Gå til innhold

Stefar ødelegger forholdet til mor og datter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen til mamma ødelegger forholdet til meg og min mor. De ble samboere ganske fort etter at pappaen min døde. Pappaen min og min mor var gift. Jeg fikk barn når min far gikk bort med min tidligere kjæreste. Men mammaen min ble sammen med typen hennes ganske fort, noe jeg tok litt tungt i begynnelsen, men dette var noe jeg holdt for meg selv. Jeg har ikke hatt noe annen familie enn foreldrene mine og søsken. Hun var også veldig hjelpsom og glad i meg og barnebarnet sitt, men så fikk hun seg samboer for ett år siden. Hun takker nei til å ha barnebarnet sitt. Aldri tid til å se oss, fordi typen hennes sier at han har ordnet andre planer. Før var mamma en person jeg kunne snakke med om alt, men nå sier hun alt til typen sin. Helt siden typen hennes kom inn i bildet har hun ødelagt forholdet til barnebarnet og sine egne barn. Jeg synes dette er ekstremt trist. Når vi har hatt selskap og hun har fått i seg noen drinker, forteller hun hvor fæl pappaen min er og barna til pappen min som han hadde føre han møtte min mor. Jeg er felles barn av foreldrene mine. Mamma hadde to barn også føre hun møtte min far. Men dette ødelegger meg, fordi typen har forandret hun helt, hun er ett menneske jeg ikke kjenner noe mere. Jeg kan ikke spørre om hjelp for han overtaler hun til å si nei. Hun får ikke lov av han til å dra ut med meg, fordi hun skal ha middagen klar til han er hjemme,

hva tenker dere om dette? Synes dere jeg skal kutte kontakten helt, siden dette går så inn på meg? 

Anonymkode: 472fd...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...