AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Jeg tror mange single kvinner har så dårlig selvtillit at dem ikke går i forhold eller har vansklighet får å gå i forhold. Jeg har værtfall det. Er gjennomsnittlig pen ung men har løs hud som jeg må operere bort. Koster 100.000 i utlandet å det er mitt eneste mål i livet får jeg vil ikke leve alene hele livet (får det ikke dekket) Er det flere som føler det? Anonymkode: 6fd6f...fc6
Gjest AnonymVestlending Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Nå hadde jo du en veldig spesifikk grunn virker det som? Har du slanket deg mye eller hva? Jeg er i lik situasjon men m30, mitt problem er ikke selvtilliten men heller at jeg ikke finner noen som ønsker å få til noe langvarig
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Nå er jeg ikke singel. Men jeg brukte 70 lapper på tannregulering som voksen (invisalign). Skjønner til en hvis grad hva du føler på hvis du har komplekser for noe. Du vil sikkert få en del politisk korrekte svar her om at utseende ikke er alt osv. Og det er forsåvidt sant. Men det å være fornøyd med seg selv og ha selvtillit har virkelig mye å si for å lykkes her i livet. For meg var dette blant de beste investeringene jeg har gjort i livet. Angrer ikke på en krone. Anonymkode: 64621...c20
Jdz Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror mange single kvinner har så dårlig selvtillit at dem ikke går i forhold eller har vansklighet får å gå i forhold. Jeg har værtfall det. Er gjennomsnittlig pen ung men har løs hud som jeg må operere bort. Koster 100.000 i utlandet å det er mitt eneste mål i livet får jeg vil ikke leve alene hele livet (får det ikke dekket) Er det flere som føler det? Anonymkode: 6fd6f...fc6 Jeg tror ikke det. Jeg tror i alle fall ikke det er mange og generelt er det sånne detaljer noe man vektlegger mindre og mindre etterhvert som man blir eldre. Nei, du MÅ ikke operere bort denne løse huden. Den hadde ikke vært en dealbreaker for meg og sannsynligvis ikke for de fleste andre heller. Å leve med noen med så dårlig selvtillit kan imidlertid være ekstremt krevende. Dersom du virkelig gjennomføre denne operasjonen så bør du selvsagt gjøre det. 100 000 er ikke mye penger i det store bildet, men ikke bli overasket om dette viser seg å ikke være en quick-fix for problemene dine.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Ja, men er omvendt grunn for meg. Jeg vet jeg er en pen og ettertraktet dame og får en del oppmerksomhet og forespørsler om dates. Når jeg begynner å date noen eller får meg kjæreste derimot forsvinner selvtilliten og jeg blir mer en skygge av meg selv. Så det vil jeg unngå, og heller være singel og selvsikker 😎 Anonymkode: d91a3...79b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 Jeg har aldri vært i et forhold, og vil nok aldri det. Fordi jeg stoler ikke på noen på grunn av en for jævlig barndom og oppvekst som har ødelagt meg psykisk. Hvis jeg en dag blir frisk der imot, så er det håp, men det er så å si ingen håp om at jeg blir frisk. Så da forblir jeg evig singel. Har absolutt ingenting med selvtillit å gjøre her i alle fall. Aldri forstått meg på folk som lar noe så lite og ubetydelig som kropp og utsende styre livet deres. Det er andre ting som er så mye viktigere enn som så. Anonymkode: eded7...cfc 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 K37, greit utseende, greit bra trent kropp, 10 år singel. Jeg trives med det, og jeg har ingen problem med selvtilliten. Selvtilliten min sier at jeg er for bra til å ta hva som helst. Jeg har det supert alene, og gid nok tid til å vente... Anonymkode: 00412...fb9 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): K37, greit utseende, greit bra trent kropp, 10 år singel. Jeg trives med det, og jeg har ingen problem med selvtilliten. Selvtilliten min sier at jeg er for bra til å ta hva som helst. Jeg har det supert alene, og gid nok tid til å vente... Anonymkode: 00412...fb9 Hører du den lyden? Det er eggstokkene dine som er begynt å skramle. Anonymkode: 885d3...871 1 1
Rosakatt Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører du den lyden? Det er eggstokkene dine som er begynt å skramle. Anonymkode: 885d3...871 Noen av dere er direkte besatte på fruktbarhet. Dere blir bare fler også føles det ut som. Syns det er rart, hva har det å si for akkurat deg om så eggstokkene til fb9 blir gule med lilla og røde prikker over natten? 5
GrønnNellik68 Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 Fordi jeg ikke firer på kravene. Trives som single og gidder ikke noe som ikke tilfører livet mitt noe positivt. Og at set føles rett. 2
AnonymkvinneViken Skrevet 26. juli 2023 #11 Skrevet 26. juli 2023 Har vært singel to år i august etter samlivsbrudd. Har to barn 50%, så jeg er kanskje ikke i målgruppen for tråden. Men, jeg er en person som ikke trives så godt som singel. Savner en kjæreste nå. Dette er sommer nr. 3 som singel. Har innsett at jeg er en kjæresteperson.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #12 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hører du den lyden? Det er eggstokkene dine som er begynt å skramle. Anonymkode: 885d3...871 Og? Så lenge man er frivillig barnløs (jeg), driter man vel i det. Så prøv igjen. Anonymkode: a6019...676 1
Helene1982 Skrevet 26. juli 2023 #13 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hører du den lyden? Det er eggstokkene dine som er begynt å skramle. Anonymkode: 885d3...871 Jøss! Er dette en spøk?
