AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Jeg er dame som aldri har hatt mange interesser. Mulig det har sammenheng med oppvekst i en familie der økonomien var dårlig, så jeg drev ikke med idrett, ski, slålom og sånt som koster penger. I 20-årene leste jeg litt bøker og malte abstrakt av og til, men disse interessene dabbet av. Nå i 30-årene er det eneste jeg kan kalle for interesser trening, møte venninner av og til og det å gå turer i skogen/ nærområdet med venninner. Jeg skulle gjerne funnet noen interesser der jeg har mulighet til å møte en potensiell kjæreste. Vært singel en stund etter brudd. Så tenkte å spørre menn her, hva slags interesser synes dere det er fint at ei dame har? Vet jo at man må være seg selv, men jeg ønsker også tips til nye interesser og aktiviteter å gjøre på fritiden . Anonymkode: b5061...bae
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er dame som aldri har hatt mange interesser. Mulig det har sammenheng med oppvekst i en familie der økonomien var dårlig, så jeg drev ikke med idrett, ski, slålom og sånt som koster penger. I 20-årene leste jeg litt bøker og malte abstrakt av og til, men disse interessene dabbet av. Nå i 30-årene er det eneste jeg kan kalle for interesser trening, møte venninner av og til og det å gå turer i skogen/ nærområdet med venninner. Jeg skulle gjerne funnet noen interesser der jeg har mulighet til å møte en potensiell kjæreste. Vært singel en stund etter brudd. Så tenkte å spørre menn her, hva slags interesser synes dere det er fint at ei dame har? Vet jo at man må være seg selv, men jeg ønsker også tips til nye interesser og aktiviteter å gjøre på fritiden . Anonymkode: b5061...bae Jeg føler at det å skulle ha så voldsomt mange og spennende interesser er oppskrytt. Jeg tror de færreste egentlig drar på topptur hver dag, reiser jorda rundt, spiller trekkspill, danser på broadway og redder barn i den tredje verden. De fleste folk lever vanlige liv, har vanlige jobber og har vanlige interesser som du lister opp ovenfor. Anonymkode: 2b1dc...164 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vet jo at man må være seg selv, men jeg ønsker også tips til nye interesser og aktiviteter å gjøre på fritiden . Men du er jo ikke det når du skal begynne å ta til deg interesser for at andre skal like deg. Anonymkode: 8e002...b8e 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Mitt tips er å finne noe du liker, og så finne en gruppe som driver med det ganske aktivt og kanskje litt utenfor komfortsonen. Eksempelvis, da jeg var ung så meldte jeg meg inn i en fjellsportgruppe fordi jeg liker meg til fjells men hadde ikkje erfaring utover "vanlige" turer, etter et par år hadde jeg plutselig erfaring med bre, klatring, isklatring etc... Anonymkode: 81cdf...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg føler at det å skulle ha så voldsomt mange og spennende interesser er oppskrytt. Jeg tror de færreste egentlig drar på topptur hver dag, reiser jorda rundt, spiller trekkspill, danser på broadway og redder barn i den tredje verden. De fleste folk lever vanlige liv, har vanlige jobber og har vanlige interesser som du lister opp ovenfor. Anonymkode: 2b1dc...164 Godt å høre at noen har denne holdningen. Har inntrykk av at mange har krav til interesser i dating. Ts Anonymkode: b5061...bae
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 Det blir jo litt meningsløst å gjøre noe fordi du vil ha deg en partner. Folk som har interesser har jo det nettopp fordi det er en interesse. Det trenger heller ikke være så dyrt. Jeg f.eks liker geocaching, gaming, puslespill og brettspill/kortspill. Dette er ting jeg kan gjøre både alene og sammen med andre, alt etter som. Anonymkode: 24d6b...17e 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå i 30-årene er det eneste jeg kan kalle for interesser trening, møte venninner av og til og det å gå turer i skogen/ nærområdet med venninner. Anonymkode: b5061...bae En helt normal voksenperson med andre ord 😊 Anonymkode: 00d9c...c87 3
