share123 Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Jeg har et barn på 5 år selv og dette er hennes første barn. jeg tror dette kommer fra pga hun aldri har tid til meg nesten lenger.. hun har 3 andre bestevenninner som er gravide også som er litt sykt å tenke på hehe.. men hun bruker mer tid på dem nå 😕 kanskje fordi det er kjempe kjekt å ha sine 3 bestevenninner å være gravid samtidig. Dette mente min samboer også, men jeg føler fortsatt misunnelse 😕 at
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Hei ts, ser du lagde et annet forum med samme innholdet. Jeg skjønner godt at dette er sårt. Men om hun har flere venninner som også er gravide for første gang føles det kanskje lett for henne å kontakte med tanker og bekymringer siden de er litt i "samme båt" og de går sikkert og tenker/gleder seg over samme ting akkurat nå. Så det blir nok litt spesielt ja. Har du prøvd å ta kontakt med henne og si at du savner å bruke tid sammen med henne? Du kan jo også være en veldig god samtalepartner for henne nå siden du har vært gravid og født før. Da kan jo kanskje du ha råd og støtte som hun trenger som førstegangs, men mulig hun ikke har tenkt over det ennå hvis hun ikke er kommet så langt i graviditeten ennå? Anonymkode: 7f9a1...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå