CrazyChick90 Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Noen som opplever øyesmerter i forbindelse med hodepine? Jeg har nakkehodepine/spenningshodepine og det stresser meg så jævlig. Det er stort sett hver dag! Blir veldig sliten da jeg sliter med dette hver dag i tillegg til at jeg har angst og depresjon.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 CrazyChick90 skrev (2 minutter siden): Noen som opplever øyesmerter i forbindelse med hodepine? Jeg har nakkehodepine/spenningshodepine og det stresser meg så jævlig. Det er stort sett hver dag! Blir veldig sliten da jeg sliter med dette hver dag i tillegg til at jeg har angst og depresjon. Huff da, det hørtes ikke greit ut ❤️ Ja, jeg får vondt i øynene av og til, har nakkeproblemer som forplanter seg videre, spesielt på slutten av arbeidsdagen når jeg er sliten, og man anstrenger seg litt for å «holde ut». Men dersom dette er nyoppstått og intenst, så syns jeg du skal høre med legen din uansett. Hen har kanskje noe som kan lindre, eller tips til avspenningsøvelser? Det er ingen grunn til å ha det vondt unødvendig ❤️ Anonymkode: 91fc9...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå