AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Han har veldig mye hår og en del krøller. Jeg har klipt luggen hans noen ganger for å få den bort fra øynene, og jeg er mildt sagt ikke flink til det. Nå begynner det å bli på tide å klippe litt av lengden på hele håret. Er det noe frisører flest kan gjøre? Han er jo et lite barn og kommer nok ikke til å sitte pent i ro. Har virkelig ikke lyst å gjøre det selv, da blir det fælt 😅 Anonymkode: 3a2b7...504
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Nevøen min var hos frisør 8 mnd gammel, sinnsyk hårvekst. Det gikk jo fint, men han var jo en god del yngre enn din. Ta en runde og sjekk om noen har "barne-stol" med tv foran eller noe sånt. En del har det, og det kan hjelpe. Ellers gjør de fleste det ja, bare presiser alder sånn at de kan legge inn litt ekstra tid Anonymkode: 9426d...bce
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Har vært med frisør med gutten fra han var rundt året gammel. Han satt ikke i ro, det kilte, var ekkelt osv. Men frisørene har klipt små barn før, så de vet hva de får Tips som har funket bra her; ta med iPad/telefon med noe du vet han liker å se på. Ta med snacks. Dette er ting som funket godt når han var liten, til å ta vekk fokuset på saksen og hva som foregikk. Da satt han nogenlunde i ro. Derimot var han vanskeligere å klippe rundt 2-3 års alderen, da han fint ikke ville til frisøren, og måtte bestikkes med diverse for i det hele tatt å dra dit. Håret til gutter må jo klippes ganske ofte, så like godt å venne han til frisøren nå. Anonymkode: 3689f...92d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vært med frisør med gutten fra han var rundt året gammel. Han satt ikke i ro, det kilte, var ekkelt osv. Men frisørene har klipt små barn før, så de vet hva de får Tips som har funket bra her; ta med iPad/telefon med noe du vet han liker å se på. Ta med snacks. Dette er ting som funket godt når han var liten, til å ta vekk fokuset på saksen og hva som foregikk. Da satt han nogenlunde i ro. Derimot var han vanskeligere å klippe rundt 2-3 års alderen, da han fint ikke ville til frisøren, og måtte bestikkes med diverse for i det hele tatt å dra dit. Håret til gutter må jo klippes ganske ofte, så like godt å venne han til frisøren nå. Anonymkode: 3689f...92d Skal sies at jeg var både full av stikkende hår og svett når frisørtimen var ferdig de første årene, haha! Man blir jo stresset over i det hele tatt om ungen vil la seg klippe ferdig, og om han sitter i ro! En gang måtte vi dra halv klipt fra frisøren! Han var rett og slett ferdig sa han, og nektet mer klipping. Da var han 3år. Anonymkode: 3689f...92d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 Jada innafor, bare ring og hør først for noen er flinkere på barn enn andre, så da vi bodde i en annen by pleide jeg kun å dra til hun ene. Og ta med skjerm 😊 Anonymkode: 2f7ca...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå