Gå til innhold

Hva er dette rare han sier? Jeg forstår ikke hvorfor han nevner sex når sex er uaktuelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr og gjort det i 3 mnd. Til helgen skal vi ut på et show og han har et stykke å kjøre hjem så jeg har tilbudt han å overnatte, av praktiske grunner. Vi er begge der at vi ikke skal ha sex før vi er i et forpliktende forhold. Vi har noen overbevisninger vi lever etter der. Og vi er ikke kjærester, vi dater. 

MEN, hvorfor sier han da dette: 

"Du, du er klar over mange som er ute en slik kveld, går hjem og ligger sammen etterpå? Ja for det skjer jo rett som det er, men det skal jo ikke vi. ". Jeg responderer med at "neida, vi har avklart at vi ikke skal ha sex før vi evt er kjærester, jeg vet jo det, men hvorfor sier du dette?". Jo nei han ville bare nevne det, siden det er "noe som skjer" ofte. "Ja? men det handler jo ikke om oss" sier jeg igjen.  Han bare trekker på skuldrene og sier at neida og det hender jo folk angrer hvis det er alkohol i bildet og slikt.....Eh ja, men hvorfor snakker han om dette? fikk ikke noe fornuftig svar på det. 

Like etter, helt ut av det blå, sier han "bare så du vet så er jeg ikke impotent altså". Eh neivel, sa jeg og måtte ta meg for å ikke le. "Takk for infoen" svarte jeg, men "hvorfor forteller du meg det?". "Jo det kunne jo tenkes du har lurt på det siden jeg er 60 år"....Eh joda, men neida, det har jeg egentlig ikke. Ja, men nå vet du det, hvertfall. 

Altså HVA slags samtale var dette? det er noe av det rareste jeg har hørt fra en mann noen gang? Sjekker han ut at vi faktisk IKKE skal ligge sammen, at det ikke er noen "fare" eller sjekker han ut muligheten for at det kan skje likevel? jeg skjønner virkelig ingenting! Og å si helt plutselig at han ikke har mistet potensen...? altså...hallo? Kan noen forklare?????

Anonymkode: b2a4c...1b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har datet han i 3 mnd… dere burde vel innen nå ha klart å finne ut om dere vil være kjærester eller ikke? 

og hva er det du ikke forstår? Han er mann og har datet deg i 3mnd uten sex. Så han hinter om sin frustrasjon. 

Anonymkode: 8dbaf...7f0

• Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har datet han i 3 mnd… dere burde vel innen nå ha klart å finne ut om dere vil være kjærester eller ikke? 

og hva er det du ikke forstår? Han er mann og har datet deg i 3mnd uten sex. Så han hinter om sin frustrasjon. 

Anonymkode: 8dbaf...7f0

Neida han trenger laaaaang tid har han sagt. Men at det er følelser mellom oss, ja, det er avklart og snakket om. Men det tar tid å forplikte seg og å gå inn i et forhold. Det har mange grunner, frykt er en av dem. Men det var ikke tema.....altså nei jeg tror ikke han er frustrert heller, for han vil jo ikke ha sex før han vet vi er kjærester....så hvorfor all denne svadaen? jeg skjønner det faktisk ikke, nei.....Og å fortelle om impotens eller mangelen på impotens...? altså....hallo?ts

AnonymBruker
Skrevet

Han har lyst til å ha sex 

Anonymkode: 43f8a...0c6

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han har lyst til å ha sex 

Anonymkode: 43f8a...0c6

Ikke så sikker på om du har rett. ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan ikke ha sex men dere kan vel flørte?

Anonymkode: 4dfcd...18f

Skrevet (endret)

Det er klart han vil ha sex😉

Er du sikker på at begge er like enige om å vente?? 3 mnd er ganske lenge, det er rart at det ikkje er avklart pr no.

Endret av Fjaselina
  • Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dater en fyr og gjort det i 3 mnd. Til helgen skal vi ut på et show og han har et stykke å kjøre hjem så jeg har tilbudt han å overnatte, av praktiske grunner. Vi er begge der at vi ikke skal ha sex før vi er i et forpliktende forhold. Vi har noen overbevisninger vi lever etter der. Og vi er ikke kjærester, vi dater. 

"Du, du er klar over mange som er ute en slik kveld, går hjem og ligger sammen etterpå? Ja for det skjer jo rett som det er, men det skal jo ikke vi. ". Jeg responderer med at "neida, vi har avklart at vi ikke skal ha sex før vi evt er kjærester, jeg vet jo det, men hvorfor sier du dette?". Jo nei han ville bare nevne det, siden det er "noe som skjer" ofte. "Ja? men det handler jo ikke om oss" sier jeg igjen.  Han bare trekker på skuldrene og sier at neida og det hender jo folk angrer hvis det er alkohol i bildet og slikt.....Eh ja, men hvorfor snakker han om dette? fikk ikke noe fornuftig svar på det. 

