Yodas Skrevet 26. juli 2023 #21 Skrevet 26. juli 2023 Jeg liker pikk. Ingen har sendt meg dickpick noen gang, og jeg tror jeg ville ha syntes det var rart om noen hadde gjort det. En forutsetning er vel at man oppsøker det selv.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #22 Skrevet 26. juli 2023 Jeg er uenig med de damene som synes bilder av penis er turnoff. Jeg liker å se, synes det er fascinerende hvor ulike de er og at de er fine på hver sin måte😊 Synes også at det er fint når menn er stolt over pikken sin. K 57 Anonymkode: 42c7d...148 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #23 Skrevet 26. juli 2023 Ulekkert med fremmed penis. Anonymkode: c6bca...3a4 2 1
Gjest Elooon Skrevet 26. juli 2023 #24 Skrevet 26. juli 2023 Nei de fleste får ikke sure oppstøt på grunn av synet av en penis. De fleste heterofile tenner på mannlig kjønnsorgan akkurat som menn tenner på kvinnelig kjønnsorgan, men det er naturlig å ikke gå å tenne på hvem som helst Er det ikke forståelig at de fleste ikke tenner på en random penis de får bilde av når det er fra en fyr vedkommende ikke tenner på og ikke synes er sexy?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #25 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å få tilsendt et DP jeg ikke var forberedt på gir meg derimot bare vonde følelser og avsky, og de vonde følelsene og avskyen jeg føler legger jeg da automatisk og instinktivt over på mannen som har så dårlige sosiale antenner at han sendte noe slikt uten at jeg ba om det, og ikke var forberedt på det. Godt sagt, sånn er det nok for mange kvinner. Anonymkode: 90533...74d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #26 Skrevet 26. juli 2023 Elooon skrev (5 minutter siden): Nei de fleste får ikke sure oppstøt på grunn av synet av en penis. De fleste heterofile tenner på mannlig kjønnsorgan akkurat som menn tenner på kvinnelig kjønnsorgan, men det er naturlig å ikke gå å tenne på hvem som helst Er det ikke forståelig at de fleste ikke tenner på en random penis de får bilde av når det er fra en fyr vedkommende ikke tenner på og ikke synes er sexy? Hadde ikke synes det vært spesielt opphissende å fått penis bilde av mann min heller. Erigrert penis hører hjemme når man er i en situasjon der den skal brukes. Anonymkode: c6bca...3a4 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #27 Skrevet 26. juli 2023 At dama liker å se penisen min, snakke om den, gjerne beskrivende om utseende og hvordan den kjennes, enten den er slapp, i full vigør, eller inni henne, ja det skjer, innimellom. Hun har målt den også, under, over og på sidene, samt rundt. Hun kjenner den godt, hva den liker, dens fordeler og begrensninger. Hun prater ofte når hun er kåt om å se den i en annen kvinne, beskriver kvinnen, hun er villig til å dele, hun beskriver den andres reaksjon og opplevelse. Jeg selv kjenner det er befriende å ha ei som setter pris på den penisen jeg har, og at hun i tillegg betrakter den som delbar. Men jeg er fornøyd med henne, selv om hun overrasker med venninner på besøk en gang i mellom. Så en kvinnes forhold til penis, kan booste mer enn selvtilliten, det kan gi rom for lek og fantasi, ja gud vet. Så senk garden, og ikke vær redd for å fremsnakke og oppmuntre deler av den du elsker. Gi det en sjangse, ord, sammen med et blikk, et varmt smil, ja kropp er topp. Hilsen en som elsker sommerfuglen til sin kjære, med sine flotte vinger, fyldige ramme og lille hode. Den lukter og smaker så godt, og jeg vet å vise at jeg elsker å leke med den, lenge. Det samme gjør hun med min kjempe. . Anonymkode: 85aef...f77 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #28 Skrevet 26. juli 2023 En fin penis er veldig turn-on for meg. Dessverre fått lite dick pics i livet så langt, for det meste kun fra kjærester 🙂 Anonymkode: e4bf4...d23 2
Rogadame Skrevet 26. juli 2023 #29 Skrevet 26. juli 2023 Ikke ekkelt.. bare uintressant. Hadde ikke likt å få av mannen min heller. Selv om jeg syns han er sexy. Han hadde blitt i fyr og flamme om jeg hadde sendt av mitt underliv- jeg hadde tenkt " hva skal jeg det bilde der? " om han hadde sendt. Det er tanken om selve akten og hva man gjør med hverandre som er gøy- ikke et bilde av verktøyet. 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #30 Skrevet 26. juli 2023 Jeg synes kjærestens erigerte penis er ekstremt tennende å se på. Også tennende å se på bilder/video om jeg ønsker å se det. Men en fremmed en som plutselig er blottet fremfor meg vekker kun "æsj-følelse". Henger meg på teorien om at det kanskje er evolusjonen, plutselig blottet, erigert, fremmed penis = fare. Røm! Anonymkode: fba92...d3b 4 1
Gjest Elooon Skrevet 26. juli 2023 #31 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde ikke synes det vært spesielt opphissende å fått penis bilde av mann min heller. Erigrert penis hører hjemme når man er i en situasjon der den skal brukes. Anonymkode: c6bca...3a4 Alle er forskjellig, men de fleste tenner på synet av penisen til noen de elsker eller synes er sexy/tenner på. Jeg mener det er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #32 Skrevet 26. juli 2023 Elooon skrev (5 minutter siden): Alle er forskjellig, men de fleste tenner på synet av penisen til noen de elsker eller synes er sexy/tenner på. Jeg mener det er helt normalt. Leser du tråden her så er det fåtallet som synes det er opphissende med bilde av penis, selv egen mann. Alt til sin tid. Anonymkode: c6bca...3a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #33 Skrevet 26. juli 2023 Selv om dere er dritstolte over penisen deres, så er den en privat del. Har du lyst å dele et bilde av den, SPØR FØRST!! Er det så jævla vanskelig? Kvinner flest liker ikke å få et dickpick hun ikke har samtykket til, så drit i det. Anonymkode: 2c5b6...258 5 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #34 Skrevet 26. juli 2023 Samme for meg som mann. Vil ikke ha et uoppfordret nærbilde av vagina heller. Kun vagina er ikke pent i den konteksten. Anonymkode: a965b...930 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #35 Skrevet 26. juli 2023 Tilfeldige peniser er like spennende som fingre, navler eller neser. En penis blir først «spennende» når den sitter på en en mann jeg liker. Peniser i seg selv er estetisk rare. Man kan si mye om peniser, men at de er «fine» er ikke en av dem. Anonymkode: 753af...a4d 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #36 Skrevet 26. juli 2023 Helene1982 skrev (3 timer siden): Vi kan like penisen til en vi liker En som har penger mener du. Ordet liker er nesten et synonym til å få gaver eller bli spandert på eller bruke kreditkortet til en mann for kvinner...Skremmende. Anonymkode: 30399...fc2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #37 Skrevet 26. juli 2023 Jeg elsker penis. (lol). Meeen, den skal tilhøre noen jeg liker og jeg skal helst være litt in the mood. En random penis syns jeg nesten er ekkelt. Et av de første innleggene sa noe jeg ikke har tenkt over, men som gir litt mening. At man liksom tenker at en erigert penis er forbundet med blotting eller risiko for voldtekt etc. Eller noen som liksom presser sin seksualitet på deg. Det er synd. Jeg er ekstremt fan av penis til de jeg liker😂 Anonymkode: c3d7e...7af 4
Helene1982 Skrevet 26. juli 2023 #38 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En som har penger mener du. Ordet liker er nesten et synonym til å få gaver eller bli spandert på eller bruke kreditkortet til en mann for kvinner...Skremmende. Anonymkode: 30399...fc2 Hva faen? 6 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #39 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tilfeldige peniser er like spennende som fingre, navler eller neser. En penis blir først «spennende» når den sitter på en en mann jeg liker. Peniser i seg selv er estetisk rare. Man kan si mye om peniser, men at de er «fine» er ikke en av dem. Anonymkode: 753af...a4d Godt skrevet! Anonymkode: e8290...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #40 Skrevet 26. juli 2023 Skulle ønske vi hadde en penisbilde-tråd her på seksualitet Anonymkode: 5bc61...fb0 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå