Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette kommer til å bli utbredt, men kanskje, og det ville jo vært praktisk. En ring for å signalisere at man er singel, tilgjengelig.

Men hva tenker dere om å kjøpe en billig "kopi" som vist nedenfor, som er i lignende farge og materiale? Bør jo gjøre samme nytten, men kanskje man oppfattes som gnien når man ikke har "ekte vare".

Og hvordan finner man egentlig ut hvilken ringstørrelse man bruker? Mtp hvor billige disse er kan man kjøpe i flere str, men likevel.

Screenshot_2023-07-25-21-26-49-94_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Screenshot_2023-07-25-21-24-40-12_57e717c094f371a1dada6567a1123b99.jpg

Anonymkode: fd0d2...8cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om. Men ønsker du deg en sånn ring, er det vel det samme om du kjøper ekte eller en kopi?

Anonymkode: 0b93c...45f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aldri hørt om. Men ønsker du deg en sånn ring, er det vel det samme om du kjøper ekte eller en kopi?

Anonymkode: 0b93c...45f

Man skulle tro at den billige gjør samme nytten, ja, men sikkert noen som synes det er teit å ikke kjøpe originalen.

AnonymBruker
Skrevet

Billig kopi høres bra ut! Er dette noe nytt? I Oslo eller flere steder? 

Anonymkode: 25aa1...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Uten kg hadde jeg aldri vist at dette var en ting. Så hadde jeg sett noen med en lignende ring på byen hadde jeg nok muligens tenkt at det er en sånn billig leketing i plast. Nå som jeg vet hva det liksom skal signalisere så ville jeg nok tenkt "det er noen som aldri får matcher på tinder eller dater på andre måter". Man kan like gjerne gå med en tskjorte hvor det står "jeg er singel, og på jakt, vennligst sjekk meg opp, jeg vil ikke dra hjem alene i kveld"...

Men de fleste som skjønner at ringen betyr du er singel gir nok faen i om den er ekte eller ikke, det betyr jo uansett at du er ganske så tilgjengelig.

Anonymkode: e7568...bb2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Man skulle tro at den billige gjør samme nytten, ja, men sikkert noen som synes det er teit å ikke kjøpe originalen.

Er vel ikke så mange som kjenner til denne ringen så det spiller vel ingen rolle. 

Anonymkode: f4375...2f2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...