Like etter, helt ut av det blå, sier han "bare så du vet så er jeg ikke impotent altså". Eh neivel, sa jeg og måtte ta meg for å ikke le. "Takk for infoen" svarte jeg, men "hvorfor forteller du meg det?". "Jo det kunne jo tenkes du har lurt på det siden jeg er 60 år"....Eh joda, men neida, det har jeg egentlig ikke. Ja, men nå vet du det, hvertfall. 

Altså HVA slags samtale var dette? det er noe av det rareste jeg har hørt fra en mann noen gang? Sjekker han ut at vi faktisk IKKE skal ligge sammen, at det ikke er noen "fare" eller sjekker han ut muligheten for at det kan skje likevel? jeg skjønner virkelig ingenting! Og å si helt plutselig at han ikke har mistet potensen...? altså...hallo? Kan noen forklare?????

Hvorfor er du så inni hampen prippen?! Han vil ha sex

Anonymkode: 35fbb...cd2

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Herregud! Sex er en helt legitim grunn for å finne seg en partner. Når du har holdt han på gress i 3 måneder! Så er det ikke rart han bringer det opp. Tenker han beveger seg videre.

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at han ønsker å ha sex med deg i helgen. Det er jo temmelig åpenbart ut fra det han sier. Han forsøker å lufte sitt ønske indirekte, og også for å lodde stemningen hos deg for det samme. Så lyst til å ha sex med deg har han at han begynner å bekymre seg for at du skal tro at han er impotent siden dere har datet så lenge uten å ha sex. Det neste er at dere har sex - eller at han i frustrasjon begynner å lure på om du er frigid ;)

Helt seriøst, hvis du ikke ønsker å ha sex med ham synes jeg dere skal finne en annen overnattingsmulighet for ham!

Anonymkode: ad5eb...4c6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo overtydelige hint om at han ønsker sex.

Uansett klønete. Trist at han er så redd for å si det direkte.

Kommunikasjonen mellom dere bør bli mye bedre om dere skal bli et par🥴🙈

Anonymkode: 3c85c...979

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har ikke samme overbevisning som deg at man bør vente lenger med sex. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En 60-åring som ordlegger seg på den måten…. OK.  Sikker på at du ikke kan finne noen bedre, TS?

Anonymkode: b96d6...161

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha.., dette fikk meg faktisk til å le høyt. Stakkars tålmodige idiot, you better be worth it... 

Anonymkode: 570c9...143

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

En 60-åring som ordlegger seg på den måten…. OK.  Sikker på at du ikke kan finne noen bedre, TS?

Anonymkode: b96d6...161

Som singel i 50/60-årene kan man ikke akkurat velge og vrake. De beste er tatt for lenge siden, til og med de som er på "runde 2".

Anonymkode: ffbf5...e02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som singel i 50/60-årene kan man ikke akkurat velge og vrake. De beste er tatt for lenge siden, til og med de som er på "runde 2".

Anonymkode: ffbf5...e02

Og det er derfor stakkaren holder ut og hinter 😅 

Anonymkode: 50f18...081

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Neida han trenger laaaaang tid har han sagt. Men at det er følelser mellom oss, ja, det er avklart og snakket om. Men det tar tid å forplikte seg og å gå inn i et forhold. Det har mange grunner, frykt er en av dem. Men det var ikke tema.....altså nei jeg tror ikke han er frustrert heller, for han vil jo ikke ha sex før han vet vi er kjærester....så hvorfor all denne svadaen? jeg skjønner det faktisk ikke, nei.....Og å fortelle om impotens eller mangelen på impotens...? altså....hallo?ts

Er det så kjedelig å gå inn i forhold som det høres ut for her?

Alt er avtalt, planlagt, enig om at de har følelser og snakket om det. 

Hvor er spontaniteten og impulsiviteten ??

Han er mann han kommer til å prøve seg på sex. Han prøver å få deg på gli…denne helga dere har planlagt vil han prøve seg og prøve å kanskje bli på en snurr og få deg på en snurr og håpe på jackpot

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri blitt sammen med noen uten å vite at man matcher seksuelt.... 
Etter tre måneder uten sex, så tenker jeg at man er venner... 

Men har dere avklart det, eller har du sagt at det er slikt og han bare nikker og smiler? 

Anonymkode: 3c0e8...35b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han var kanskje enig i at det var lurt å vente med sex i starten - nå vil han ha sex, men vet ikke helt hvordan han skal si det. Eventuelt så ønsker han både forhold og sex nå, men vet ikke hvordan han skal si det.

Ganske så tydelig spør du meg.

Anonymkode: c0b05...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Send meg nummeret hans så skal jeg spørre hva han mente. 

Anonymkode: df55a...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...