Sannhetsøkende Skrevet 26. juli 2023 #14 Skrevet 26. juli 2023 Nei det tror jeg ikke. Mange single har selvtillit, akkurat som mange i forhold ikke har det og trenger en å støtte seg på hele tiden. Det er forskjell på folk. Noen trives alene og. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #15 Skrevet 26. juli 2023 Jeg forstår litt hva du mener, selv om jeg ikke har ditt problem. Jeg er singel, og ønsker å være singel, og en av mange grunner til det er at jeg føler menn hele tiden forventer at kvinner skal være så delikate, velstelte og velduftende. Derfor, når jeg har vært i forhold, har jeg følt et press om at alltid være dette, om jeg så er skikkelig syk eller bare grusomt sliten. Jeg har følt at jeg ikke kan sitte med halvfett hår i en ball en lat søndag, og at noen dagers stubber med hår på leggene er fy fy, så det må barberes hver dag for å være glatt nok. Som igjen har gjort det utfordrende å være sammen på for eksempel hyttetur. Dette gidder jeg ikke lenger, det er for mye jobb og for mye styr, spesielt når man vet at det mange menn bringer til torgs er hårete rygg og hullete bokser. Jeg føler det er mye lettere å eie min egen kropp, og gjøre med den som jeg vil, når det ikke er en mann involvert i livet mitt. Flere andre grunner til å ville være singel også, men dette er helt klart en faktor. Anonymkode: 8cab9...84b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #16 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstår litt hva du mener, selv om jeg ikke har ditt problem. Jeg er singel, og ønsker å være singel, og en av mange grunner til det er at jeg føler menn hele tiden forventer at kvinner skal være så delikate, velstelte og velduftende. Derfor, når jeg har vært i forhold, har jeg følt et press om at alltid være dette, om jeg så er skikkelig syk eller bare grusomt sliten. Jeg har følt at jeg ikke kan sitte med halvfett hår i en ball en lat søndag, og at noen dagers stubber med hår på leggene er fy fy, så det må barberes hver dag for å være glatt nok. Som igjen har gjort det utfordrende å være sammen på for eksempel hyttetur. Dette gidder jeg ikke lenger, det er for mye jobb og for mye styr, spesielt når man vet at det mange menn bringer til torgs er hårete rygg og hullete bokser. Jeg føler det er mye lettere å eie min egen kropp, og gjøre med den som jeg vil, når det ikke er en mann involvert i livet mitt. Flere andre grunner til å ville være singel også, men dette er helt klart en faktor. Anonymkode: 8cab9...84b Det er litt sånn jeg opplever det også. Menn har mange forventninger om hvordan kvinner skal være, men stiller jo ikke krav til seg selv. Det er ikke noen incentiver til å være i forhold, syns jeg. Spesielt når menn også er vanskelige ift å få barn og slikt. Anonymkode: 724ad...589 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #17 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hører du den lyden? Det er eggstokkene dine som er begynt å skramle. Anonymkode: 885d3...871 Om du har kroppsdeler som begynner lage skramlelyder, så vil jeg på det absolutt aller sterkeste anbefale deg en legetime. For utenom litt ledd som knaker her og der, og magen som rumler når jeg er sulten, så lager ikke mine kroppsdeler noen lyder... Anonymkode: 00412...fb9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå