten - han ble sint, som vanlig. Anonymkode: 4e06f...335 Han går i forsvar. Hadde satt ett ultimatum enten så er dere ett par ovenfor alle eller så får han gjøre som han vil og hade bra. Anonymkode: 8c20f...be4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #16 Skrevet 26. juli 2023 Hadde introdusert han. Bra med en "second opinion" fra en som kjenner deg godt. Anonymkode: 77aa1...6c5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #17 Skrevet 26. juli 2023 Det sinnet han stadig viser er et temmelig stort rødt flagg. Etter ti måneder kan han fremdeles ikke stå for å være sammen med deg. Enda et rødt flagg. Jeg hadde ikke planlagt å flytte sammen med en slik mann. Hadde nok ikke fortsatt forholdet heller, for han kjører bevisst et sett med regler for deg, ts, og et helt annet for seg selv. Anonymkode: bdf12...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå