Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jævla nek, jævla idiot, «Tutulf» (fordi jeg visst nok sutret/tutet, altså var såra).. Han har sagt «du er så dum at jeg blir flau». Osv osv. Ved en anledning satt han faktisk i sofaen og plystret på meg i sånn tone som man gjør til hunder (i en krangel) og når jeg svarte at jeg ikke var bikkja hans, så sa han måtte jo prøve for å se om jeg lystret.

Hva tenker dere om dette? Kaller deres kjærester/samboer/ektefeller dere for diverse når dere krangler og er sinte?

Anonymkode: e606e...ea9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde det, en av grunnene til at han er en eks. 

Anonymkode: 93600...a0b

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Js kjæresten min gjorde det, kalte meg det din gjør, gjorde narr av at jeg gråt, nedverdigende og ekkel oppførsel.

Så nå er han for lengst arkivert og livet er godt igjen.

Jeg slipper å høre at jeg er en jævla dum fitte overfølsom dramaqueen fordi jeg spør hvorfor han ikke gikk ut med søpla osv.

Deilig. Anbefaler deg å prøve en tilværelse uten sånt svineri. 

Anonymkode: f7f4a...dd9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Snakk i fredstid om at det ikke er ok. 

Mye forskning som viser at par som krangler "fint" forblir sammen, men slik krangling som dere gjør er dårlig prognose 

Anonymkode: f7a03...7dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke samme  med noe  som  nedverdiger en selv. 

Anonymkode: 0bed0...5cb

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jævla nek, jævla idiot, «Tutulf» (fordi jeg visst nok sutret/tutet, altså var såra).. Han har sagt «du er så dum at jeg blir flau». Osv osv. Ved en anledning satt han faktisk i sofaen og plystret på meg i sånn tone som man gjør til hunder (i en krangel) og når jeg svarte at jeg ikke var bikkja hans, så sa han måtte jo prøve for å se om jeg lystret.

Hva tenker dere om dette? Kaller deres kjærester/samboer/ektefeller dere for diverse når dere krangler og er sinte?

Anonymkode: e606e...ea9

Respektløst og helt uakseptabelt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakk i fredstid om at det ikke er ok. 

Mye forskning som viser at par som krangler "fint" forblir sammen, men slik krangling som dere gjør er dårlig prognose 

Anonymkode: f7a03...7dc

Jeg forsøkte det, jeg som svarte over her. Det førte bare til mer skriking fra ham og han kalte meg overfølsom og sa at jeg tar meg for nær av ting osv. Så ja. 

Anonymkode: f7f4a...dd9

• Liker 1
Gjest Elooon
Skrevet

Å kalle hverandre ting i sinne av og til under krangel er ikke uvanlig, men å kalle kjæresten/samboeren stygge ting ofte. Det er ikke normalt av voksne mennesker. 

Å plystre på noen som man gjør til en hund under krangel er heller ikke normalt. Det passer bedre under sexlek enn krangel. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke i forhold med menn som behandler meg slik. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 392f3...1ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så slutt med kranglingen da. Det er så unødvendig.

Anonymkode: 8d89c...ceb

Skrevet (endret)
4 hours ago, Elooon said:

Å kalle hverandre ting i sinne av og til under krangel er ikke uvanlig, men å kalle kjæresten/samboeren stygge ting ofte. Det er ikke normalt av voksne mennesker. 

Å plystre på noen som man gjør til en hund under krangel er heller ikke normalt. Det passer bedre under sexlek enn krangel. 

Er nok ikke uvanlig, men etter å ha gått på sinnemestringskurs så har jeg lært at det er svært dårlig problemløsning og kan i tilfeller føles som psykisk vold av den som mottar. Problemet er også at om det blir "godtatt" i starten så legger man også til rette for at den som bruker sånne ord fortsetter, selv om man ikke gjør det for å skade eller være direkte slem. De kan da også gjøre det oftere og oftere. Da ruller snøballen og det eskalerer som i TS sitt tilfelle til der han "behandler" henne som en hund.

Endret av Hjelpsom
  • Liker 2
Skrevet

Da ville jeg kalt ham for eksen min.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann sier at han tok feil valg når han ble sammen meg når vi krangler 

Anonymkode: cb3ab...c0b

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde ALDRI godtatt det! Virkelig ikke. Det ble gjort helt klart i begynnelsen av mitt nåværende forhold at ingen av oss aksepterer slikt. Heldigvis. 

Du fortjener mye bedre 😊

• Liker 1
Skrevet

Det høres virkelig ikke bra ut! Hvordan påvirker det deg å få slengt slik fra en partner? 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt ! 

Anonymkode: 42371...de9

AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en som mangler grunnleggende respekt for deg. Det er helt greit å ta en Elon Musk på han der, la han bli en X

Anonymkode: 0e07a...245

AnonymBruker
Skrevet

Nei fysj! Her krangler vi med respekt (hvis det går an å si). Hvis vi er uenige, såret eller diskuterer, uansett hvor sinte vi kan bli, sier vi aldri stygge og nedverdigende ord til hverandre. Forstår at det kan være lett å gjøre når følelsene flyr, men det er jo ikke en sunn måte å håndtere hverken følelser eller situasjoner på. Håper dere finner sunnere måter. 

Anonymkode: f5731...265

• Liker 1
Skrevet

Man tar det opp én gang. Forstår ikke vedkommende alvoret, er det over. Det er så elementært, sånt sier/gjør man bare ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...