AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #41 Skrevet 26. juli 2023 Som bifil synes jeg det er fint at menn har penis og at kvinner har vagina. Begge deler er fint på personen jeg liker. Men å få bilde av det uoppfordret er ikke interessant i det hele tatt. Det er like lite interessant å kikke i damegarderoben. Men når det er sagt så er kvinnekroppen estetisk finere enn mannekroppen, derfor er det fint at menn har penis for det er omtrent det eneste som er interessant med kroppen deres (hvis man ser bort fra et pent ansikt). Anonymkode: 1cfd8...825 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #42 Skrevet 26. juli 2023 Jeg synes peniser er fine og kan fint tenne på bilder av erigert penis. Noen ganger tenner det meg veldig, fantasien løper løpsk og ender i deilige orgasmer. Jeg liker å kose med, slikke, suge og nyte pikk så blir ikke skremt av bilder. En venn sender meg noen ganger bilder av sin deilige pikk, de nyter jeg og det vet han. K51 Anonymkode: eb041...a17 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #43 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En som har penger mener du. Ordet liker er nesten et synonym til å få gaver eller bli spandert på eller bruke kreditkortet til en mann for kvinner...Skremmende. Anonymkode: 30399...fc2 Ah… bitter mann… som ikke har skjønt at det er helt andre årsaker enn penger at det ikke blir noe på ham… Anonymkode: d6c22...002 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #44 Skrevet 26. juli 2023 Har mye med settingen å gjøre. Uønsket dick-pick, flashing i parken/på stranda ol. En eller annen lignende setting ser en penis påtvinges; så er ikke en penis et pent syn. Men om den sitter på personen man er med/har følelser for/ønsker å se naken: da er det jo en annen sak. Men blir jo farget av situasjonen. I seg selv, er egentlig penis pen? Nei, men det synes jeg ikke akkurat at en vulva er heller. Men dette sier jeg, når jeg omtaler og ser på penis som et organ. Da er det helt likt som en arm, bare mer stygg 😅 Anonymkode: d7578...4d1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #45 Skrevet 26. juli 2023 Penis til den man tenner på er jo sexy, kun en penis er overhodet ikke spennende eller pent. Jeg er så hetero(kvinne) som det er mulig å bli, men synes faktisk ikke det er estetisk flott å se en mann med flaggstanga i full beredskap Anonymkode: 2b8eb...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #46 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): At dama liker å se penisen min, snakke om den, gjerne beskrivende om utseende og hvordan den kjennes, enten den er slapp, i full vigør, eller inni henne, ja det skjer, innimellom. Hun har målt den også, under, over og på sidene, samt rundt. Hun kjenner den godt, hva den liker, dens fordeler og begrensninger. Hun prater ofte når hun er kåt om å se den i en annen kvinne, beskriver kvinnen, hun er villig til å dele, hun beskriver den andres reaksjon og opplevelse. Jeg selv kjenner det er befriende å ha ei som setter pris på den penisen jeg har, og at hun i tillegg betrakter den som delbar. Men jeg er fornøyd med henne, selv om hun overrasker med venninner på besøk en gang i mellom. Så en kvinnes forhold til penis, kan booste mer enn selvtilliten, det kan gi rom for lek og fantasi, ja gud vet. Så senk garden, og ikke vær redd for å fremsnakke og oppmuntre deler av den du elsker. Gi det en sjangse, ord, sammen med et blikk, et varmt smil, ja kropp er topp. Hilsen en som elsker sommerfuglen til sin kjære, med sine flotte vinger, fyldige ramme og lille hode. Den lukter og smaker så godt, og jeg vet å vise at jeg elsker å leke med den, lenge. Det samme gjør hun med min kjempe. . Anonymkode: 85aef...f77 Om dette bare er tull vet jeg ikke. Ble iallfall kåt av å lese det. Ser ut som noen av oss godt voksne damer på over 50 tenner på synet av en flott pikk. Anonymkode: 3c1a6...215 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #47 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om dette bare er tull vet jeg ikke. Ble iallfall kåt av å lese det. Ser ut som noen av oss godt voksne damer på over 50 tenner på synet av en flott pikk. Anonymkode: 3c1a6...215 Tull er det ikke. Etter 20 år sammen er hun der enda. Jeg er en heldig mann som har en glad kvinne som er åpen og evner å vise sin sanne natur. Jeg leser over her innlegg på innlegg som er skrevet av individer med kanskje vonde opplevelser, og ville beskrive at det finnes en annen livstilnærming som preges av god erfaring og med det en mer lekende gjensidig samhandling. Sex for oss er trygt og godt, en del av oss, der det å sette ord på ting og tanker er vel så viktig som handling. Denne åpenheten gir rom, og med det blir det naturlig og flyt. Hvem vil ikke ha det slik? Uten dette på plass vil vel de fleste kjenne tomhet og savn, og føle på en indre uro. Så ideverdenen, den som lukker, gir uro og tomhet, den opprettholdes gjennom handling og de ideene som serveres i innlegg på innlegg her og i andre tråder. Jeg anbefaler på det sterkeste å hive dem bort, å slippe seg fri, for å vandre inn i en tilstand der du tåler å gi og få, uten å være farget av fortid og angst for det som tydeligvis trigger negativt. Kjønn er herlig, dickpicks er å anbefale i genuint ekte forhold, der det skal være rom for teasers, om det er å få, eller å sende. Jeg