Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Har kjøpt kjolen nå. Og gifter meg om ca 3 mnd. Den trengs å sy litt inn på siden. Er det vanlig å prøve den noenganger siste mnd før bryllupet? Eller bør jeg gjøre det nå, og så senere en gang?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 ca 3 uker før.... Det er stor sjans for at du tar av deg litt den siste tiden før bryllupet... også ordner de innsying fort.. Jeg passet ikke min torsdag før bryllupet, lørdag satt den som støpt!!!
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 (endret) ca 3 uker før.... Det er stor sjans for at du tar av deg litt den siste tiden før bryllupet... også ordner de innsying fort.. Jeg passet ikke min torsdag før bryllupet, lørdag satt den som støpt!!! ← De ordner det fort ja? De syr visst ikke på salongen, men de kunne få til en bra avtale et sted, så.. Håper det går kjapt og greitt. Takk for svar! Endret 16. januar 2006 av Epica
IdaC Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Jeg var inne for å få min tilpasset ca 3 uker før. Hentet den 6 dager før bryllupet og den satt som den skulle. Da bryllupsdagen kom hadde jeg klart å gå ned nesten 3 kg på 6 dager, så den var faktisk litt stor. Men dette er veldig individuelt hvor mye og om en går ned. Jeg vil anbefale at du henter den tidligst en uke før bryllupet, bare for å være på den sikre siden. Min hadde heldigvis snøring, så den falt ikke av, men på mande av bildene synes det at den er litt stor.
Grooo Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 En ting er når det skal gjøres, en annen ting er når tid skal bestilles.. Hvis det skal gjøres hos en skredder eller lignende er det vel greit å ta en telefon og høre hva de mener og når det passer for dem + avtale tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå