Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei
Jeg har ligget med kompisene til han jeg dater. Dette skjedde for 4 år siden å jeg synes at det burde være i fortiden og ikke blitt dratt opp nå. Etter så lang tid. Han sa til meg at det var turn off og at han ikke synes noe om det. Men at han vil treffes som venner. Han synes jeg er en snill å god jente som han vil treffe mer. Men han ønsker å få følelser for meg men synes det er vanskelig med tanke på kompisene hans som jeg har ligget med. Hva bør jeg gjøre treffe han mer å gi han sjanse til? Jeg er betatt av han.

Anonymkode: 32489...e5b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bill. mrk. "Vil ha det jeg ikke kan få"

Gjort er gjort, spist er spist og pult er pult. Du får ikke upult de du har pult. Ville du synes det var i fortiden om han hadde pult moren din for fire år siden? Han kan ikke styre følelsene sine.

Anonymkode: 053d0...f4d

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bill. mrk. "Vil ha det jeg ikke kan få"

Gjort er gjort, spist er spist og pult er pult. Du får ikke upult de du har pult. Ville du synes det var i fortiden om han hadde pult moren din for fire år siden? Han kan ikke styre følelsene sine.

Anonymkode: 053d0...f4d

Er enig i det du sier men jeg tenker at han vil jo forsatt treffe meg forsatt. Fortid er fortid for min del. Å synes det hadde vært turnoff selv om han hadde pult moren min men hadde ikke kuttet kontakt å sånn. Hadde forsatt blitt kjent med ham. Å ikke dømt han for fortiden hans.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bra han er åpen om følelsene sine, og at han ønsker å treffe deg.

Om du er betatt, treff han 😊 Det er synd du lå med kompisen hans, men hvordan kunne noen av dere vite hva som ville skje i framtiden? Det beste er vel bare å være ærlig, bli bedre kjennt og prøve å se om det kan bli noe på tross av dette.

Kjenner noen som kom over at en søsken hadde hatt partneren før.

Anonymkode: d90af...a05

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kompiser er det egentlig snakk om?? Kan ikke si at jeg ikke forstår han.

Anonymkode: f6942...5c4

• Liker 8
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Kompiser i flertall kan jeg jo forstå kan bli et problem for han. Vi bor på et lite sted, og min kjæreste har ligget med en jeg kjenner, og jeg har ligget med en han kjenner. Det fant vi fort ut at var uproblematisk. Jeg tror dog det hadde blitt et problem dersom han hadde ligget med opp til flere av mine venninner... 

Anonymkode: d2c33...91b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer dere fra et lite sted? Kan ikke si at jeg ville syntes det var et problem om kona hadde hatt sex med noen jeg kjent, men om det var alle jeg kjente..? Vet ikke helt.

Anonymkode: 2c012...871

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer dere fra et lite sted? Kan ikke si at jeg ville syntes det var et problem om kona hadde hatt sex med noen jeg kjent, men om det var alle jeg kjente..? Vet ikke helt.

Jeg er enig med deg. Om en venninne hadde hatt sex med daten for 10 år siden– null stress. Men om jeg var en holdeplass på interail gjennom hele venninnegjengen, hadde jeg ikke vært interessert. Tid spillen en rolle, og hvor man lite/stort sted man kommer fra tror jeg spiller en rolle. Mitt svar er basert på at jeg bor i by, og at det er andre potensielle partnere.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo bra han er åpen om følelsene sine, og at han ønsker å treffe deg.

Om du er betatt, treff han 😊 Det er synd du lå med kompisen hans, men hvordan kunne noen av dere vite hva som ville skje i framtiden? Det beste er vel bare å være ærlig, bli bedre kjennt og prøve å se om det kan bli noe på tross av dette.

Kjenner noen som kom over at en søsken hadde hatt partneren før.

Anonymkode: d90af...a05

Ja jeg angrer jo på det å det var ons ikke noe mer en det så burde ikkje hatt så mye å si.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi kommer ikke fra et lite sted så synes det er så sykt merkelig at det skal spille sånn inn å at han skal bry seg sånn.

Meg å min venninne har gjort den feilen en gang og vi ordna opp. Hun lå med han jeg datet. Men spurte først.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei
Jeg har ligget med kompisene til han jeg dater. Dette skjedde for 4 år siden å jeg synes at det burde være i fortiden og ikke blitt dratt opp nå. Etter så lang tid. Han sa til meg at det var turn off og at han ikke synes noe om det. Men at han vil treffes som venner. Han synes jeg er en snill å god jente som han vil treffe mer. Men han ønsker å få følelser for meg men synes det er vanskelig med tanke på kompisene hans som jeg har ligget med. Hva bør jeg gjøre treffe han mer å gi han sjanse til? Jeg er betatt av han.

Skjønner han godt. 

Anonymkode: d4676...890

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har avskrevet deg som kjæreste  men vil fortsatt ligge med deg. Ikke gjør det, dersom du er betatt.

Anonymkode: 9a38c...e7d

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han har avskrevet deg som kjæreste  men vil fortsatt ligge med deg. Ikke gjør det, dersom du er betatt.

Anonymkode: 9a38c...e7d

Er du helt sikker på det? Han sier til meg han vil bli kjent å at han har lyst å bli betatt/ få følelser

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er du helt sikker på det? Han sier til meg han vil bli kjent å at han har lyst å bli betatt/ få følelser

Ingen er sikker på noe. Slike ting har tross alt vært ganske vanlig, og ikke alle sliter med denne retroaktive sjalusien. Ta det rolig bare, og følg litt med eventuell usikkerhet hos ham. 

Anonymkode: 22433...d85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde trukket meg litt unna og latt han ta kontakt. Men jeg har vært i en lignende situasjon (bygd, lite folk, hadde hatt sex med to av kompisene hans) og jeg ble aldri kvitt det stempelet. Fikk jeg følelsen av at ting endelig hadde roet seg så kom det alltids en fest eller noe hvor folk begynte å prate om det og gjøre narr. Andre kompiser som spurte på tull om når er der deres tur til å få en ridetur osv.  Og ikke minst damene til kompisene som aldri kunne la det ligge. Jeg orket det ikke lenger enn 5 mnd.

Anonymkode: e0e3c...342

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde trukket meg litt unna og latt han ta kontakt. Men jeg har vært i en lignende situasjon (bygd, lite folk, hadde hatt sex med to av kompisene hans) og jeg ble aldri kvitt det stempelet. Fikk jeg følelsen av at ting endelig hadde roet seg så kom det alltids en fest eller noe hvor folk begynte å prate om det og gjøre narr. Andre kompiser som spurte på tull om når er der deres tur til å få en ridetur osv.  Og ikke minst damene til kompisene som aldri kunne la det ligge. Jeg orket det ikke lenger enn 5 mnd.

Huff så kleint stakkars deg 💞 sånne folk er så dritt håper TS leser innlegget ditt for detver nok sånn det blir. 

Anonymkode: fc9cd...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med to av kompisene til daten min. Dette var riktignok i ungdomstiden og godt og vel 20 år siden. Ikke vært noe problem i det hele tatt, vi bare ler av det. Han har også hatt sex med en av mine tidligere bestevenninner. Også 20 år siden. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre 

Anonymkode: eabdf...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt sex med to av kompisene til daten min. Dette var riktignok i ungdomstiden og godt og vel 20 år siden. Ikke vært noe problem i det hele tatt, vi bare ler av det. Han har også hatt sex med en av mine tidligere bestevenninner. Også 20 år siden. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre 

Han sier til meg at vi kan prøve og at han skal prøve å finne ut om han kan legge det bak seg dette skjedde for 4 år siden å jeg synes ikke det er vits å få et stempel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier til meg at vi kan prøve og at han skal prøve å finne ut om han kan legge det bak seg dette skjedde for 4 år siden å jeg synes ikke det er vits å få et stempel.

Nei, der er ikke vits å få stempel. Men det er faktisk ikke opp til deg men han og de rundt. Du kan være heldig og at dette går seg til. Men merk deg også innleggene til oss som har motsatt erfaring. Om han aldri kommer over det så skal ikke du kaste bort tid på han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Må være fra en liten plass da? 

Det jeg tenker mest på i denne situasjonen TS er at han kanskje føler at du liker vennene hans bedre enn han. Hvorfor hadde du ikke sex med han på den tiden? Jeg føler ihvertfall at det er mye større å være noen sin første enn siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...