elsker å få bilder av henne. Om så det er av en pupp, nakken, eller mer rett på. Tenk om det fulgte med lukt. Det hadde vært noe♥️ . Anonymkode: 85aef...f77 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #48 Skrevet 26. juli 2023 Ja, men det må selvfølgelig være en fin kuk på en fin fyr. Anonymkode: 584b1...ab5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #49 Skrevet 26. juli 2023 Kvinner blir sinte når de ser en penis. Og jo mindre den er desto sintere blir de. Anonymkode: 83d72...63d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #50 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er homofil, åpenbart. Kom deg ut av skapet mann! Anonymkode: bb3b1...7d2 Eller bifil? Eller bare en mann som er så sikker på egen seksualitet at han ikke er redd for å innrømme at andre menns kroppsdeler kan være estetisk pent å se på? Jeg er heterofil kvinne og har aldri noen sinne vurdert å ha sex med andre kvinner, men kan gjerne mene at en kvinne eller kvinnekropp er pent å se på. Jeg legger jo merke til om ei dame har pene pupper eller pen rumpe, selv om jeg ikke vil ha sex med henne. Anonymkode: 8f24d...bb5 5 2
FrøkenFri Skrevet 26. juli 2023 #51 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Finnes det kvinner som faktisk synes det er spennende/positivt å se en penis, slik mange av oss menn gjør med hensyn til damers edle deler? Jeg mener ikke de som synes sin manns penis er det vakreste i verden og alle andre (hvor noen kanskje til og med er tilnærmet like) er stygge som juling. Har inntrykk av at her inne får de fleste kvinner sure oppstøt bare ved tanken av mannens stolthet. Er det noen her som aktivt går inn på nettet for å sjekke ut ei kølle eller to? Jeg er så hetro som det er mulig å bli, men synes faktisk det er estetisk flott å se en mann med flaggstanga i full beredskap Anonymkode: fa662...922 Ja, de finnes. Jeg kan aktiv gå inn på nett for å se en penis eller to (eller flere) fordi jeg liker synet av de. Det betyr ikke at jeg ønsker dickpics av ukjente, jeg vil selv oppsøke det når jeg skal se. Dickpics av tidligere kjærester har alltid vært velkomne 🥰 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #52 Skrevet 26. juli 2023 En flott og stor penis er en flott og stor penis. Men jeg liker ikke å se alle peniser bare fordi noen er fine. De fleste ser rare ut. Litt som kvinners edlere deler. Ikke noe jeg har behov for å se. Anonymkode: 10838...ced
Gjest Elooon Skrevet 26. juli 2023 #53 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser du tråden her så er det fåtallet som synes det er opphissende med bilde av penis, selv egen mann. Alt til sin tid. Anonymkode: c6bca...3a4 Joda, men Norge og verden er større enn et forum på nett.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #54 Skrevet 26. juli 2023 Elooon skrev (3 minutter siden): Joda, men Norge og verden er større enn et forum på nett. Tenker det er helt greit å forholde seg til hva et flertall sier, også på et forum. Her finnes det litt av hvert, som i RL. Man kan faktisk lære litt av det.. Anonymkode: c6bca...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #55 Skrevet 26. juli 2023 Nei, det er slettens ikke noe spennende eller intresant med den bleke marken! Fatter ikke hvorfor menn tror det. Fikk et dick-picture av en en gang, jeg sendte tilbake en emoij som lo og skrev "nemmen hellandussan den var liten" Hørte aldri mer fra ham 😂😂😂 Anonymkode: 2da35...665 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #56 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er slettens ikke noe spennende eller intresant med den bleke marken! Fatter ikke hvorfor menn tror det. Fikk et dick-picture av en en gang, jeg sendte tilbake en emoij som lo og skrev "nemmen hellandussan den var liten" Hørte aldri mer fra ham 😂😂😂 Anonymkode: 2da35...665 Kanskje fordi han ikke lenger er blant oss Anonymkode: 2ace6...893
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #57 Skrevet 26. juli 2023 Ja, her inne virker det til å være mange frigide, inntørka kvinnfolk.. Anonymkode: 63940...865
Helene1982 Skrevet 26. juli 2023 #58 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, her inne virker det til å være mange frigide, inntørka kvinnfolk.. Anonymkode: 63940...865 Hvorfor mener du det? Du kommer med en påstand uten en begrunnelse. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #59 Skrevet 26. juli 2023 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Hvorfor mener du det? Du kommer med en påstand uten en begrunnelse. Klassisk mann. Når jeg, som mann, liker x, så må alle andre også det, eller så er det noe i veien med dem. De er ikke klar for den hårde realiteten. Nemlig at en kvinne aldri kommer til å bli like opptatt og fascinert av snekkeren som mannen er selv. Anonymkode: 6db38...cfc 4 1
Helene1982 Skrevet 26. juli 2023 #60 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klassisk mann. Når jeg, som mann, liker x, så må alle andre også det, eller så er det noe i veien med dem. De er ikke klar for den hårde realiteten. Nemlig at en kvinne aldri kommer til å bli like opptatt og fascinert av snekkeren som mannen er selv. Anonymkode: 6db38...cfc Er et svar på denne påstanden: Sitat Ja, her inne virker det til å være mange frigide, inntørka kvinnfolk.. jeg forstår ikke. Var du sarkastisk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå