Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt min hos Bohus, mens sønnen min kjøpte en som lignet veldig på Ikea. Og helt ærlig, den fra Ikea er bedre :)

Anonymkode: 1d1c0...9eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt sofa på finn.no 3 ganger😅 Mange selger jo nesten nye sofaer kjempebillig. Kjøpte en skinnsofa for to år siden for en tusenlapp, dyrt merke fra fagmøbler. Riktignok noen år gammel, men ser omtrent ny ut. Kjempefornøyd, er jo umulig å få tak i sofaer i skinn nå, så denne taes godt vare på.

Anonymkode: bec25...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har kjøpt sofa på finn.no 3 ganger😅 Mange selger jo nesten nye sofaer kjempebillig. Kjøpte en skinnsofa for to år siden for en tusenlapp, dyrt merke fra fagmøbler. Riktignok noen år gammel, men ser omtrent ny ut. Kjempefornøyd, er jo umulig å få tak i sofaer i skinn nå, så denne taes godt vare på.

Hæ? Nye skinnsofaer er da usannsynlig enkelt å få tak i. Vi kjøpte vår modulsofa hos Fagmøbler, de hadde mappe på mappe med stoffprøver vi kunne velge mellom. Også skinn i en hel masse forskjellige farger. 

Om du snakker om sofaer på lager du kan ta med deg samme dag, så ja, kanskje. Men det er da bedre å bestille noe som passer rommet perfekt, og heller vente 6-8 uker. 

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke. 20 år siden sist vi kjøpte sofa, og den holder nok i 20 år til. Har byttet trekk på putene en gang.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har kjøpt min hos Bohus, mens sønnen min kjøpte en som lignet veldig på Ikea. Og helt ærlig, den fra Ikea er bedre :)

Anonymkode: 1d1c0...9eb

Hvilken sofa kjøpte sønnen din?

Anonymkode: cde5e...0ee

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (1 time siden):

Hæ? Nye skinnsofaer er da usannsynlig enkelt å få tak i. Vi kjøpte vår modulsofa hos Fagmøbler, de hadde mappe på mappe med stoffprøver vi kunne velge mellom. Også skinn i en hel masse forskjellige farger. 

Om du snakker om sofaer på lager du kan ta med deg samme dag, så ja, kanskje. Men det er da bedre å bestille noe som passer rommet perfekt, og heller vente 6-8 uker. 

Mye mulig, jeg var på bohus i fjor eller noe slikt, og det eneste de hadde som minnet om skinn var mikrofiber. Det kunne i bestefall ligne på semskaskinn. Jeg ville ha ekte skinn, det hadde de ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mye mulig, jeg var på bohus i fjor eller noe slikt, og det eneste de hadde som minnet om skinn var mikrofiber. Det kunne i bestefall ligne på semskaskinn. Jeg ville ha ekte skinn, det hadde de ikke.

Hadde ikke på lager eller kunne ikke bestille? Det siste virker svært usannsynlig, da de fleste produsentene tilbyr et svært variert utvalg av stoffer og skinn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Chailatte skrev (På 26.7.2023 den 10.56):

Vi har en fra Fagmøbler, og en fra H&C. Kjempefornøyd med begge to. Fagmøbler er en modulsofa vi har "bygget" selv, bestemt innmat i puter, dybde, lengde, stoff, farge, bein, armlener + at vi la til en puff i midten som fungerer som et ekstra bord da sofaen er stor, men man kan og sitte på den + en ekstra puff som står alene. Kostet litt, men de har ofte gode medlemstilbud så var på 40% avslag - utrolig verdt det, så har man muligheten så ta en tur på Fagmøbler 😊

Fagmøbler har alltid «40% salg». Kjøpte sofa der, den holdt i seks måneder. Dårlig kvalitet. 

Har nå en sofa fra Sofacompany og er fornøyd.

Anonymkode: 90641...f87

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fagmøbler har alltid «40% salg». Kjøpte sofa der, den holdt i seks måneder. Dårlig kvalitet. 

Har nå en sofa fra Sofacompany og er fornøyd.

Fagmøbler har vel både kvalitet og billig dritt akkurat som de aller fleste andre butikker. Hvor mye kostet sofaen da? En 3-seter i noe særlig kvalitet får man neppe til under 15.000,- uansett tilbud. 

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (13 timer siden):

Fagmøbler har vel både kvalitet og billig dritt akkurat som de aller fleste andre butikker. Hvor mye kostet sofaen da? En 3-seter i noe særlig kvalitet får man neppe til under 15.000,- uansett tilbud. 

15 000kr kosta den. Forventer noe annet enn at den er i elendig forfatning etter så kort tid. Syntetisk dritt med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...