AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Nei, jeg sier ikke at jeg ikke skal date henne pga dette. Men jeg stusser over at ei jeg har begynt å date som er 10/10 utseendemessig har 2 likes på profilbildene sine? Vet hun er sosial og har en del venninner, hun har og en del simps etter seg. Trodde damer svømte over i likes? Anonymkode: d6acf...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Kvinner er kvinner verst - de er nok misunnelige. Anonymkode: 056ab...0cb 1 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg sier ikke at jeg ikke skal date henne pga dette. Men jeg stusser over at ei jeg har begynt å date som er 10/10 utseendemessig har 2 likes på profilbildene sine? Vet hun er sosial og har en del venninner, hun har og en del simps etter seg. Trodde damer svømte over i likes? Anonymkode: d6acf...b2b Hvor er dette? IG? Face? Og hva er simps? Anonymkode: 1d9d7...a71 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Kvinner er kvinner verst - de er nok misunnelige. Anonymkode: 056ab...0cb De to liksene er faktisk fra menn. Men ble likevel ganske sjokkert, da vi ble venner på sosiale medier forventet jeg at hun hadde mange hundre likes Anonymkode: d6acf...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor er dette? IG? Face? Og hva er simps? Anonymkode: 1d9d7...a71 Face, hun har ikke IG. Anonymkode: d6acf...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 Kanskje ikke så mange har tilgang til å se bildene hennes. Anonymkode: d6713...bb3 6 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Face, hun har ikke IG. Anonymkode: d6acf...b2b Merkelig å ikke ha IG. Antar dere er ganske unge Anonymkode: 1d9d7...a71
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Face, hun har ikke IG. Anonymkode: d6acf...b2b Våre venninner er ikke på face. Damer 50-60+ får masse likes på selfies på face. Vi yngre ikke så mye. Fordi vennene våre er i andre kanaler. Anonymkode: 6425e...3a7 13 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De to liksene er faktisk fra menn. Men ble likevel ganske sjokkert, da vi ble venner på sosiale medier forventet jeg at hun hadde mange hundre likes Anonymkode: d6acf...b2b Er ikke sikkert hun er så sosial da? Har hun mange venner? Ofte får pene damer også mindre likes, eller at det kan være en bakgrunn at hun er pen men ikke vært populær av ulike årsaker. Er det slik på alle bildene hennes? Anonymkode: 9bb49...3bc 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig å ikke ha IG. Antar dere er ganske unge Anonymkode: 1d9d7...a71 Nei ikke unge (for unge har det) kanskje i 30 årene Anonymkode: 9bb49...3bc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #11 Skrevet 25. juli 2023 Mulig hun har få på vennelista, eller mulig hun er lite aktiv. Det er oftest de som er mest aktive som popper opp på feeden til folk. Vanskelig å legge merke til et nytt profilbilde om man ikke blir "varslet"? Eller er du ofte innom profilen til noen du ikke kommuniserer med til vanlig? Jeg er sjelden aktiv på fb. Har dessuten nærmest ingen bekjentskap på lista, mest familie og nære venner. Mange av dem er som meg, ikke spesielt aktive, ergo få likes. Anonymkode: 3910e...034 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #12 Skrevet 25. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Er ikke sikkert hun er så sosial da? Har hun mange venner? Ofte får pene damer også mindre likes, eller at det kan være en bakgrunn at hun er pen men ikke vært populær av ulike årsaker. Er det slik på alle bildene hennes? Anonymkode: 9bb49...3bc Ja, hun har en del venninner som tar kontakt når vi er sammen og hun ble nylig spurt om å være fadder i dåpen til en god venninne. Virker som hun er godt likt av alle vi treffer egentlig. Kanskje det er alderen ja, hun er 29. Hun hadde flere likes på gamle bilder, 2 likes på de nyeste. Jeg er venn med en like pen jente på face som fikk flere hundre likes på profilbilde i sommer Anonymkode: d6acf...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig hun har få på vennelista, eller mulig hun er lite aktiv. Det er oftest de som er mest aktive som popper opp på feeden til folk. Vanskelig å legge merke til et nytt profilbilde om man ikke blir "varslet"? Eller er du ofte innom profilen til noen du ikke kommuniserer med til vanlig? Jeg er sjelden aktiv på fb. Har dessuten nærmest ingen bekjentskap på lista, mest familie og nære venner. Mange av dem er som meg, ikke spesielt aktive, ergo få likes. Anonymkode: 3910e...034 Hun har 580 venner der. Men kanskje ikke så aktiv nei. Jeg bare klødde meg veldig i hodet av dette 🤷♂️ Ser bildet er åpent for likes også, siden jeg både kan like og kommentere Anonymkode: d6acf...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #15 Skrevet 25. juli 2023 1 minutt siden, Helene1982 said: Har du truffet henne fysisk? Flere ganger Anonymkode: d6acf...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #16 Skrevet 25. juli 2023 Du kan velge at det ikke skal komme opp i feeden at du har byttet profilbilde, da må folk inn på profilen for å "oppdage" det, og dermed normalt med få eller ingen likes, det er blitt ganske vanlig å gjøre det på denne måten nå, derfor noen har null eller bare et par på nye bilder, men flere på gamle. Anonymkode: ebdc9...72c 14 7
Bigote Skrevet 25. juli 2023 #17 Skrevet 25. juli 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: De to liksene er faktisk fra menn. Men ble likevel ganske sjokkert, da vi ble venner på sosiale medier forventet jeg at hun hadde mange hundre likes Anonymkode: d6acf...b2b Hvorfor er dette så viktig for deg? 13 5
Helene1982 Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Flere ganger Anonymkode: d6acf...b2b Da ville jeg ikke bekymret meg. De på 29 er generelt ikke mye på facebook bortsett fra arrangementer og messenger. Og folk har generelt blitt mer "gjerrige" med likes. Et helt vanlig bilde av et fjes, får som regel kun like av mor og en tante som liker "alt". Endret 25. juli 2023 av Helene1982 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan velge at det ikke skal komme opp i feeden at du har byttet profilbilde, da må folk inn på profilen for å "oppdage" det, og dermed normalt med få eller ingen likes, det er blitt ganske vanlig å gjøre det på denne måten nå, derfor noen har null eller bare et par på nye bilder, men flere på gamle. Anonymkode: ebdc9...72c Dette har jeg gjort selv, men da valgte jeg den only me funksjonen så ingen kunne like det, hun har tydeligvis hatt det åpent Anonymkode: d6acf...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #20 Skrevet 25. juli 2023 3 minutter siden, Bigote said: Hvorfor er dette så viktig for deg? Ikke viktig, men syns bare det var veldig rart fordi jeg så for meg kjendistilstander etter vi ble venner der nå, har aldri sett en så pen dame uten likes før Anonymkode: d6acf...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå