Gå til innhold

Flere som har lagt merke til hvor mye slankere lokalbefolkningen i syden er sammenlignet med Nordmenn, briter osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Italia i sommer og det fikk meg til å tenke. Helt vanlige voksne menn og kvinner som er slanke. Veldig få ekstremt overvektige mennesker( mest italienere). 

Det er kanskje litt sunnere den maten de spiser der nede? 

Anonymkode: 06e38...9ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En del er maten, men temperaturer spiller også inn. De som lever i varmere klima hele livet er sjelden overvektige. 

Anonymkode: 35684...b4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har også lagt merke til at det er umulig å få kjøpt store sjokoladeplater og snacksposer

Anonymkode: 3b886...a28

• Liker 3
Skrevet

De har vel ikke som hobby å sitte og glo på en tv og putte i seg mest mulig søtt og salt i tide og utide som folk har en tendens til å gjøre her oppe på berget. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vekten kommer på rundt 55-60 år. Bare se på de litt eldre kvinnene på landsbygden i Italia. "Runde og gode" bestemødre🙂

Anonymkode: 03626...cf0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er lykkeligere mennesker som ikke føler de må "kose seg" hele tiden for å overleve hverdagen? Sol og lys kan gi bedre humør og mer tiltakslyst. Jeg tror forfedrene våre gjorde en stor feil når de vandret så langt nord

Anonymkode: 852c4...821

• Nyttig 2
Skrevet

Flott at man lærer så mye om "lokalbefolkningen" i "syden" på en 2-ukers ferie. Her var det mange eksperter!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vært i Italia i sommer og det fikk meg til å tenke. Helt vanlige voksne menn og kvinner som er slanke. Veldig få ekstremt overvektige mennesker( mest italienere). 

Det er kanskje litt sunnere den maten de spiser der nede? 

Anonymkode: 06e38...9ca

Leser du statistikk fra de ulike landene så finner du ut at de du har sett på, og lagt merke til - ikke gir deg rett inntrykk.  

Det kan og være de du omgir deg med hjemme heller ikke gir rett inntrykk for befolkningen. 

Anonymkode: 3e378...ba3

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...