Hjelpsom Skrevet 26. juli 2023 #8 Skrevet 26. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er dame som aldri har hatt mange interesser. Mulig det har sammenheng med oppvekst i en familie der økonomien var dårlig, så jeg drev ikke med idrett, ski, slålom og sånt som koster penger. I 20-årene leste jeg litt bøker og malte abstrakt av og til, men disse interessene dabbet av. Nå i 30-årene er det eneste jeg kan kalle for interesser trening, møte venninner av og til og det å gå turer i skogen/ nærområdet med venninner. Jeg skulle gjerne funnet noen interesser der jeg har mulighet til å møte en potensiell kjæreste. Vært singel en stund etter brudd. Så tenkte å spørre menn her, hva slags interesser synes dere det er fint at ei dame har? Vet jo at man må være seg selv, men jeg ønsker også tips til nye interesser og aktiviteter å gjøre på fritiden . Anonymkode: b5061...bae Vær deg selv. Jeg synes i allefall ikke det er turnoff at en jente ikke har spesielle interesser. Nyte livet, gå turer, trene og møte venner er jo gode og sunne interesser. Jeg skulle også jeg hadde en spesiell interesse der jeg kunne finne en ny potensiell kjæreste, men føler at jeg ikke kan tvinge meg til å interesere meg for noe bare for det, det må jo være genuint, ellers så går man jo lei osv. 1
norw Skrevet 26. juli 2023 #9 Skrevet 26. juli 2023 Hva slags interesser man har er ikke så viktig, bare det ikke er veldig tidkrevende eller økonomisk problematisk. Kan være ting jeg er helt uinteressert i, men ser helst at vi har visse felles interesser også. Det er kvinner som er mest opptatt av kjærestens interesser, det må være riktige interesser osv. Derfor har jeg ikke nevnt interesser på Tinder, som sikkert er et minus. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #10 Skrevet 26. juli 2023 Jeg er riktignok kvinne, men jeg ville funnet det mer turnoff om en mann hadde påtatte interesser som var tilpasset hva andre kom til å finne tiltrekkende, enn om han ikke hadde noen. Mannen min er som deg, han har aldri drevet med noe idrett eller speider eller spilt et instrument eller noe. Han liker gaming og tv, og dett er dett. Og det er helt ok. Jeg, derimot, drev aktivt med kampsport og styrketrening da jeg traff ham, og trente 12-13 timer i uken. Det var IKKE positivt for forholdet, da.. Det går jo med SÅ mye tid.. Nå har vi to barn, og fritiden er begrenset. Nå prioriterer jeg løping og styrketrening og lesing, sying, og gaming. Anonymkode: 8abff...722 1
ElectricScum Skrevet 26. juli 2023 #11 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så tenkte å spørre menn her, hva slags interesser synes dere det er fint at ei dame har? Vet jo at man må være seg selv, men jeg ønsker også tips til nye interesser og aktiviteter å gjøre på fritiden . Anonymkode: b5061...bae Du starter i feil ende om du tar utgangspunkt i hva menn synes er passende interesser for damer. Å "fake" interesser anser jeg som verre enn å ikke ha noen i det hele tatt. Det kan fort bli gjennomskuet. I så fall så får du være ærlig om at det er en ny interesse du gjerne vil sette deg mer inn i. Hvorfor dabbet det av med abstrakt maling? Har du testet å kladde litt med maling digitalt, f.eks på nettbrett eller PC? Ville iallfall forsøkt å plukke opp tråden med noe du har hatt glede av tidligere. Kanskje tennes inspirasjonen og gnisten igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #12 Skrevet 26. juli 2023 Det er bare kvinner som har krav om interesser Anonymkode: caa45...cea 1
Gjest Paramount Skrevet 27. juli 2023 #13 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg føler at det å skulle ha så voldsomt mange og spennende interesser er oppskrytt. Jeg tror de færreste egentlig drar på topptur hver dag, reiser jorda rundt, spiller trekkspill, danser på broadway og redder barn i den tredje verden. De fleste folk lever vanlige liv, har vanlige jobber og har vanlige interesser som du lister opp ovenfor. Anonymkode: 2b1dc...164 Jeg tenker likt. Når du søker en partner er et blankt ark mer spennende enn en ferdig utskrevet side. Alle som er over 30 år har opplevd noe i over 30 år. At du kan lage en skryteliste over ting du har opplevd er ikke nødvendigvis et pluss. Tvert i mot, det kan skape avstand. Nysgjerrighet og selvstendighet, rettet framover, betyr mer enn hva du kan fortelle om fra fortiden. Moderate og realistiske interesser, og et øye for de små ting i livet, er attraktivt, fordi det er ukomplisert og sympatisk. Da er det lettere å åpne seg, og nærme seg en person. Dersom du har opplevd mye spennende så ikke bruk det for å markedsføre deg selv. Vektlegg det du ønsker å oppleve framover, med fokus på hva det betyr for deg, og hvor viktig det er å dele dette med noen. Og ikke glem sex, eller noe som antyder noe i den retningen. Vis at du er åpen og nysgjerrig på det området også (dersom du er det..). Du vil ikke tiltrekke deg sexgale menn, normale menn trenger også å høre dette. Jeg har ingen tips til nye interesser for deg, fordi de du nevner er allerede gode nok, og de forteller noe om hvem du er. Og da er du altså deg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Skrevet 27. juli 2023 Det er jo mye mer turn-off å late som man er noen man ikke er. Vær deg selv og bær deg selv med stolthet. Tror ikke jeg kjenner en eneste person hvor jeg kan si «det er den personens interesse». Vi utvikler oss jo, går gjennom faser, og den ene perioden er noe gøy, og den andre er noe annet gøy. Du kan jo syns det er interessant og gøy å være med venner, se tv, høre musikk, diskutere, utforske nye ting… du trenger jo ikke ha 1 interesse som du fikk når du var 6 år til du dør. Jeg liker å tegne, men jeg liker ikke ALLTID å tegne. Det er svææært sjeldent jeg gjør det. Det jeg gjør mest er å henge med venner og familie, dra på kafé og leve hverdagen. Anonymkode: 3b870...5de 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #15 Skrevet 27. juli 2023 Høres ut som du har interesser nok, da. Trening, turer, venninner. Typisk for damer å ha dette på profilen. Det er helt ok, for da ser man at du ikke er en som sitter på rumpa. Men her er et knalltips! Hvis du er så åpen for å finne interesser utover dette for å finne en partner, så gjør det i motsatt rekkefølge: Finn en partner først. En som virker som har et ok innholdsrikt liv som du kan tenke deg å være en del av og så engasjerer du det i de tingene han liker. Det er jo drømmedama for de fleste oppegående menn (mener jeg i hvert fall) - en som deler dems interesse og er med på tingene i stedet for å sitte hjemme og "savne". Skriver du om trening, turer og at du er åpen for å være med på nye ting, så kommer du bra ut overfor menn med sunne interesser. Skal jeg tro folka her på KG er nok flertallet av single menn kun ute etter sex og blåser i hvem du er utover det, så du må nok lete litt etter en som genuint interesserer seg like mye for deg som du for ham. Men det er jo bare å begynne å lete. M50 Anonymkode: 8de17...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #16 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som du har interesser nok, da. Trening, turer, venninner. Typisk for damer å ha dette på profilen. Det er helt ok, for da ser man at du ikke er en som sitter på rumpa. Men her er et knalltips! Hvis du er så åpen for å finne interesser utover dette for å finne en partner, så gjør det i motsatt rekkefølge: Finn en partner først. En som virker som har et ok innholdsrikt liv som du kan tenke deg å være en del av og så engasjerer du det i de tingene han liker. Det er jo drømmedama for de fleste oppegående menn (mener jeg i hvert fall) - en som deler dems interesse og er med på tingene i stedet for å sitte hjemme og "savne". Skriver du om trening, turer og at du er åpen for å være med på nye ting, så kommer du bra ut overfor menn med sunne interesser. Skal jeg tro folka her på KG er nok flertallet av single menn kun ute etter sex og blåser i hvem du er utover det, så du må nok lete litt etter en som genuint interesserer seg like mye for deg som du for ham. Men det er jo bare å begynne å lete. M50 Anonymkode: 8de17...7ee Takker for tips! Er hittil bare på Tinder. Vet dessverre ikke hvordan jeg kan komme i kontakt med menn utenom Tinder, da.. Ts Anonymkode: b5061...bae
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #17 Skrevet 27. juli 2023 Hei TS, dame 32 her, og kjenner meg 100% igjen i hvordan du beskriver deg selv. Jeg har noen interesser men ikke noe som innebærer friluft eller fysisk aktivitet sånn egentlig utenom helt normal trening. Jeg har vært et par år på Tinder etter brudd og bladd gjennom et tonn menn som liksom er toppturaktivister og fjellgeiter og gudene må vite, og følt at disse kan jeg jo aldri måle meg med. Men jeg har nå innsett at det er idiotisk håpløst å prøve å tilegne seg en interesse for dette når jeg ikke har det, altså kan godt være med på en fjelltur i ny og ne, men det å gjøre det aktivt er ikke noe jeg har veldig lyst til! Og jeg må få lov til å være meg selv. Så hvorfor skal jeg ikke kunne møte en fyr som aksepterer meg for den jeg er? Og jeg mener, hvis jeg er på datingmarkedet så er det jo menn for meg som er der også. Det er en grunn til at det ble slutt med eksen min og meg, og aldri om jeg igjen har tenkt å prøve å være en annen for å bli akseptert av en kjæreste. Det er ikke sånn det skal være. Så vær deg selv. Men prøv gjerne å tenke litt andre veien også: kanskje er det sånn at vi stiller for mange krav selv? Det har ihvertfall hjulpet masse for min del, og åpnet en del dører jeg ikke var klar over at jeg hadde stengt unødig. Lykke til!! 😊 Anonymkode: a83d9...c5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå