Supernaut Skrevet 13. mars #41 Del Skrevet 13. mars Blåttvann skrev (På 26.7.2023 den 6.21): Hvis HM begynner å bytte undertøy så slutter jeg å handle undertøy hos dem. Joda, folk prøver undertøyet i prøverommene, men da er det begrenset hvor møkkete det kan bli. Vasker alltid (under)tøy før bruk uansett, men ønsker ikke å kjøpe noe som andre har brukt over tid. Æsj! Ekspander Hva, prøver folk undertøy i butikken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. mars #42 Del Skrevet 13. mars Supernaut skrev (På 13.3.2025 den 20.41): Hva, prøver folk undertøy i butikken?? Ekspander 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #43 Del Skrevet 13. mars Supernaut skrev (På 13.3.2025 den 20.41): Hva, prøver folk undertøy i butikken?? Ekspander Det er helt vanlig ja. Men i følge butikkene skal det prøves utenpå trusen en har på. Anonymkode: 591a6...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #44 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.38): Det er fordi det er lovfestet angrerett på varer kjøpt på nett. Undertøy som kommer i retur til nettbutikker blir kastet om de ikke er plombert (og kommer tilsvarende tilbake) Anonymkode: 580c2...016 Ekspander Men jeg kan jo også returnere i butikk selv om jeg har kjøpt på nett. som også nevnt så har jeg byttet undertøyet både Lindex og HM, samt nå skal jeg også på cubus Anonymkode: 66531...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #45 Del Skrevet 14. mars Supernaut skrev (På 13.3.2025 den 20.41): Hva, prøver folk undertøy i butikken?? Ekspander Ja… Anonymkode: 66531...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #46 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 21.07): Jobber selv på H&M.. Den posen med truser du la ut her er IKKE forseglet, slik som du sier den er. Man åpner posen med å klipse opp plastikken helt øverst på posen, den klypen eller hva jeg skal kalle det og så åpner en zippen. Når en slik pose med truser FAKTISK er forseglet så er den skjøte gjennom med en pistol og en skyter gjennom plastikken rett over zipp-åpningen på posen. Vi bruker å være ganske greie med retur og bytte av vare... men på hygiene må en butikk dessverre være strenge. Tenk om vi videreselger truser, voksenbodyer, bikinitruser etc med avføring på. Anonymkode: 3c195...8ba Ekspander Dette. Pakken finnes ikke forseglet, og takk gud for at HM gjør jobben din! Anonymkode: 48bdd...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #47 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 17.00): Dette. Pakken finnes ikke forseglet, og takk gud for at HM gjør jobben din! Anonymkode: 48bdd...d85 Ekspander Og tråden er nesten to år gammel, så spørsmålet er vel antagelig ikke så aktuelt lenger. Håper de har fått tak i noen andre truser... Anonymkode: 28deb...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå