AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 Noen som har god erfaring? Hva funket og evt hvorfor? Hadde via elite pt, men overhodet ikke fornøyd, så vil prøve annet… Er jo sååå mange der ute! Anonymkode: b4cf4...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Del Skrevet 26. juli 2023 Ingen? Ser det finnes så mange… Anonymkode: b4cf4...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurer jeg også på... Er det kosthold eller trening du ønsker hjelp med? Jeg kunne gjerne tenkt meg coaching av maks prestasjon (sjekk instaen hans), men det er dyrt. 🥴 Vet ikke om han er dyrere enn andre da. Han er veldig forskningsbasert og viser gode verdier synes jeg, for eksempel ved at han er imot før/etter-bilder, og veldig jordnær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 0.56): Noen som har god erfaring? Hva funket og evt hvorfor? Hadde via elite pt, men overhodet ikke fornøyd, så vil prøve annet… Er jo sååå mange der ute! Anonymkode: b4cf4...035 Andrea isaksen hos StrongBody er helt super Anonymkode: 41fb3...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Andrea isaksen hos StrongBody er helt super Anonymkode: 41fb3...124 Takk for svar. Kan du si litt om hvorfor? 🩷 Anonymkode: b4cf4...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Del Skrevet 27. juli 2023 Albbas skrev (1 time siden): Lurer jeg også på... Er det kosthold eller trening du ønsker hjelp med? Jeg kunne gjerne tenkt meg coaching av maks prestasjon (sjekk instaen hans), men det er dyrt. 🥴 Vet ikke om han er dyrere enn andre da. Han er veldig forskningsbasert og viser gode verdier synes jeg, for eksempel ved at han er imot før/etter-bilder, og veldig jordnær. Begge deler egentlig. Men er vel kosthold som er viktigst? Jeg liker før/etter bilder jeg da 😃 Liker også forskning 😃 Anonymkode: b4cf4...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Del Skrevet 27. juli 2023 Ida Austberg hos StrongBody! Sjekk instagrammen hennes, idamariaustberg. Og instagrammen til strongbody. Anonymkode: bd29f...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar. Kan du si litt om hvorfor? 🩷 Anonymkode: b4cf4...035 Ho legger påp en mat og treningsplan som skal passe deg, og det er kun mat jeg liker, enkle retter, legger opp til at det skal passe livet, at det er en fest da, eller middag eller andre ting, det er en livvstil og ikke diet🙌 gjør endringer underveis om du ønsker det. god oppfølgning Anonymkode: 41fb3...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå