AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Del Skrevet 26. juli 2023 Har en genser i to tråder tynn silk mohair som jeg akkurat er ferdig med. Hvordan behandler dere et slikt plagg? Vasker i vaskemaskin? Blokker dere og i så fall hvordan? Plagg jeg har strikket tidligere har jeg bare vasket i vaskemaskin og tørket flatt. Det har funket greit, men leser og ser at folk anbefaler blokking og at de fleste vasker for hånd. Anonymkode: 71386...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg vasker for hånd, har ikke tatt sjansen med maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg har vasket mine plagg i mohair i vaskemaskin. Og tørker alltid flatt. Har aldri følt behovet for å blokke noe som helst. Anonymkode: ae817...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 Vaskemaskina mi med ullprogram får alt av strikkaplagg, og det funkar fint. Tørker flatt. Blokker ingenting 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg vasker for hånd, sentrifugerer i maskin på maks 800 og lar tørke flatt. Passet på at plagget har riktig form når det skal tørke. Anonymkode: 23ca8...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå