Leni* Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 (endret) Prøver på barn nr 2. Har følt meg så dårlig de siste dagene. Er det mulig med så tidlige symptomer eller er det kun innbilning/evt noe annet? Andre som har opplevd dette? Endret 26. juli 2023 av Leni*
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Nei, men det kan skje at eggløsningen har skjedd tidligere enn du tror😊 ta en test! Hvis du har symptomer grunnet graviditet så synes det også på testen, om ikke er det nok noe annet. Anonymkode: 3b921...967 1
Sofakona Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Om du er 100 prosent sikker på eggløsning er det ikke pga graviditet..dager det pga progreston etter eggløsning.
Leni* Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2023 Okei får krysse fingrene for at det blir ekte symptomer på graviditet etterhvert 🤞🏻🤞🏻
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 Leni* skrev (5 timer siden): Prøver på barn nr 2. Har følt meg så dårlig de siste dagene. Er det mulig med så tidlige symptomer eller er det kun innbilning/evt noe annet? Andre som har opplevd dette? Som regel er det innbilte symptomer nettopp fordi du er prøver. Økning i progesteron gir også typiske svangerskapssymptomer som ømme bryster, kvalme, oppblåsthet, trøtthet og hodepine. Ta en test om 7-10 dager. Anonymkode: 0a4f3...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 Har hatt det samme de siste 2-3 dagene. Dundrende hodepine, økt temperatur og tidvis småkvalm. Jeg får ikke pms og sluttet med spiralen for 2.5 mnd siden. 6 dpo i dag så kan jo bli interessant. Hormonene kan alltids spille en et puss. Vet når eggløsning og mens er (for en gangs skyld). Lykke til HI! Anonymkode: 08661...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå