AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Hei! er førstegangsgravid og litt nysgjerrig på når toppen av livmor når navlen? Jeg er i uke 20 og toppen av livmor ligger kanskje fire-fem centimeter under navlen. Er jo ikke redd for at noe er galt, men lurer likevel på om det er lavere enn gjennomsnittet og om det i det hele tatt har noe å si:-) Anonymkode: 319de...bf6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Hvordan vet du det? Anonymkode: 49d27...0a5
Fame Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Jeg er 22+4 og merker baby sparker ved navlen enkelte ganger, og andre ganger helt nederst i magen. Akkurat nå ligger hun langt ned og sparker meg i bukselinjen. Foreløpig har de relativt god plass og flytter seg litt overalt. Usikker på nøyaktig hvor livmor starter og slutter, men jeg har den hvertfall til navlen 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: 49d27...0a5 Jeg vet ikke hundre prosent sikker avstand, men jeg kjenner hvor «toppen av kulen» på livmor er når jeg logger nede, og den er ikke på høyde med navlen:) Anonymkode: 319de...bf6 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 Ts her; bare regnet med at toppen er der man kjenner at livmor er høyest, men jeg er jo ikke helt sikker på hvordan man måler sånn uansett😅 Anonymkode: 319de...bf6
Fame Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her; bare regnet med at toppen er der man kjenner at livmor er høyest, men jeg er jo ikke helt sikker på hvordan man måler sånn uansett😅 Anonymkode: 319de...bf6 Vet ikke selv, jeg. Førstegangs jeg og Har bare gått ut i fra hvor jeg merker at baby ligger 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Skrevet 26. juli 2023 Fame skrev (Akkurat nå): Vet ikke selv, jeg. Førstegangs jeg og Har bare gått ut i fra hvor jeg merker at baby ligger Haha, er så mye jeg ikke skjønner av å være gravid merker jeg. Men spennende er det! 😅 Anonymkode: 319de...bf6
melatonin Skrevet 26. juli 2023 #8 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her; bare regnet med at toppen er der man kjenner at livmor er høyest, men jeg er jo ikke helt sikker på hvordan man måler sånn uansett😅 Anonymkode: 319de...bf6 Det var sånn legen målte mine magemål. Brukte flat hånd og kjente hvor hun kjente toppen av "ballongen" som det kjennes ut som. Tror mitt magemål i uke 24, når hun begynte å kjenne på og måle magen, lå ca ved navelhøyde da. 1
Yodas Skrevet 26. juli 2023 #9 Skrevet 26. juli 2023 Det er sikkert en grunn til at man først begynner å måle disse tingene i uke 24. Det er for usikkert tidligere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå